NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه ي جدعان واحده سلمتك نفسها تخون وتصورها وتفضحها خد بالك انك هتتفضح واهلك هيتفضحو بسبب عميلك يعني تلاقي اغلبيه المنتدي عايز بنات وبيدور علي بنات والبنات نفسها بتشوف صور وفيديوهات المتسربه والفاضيح عيزها تديك الامان بعدها ازاي وتعمل حاجه لازم تخاف انا مضايق من ده لان انا عمري ف حياتي م اذيت واحده ولا جيت عليها لاني بدور علي متعتي ومتعتها ف ليه تبقي البنات قلقانه وهي معايا وخيفه وترفض نتقابل بسبب ناس هما تبين انها عناتيل وتلاقي زوبره نمله

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مستر سيمب, Alfâ7d, Maxxx_PlayerxXx و 5 آخرين
للاسف اصبح شباب اليومين مركز مع السمعه وسط اقرانه لدرجة ان في كثير من الاحيان يرتبطون بفتاة ليس عن اعجاب لكن ليعلم اصدقاءه انه يعرفها و بما ان بقى كلو ينخع و يدعي بالكذب بدا الشباب الدخول في المرحله بتاعة التصوير كاثبات للفحوله وسط معارفو و هكذا يتسرب الفيديو فيقضي على حياة انسانه كل الجرم الذي ارتكبته انها انقادت وراء شهواتها من ما اوقعها في الشخص الخطا، و من منا لا تقوده شهواته😖

و دمتم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مستر سيمب و صعيدي راقي
ليه ي جدعان واحده سلمتك نفسها تخون وتصورها وتفضحها خد بالك انك هتتفضح واهلك هيتفضحو بسبب عميلك يعني تلاقي اغلبيه المنتدي عايز بنات وبيدور علي بنات والبنات نفسها بتشوف صور وفيديوهات المتسربه والفاضيح عيزها تديك الامان بعدها ازاي وتعمل حاجه لازم تخاف انا مضايق من ده لان انا عمري ف حياتي م اذيت واحده ولا جيت عليها لاني بدور علي متعتي ومتعتها ف ليه تبقي البنات قلقانه وهي معايا وخيفه وترفض نتقابل بسبب ناس هما تبين انها عناتيل وتلاقي زوبره نمله
اللى يعمل كدا يبقا واحد عندو نقص ومبيكونش راجل

للاسف اصبح شباب اليومين مركز مع السمعه وسط اقرانه لدرجة ان في كثير من الاحيان يرتبطون بفتاة ليس عن اعجاب لكن ليعلم اصدقاءه انه يعرفها و بما ان بقى كلو ينخع و يدعي بالكذب بدا الشباب الدخول في المرحله بتاعة التصوير كاثبات للفحوله وسط معارفو و هكذا يتسرب الفيديو فيقضي على حياة انسانه كل الجرم الذي ارتكبته انها انقادت وراء شهواتها من ما اوقعها في الشخص الخطا، و من منا لا تقوده شهواته😖

و دمتم
انا مضايق من الموضوع ده الواحد عمل كتير وقليل عمره منزل صوره لوحده مع ان كان بيبقي تليفوني فيه بلاوي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اظن ان اللي يعمل كدا مريض بنوع من النقص ..

اظن ان اللي يعمل كدا مريض بنوع من النقص ..
اغلبيه الوقت بتبقي البت هتسيبه ف يهددها ويفضحها بس ب العقل لازم متعملش كده مش هتستفاد حاجه بفضيحتها انت بتضرها

لو اي بنت صورة نفسها او عملات علاقة مع شاب
يبقي تستاهل و لو اتفضحت دا عقبها
من الاول كان المفروض تحمي نفسها
لي تصور نفسها لحد غريب ما في داهية مش توم كروز هو

لو اي بنت صورة نفسها او عملات علاقة مع شاب
يبقي تستاهل و لو اتفضحت دا عقبها
من الاول كان المفروض تحمي نفسها
لي تصور نفسها لحد غريب ما في داهية مش توم كروز هو
معلش في ناس بتحب تمارس الجنس وعادي يعم كله شغال بس ليه تفضحها

معلش في ناس بتحب تمارس الجنس وعادي يعم كله شغال بس ليه تفضحها
عشان هي محفظتش علي شرف اهلها و صورت نفسها بصراحه انا فرحان في كل بنت بعتت صورتها عريانة لحد و اتفتحضت و ياريت بس يكونه عبرة لشوية البايهم اللي رغم دا كله لسه بيبعته صورهم

• عجبني
التفاعلات: واحد فايق
عشان هي محفظتش علي شرف اهلها و صورت نفسها بصراحه انا فرحان في كل بنت بعتت صورتها عريانة لحد و اتفتحضت و ياريت بس يكونه عبرة لشوية البايهم اللي رغم دا كله لسه بيبعته صورهم
هسالك سوال معلش مش انت عايز تنيك وانا عايز انيك والافندي اللي هناك عايز ينيك طب كل ده هيحصل ازاي لو مفيش بنات هنييك كلاب

• محزن
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
هسالك سوال معلش مش انت عايز تنيك وانا عايز انيك والافندي اللي هناك عايز ينيك طب كل ده هيحصل ازاي لو مفيش بنات هنييك كلاب
انت دخلت موضعين في بعض
انا لو عايز انيك هروح لشرموطة و معرف انها شرموطة
لكن مش هلف و ادور علي بت تحت مسمي الحب
و انا اصلآ مش بحب البنات انا بحب الفلوس

• بيضحكني
التفاعلات: صعيدي راقي
طب يبقي تدور علي واحده تمارسو الجنس سوه من غير فلوس ومش شرط شرموطه في بنات بتحب كده ودول كتير وانا بحب كده عشان ميكنش في غش او
انت دخلت موضعين في بعض
انا لو عايز انيك هروح لشرموطة و معرف انها شرموطة
لكن مش هلف و ادور علي بت تحت مسمي الحب
و انا اصلآ مش بحب البنات انا بحب الفلوس
خداع

طب يبقي تدور علي واحده تمارسو الجنس سوه من غير فلوس ومش شرط شرموطه في بنات بتحب كده ودول كتير وانا بحب كده عشان ميكنش في غش او

خداع
يسطا غش و خداع
انت بتتكلم عن انها ممكن تكون بتمثل عليك انها مبسوط يعني ؟

يسطا غش و خداع
انت بتتكلم عن انها ممكن تكون بتمثل عليك انها مبسوط يعني ؟
مش كده انا مبحبش الشرموطه بحسها مبوله خش خلص عشان غيرك يخش ف لا يهم بلاها احسن

• عجبني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
مش كده انا مبحبش الشرموطه بحسها مبوله خش خلص عشان غيرك يخش ف لا يهم بلاها احسن
يسطا ما هي كدا كدا مبولة
فك ذنقتك و خلاص
بتمثل بقي مبسوطة بجد مش مهم عندي
هي نيكة ولا اكتر

يسطا ما هي كدا كدا مبولة
فك ذنقتك و خلاص
بتمثل بقي مبسوطة بجد مش مهم عندي
هي نيكة ولا اكتر
لا انا مبحبش كده وبعدين انا جربت كتير اوي اوي وعمري م دفعت جنيه في نيكه ولا نكت مبوله ابدا

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
لا انا مبحبش كده وبعدين انا جربت كتير اوي اوي وعمري م دفعت جنيه في نيكه ولا نكت مبوله ابدا
يعم عادي فاكس
الفلوس معمولة عشان تتصرف و تمتع بيها نفسك
انا مش حمل اقعد احب وبتاع هداية و كدا و لسه هدلع و شات حب و نكد في النص
كل دا عشان انيك لا يعم احا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%