NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه السالب و البنوتي أسهل من البنات ؟

ليه دايما السالب أو البنوتي اسهل من البنات؟
السالب ساهل تكلمه تبعتله ادد و في نفس اللحظة تعمل معاه سكس شات و دي اقل حاجه.
لو قولتله اوريك زوبري و توريني طياظك هيوافق.
و في ثانيه هيقولك اشتمني و افشخني انا خدامتك انا لبوتك .
و لو قعد معاك يومين يقولك انا ارتحتلك و موافق نتقابل 😍
لاكن البنت بقي تغلبك ، اول حاجه تبعت لها ادد و تطلع ولد و لو كانت بنت تعملك بلوك في الحال.
ولو هي هايجه و جايبه اخرها و كسها مولع و دي حاجة نادرة ما تلاقيها تكلمك شات و تقولك متشتمش و هي نص ساعه و تعملك بلوك.
و علشان تنيك بنت بجد محتاج تكون صاحبتك ولا جارتك ولا زميلتك في الشغل ، المهم انه في معرفه بينكم و تفضل تحب فيها سنه علشان تبعتلك نودز و يا عرفت توصل لحاجه معاها يا موصلتش 😂
فا ليه بقي ؟ ايه الفرق بين السالب و الست علشان يبقي هو سهل كده و هي صعبه؟؟

• عجبني
التفاعلات: سامي سالب
منتظر ردودكم

السالب هو عباره عن ذكر هيجان بس مش لاقى نسوان
أو يمكن عشان بطبيعة الذكور أنهم اشجع سيكاا

• عجبني
التفاعلات: حامو الحامي, فكرى, Bebo Tigher و شخص آخر
وجهة نظرى السالب ف الاول والاخر هو راجل وبالتالى مبيكونش متخوف من التجربه او الدخول فى علاقه سريعه لانه هيقدر يتخلص منها بسهوله لو اصابه اذى منها
على عكس البنات اللى ضعيفه بطبعها وده بالتالى بيأثر على قراراتها خصوصا ان المجتمع هنا مبيرحمش

• عجبني
التفاعلات: hd32
هيه مسألة ميول انا سالب بطبعي والدليل النسوان كتيره عندي بس اميل الفحول اكتر

• عجبني
التفاعلات: lolo free
قصدك الموجب ذكر هيجان بس مش لاقي نسوان

• عجبني
التفاعلات: فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وجهة نظرى السالب ف الاول والاخر هو راجل وبالتالى مبيكونش متخوف من التجربه او الدخول فى علاقه سريعه لانه هيقدر يتخلص منها بسهوله لو اصابه اذى منها
على عكس البنات اللى ضعيفه بطبعها وده بالتالى بيأثر على قراراتها خصوصا ان المجتمع هنا مبيرحمش
كلام جميل

• عجبني
التفاعلات: فكرى و A_maged69
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Bebo Tigher
البنات عندها حسابات كتير وعندها حاجات كتير تخاف منها ويبقا نفسها تصحاب وتعمل سكس وتلاقي حد تتجوزه في نفس الوقت
السالب العكس بيبقا عارف هو عاوز ايه ومحدد
وبعدين رجاله مع بعض بنعرف نتفاهم بطريقتنا وبسهولة

• عجبني
التفاعلات: Strong eagle
انا سالب بس انه في مجتمعنا يهينو السالب مش عارف ليش اكثر حالات الانتحار في الوطن العربي بتلاقيه سالب لانه بيخاف من المجتمع والنطره الي بينطروها ليه وبيحملونه كل الدنب

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, فارس٩, A_maged69 و 2 آخرين
البنات بتخاف من الحبل وسوء السيرة لأنها فى الآخر عاوزة تتجوز . انا شخصيا كنت اخاف انيك نسوان . واستسهل انيك رجال . اسهل وأأمن ومش حيمسك فى رقبتك .

اول الولد يحب الشخص السالب يحب الشخص الغريب الذي مش من منطقتة علشان ما يعمل له مشاكل وخاصة اذا التقاء معه في منطقة غير منطقتة او المنطقة التي يشتغل

• عجبني
التفاعلات: Toommc
بعدين السالب ما يخاف زي بنت انه لما يتزوج ممكن تكون فضحية
والسالب يحب الرجل القوي وما يخف لو اغتصبة وناكة بقوة مافيش معه غشاء ولا رحم علشان يحمل

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%