NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوزة اعرف ليه احنا ك ستات شهوتنا عالية اوى ومع ذلك لازم نحس ان الراجل اللى معانا بيحبنا وعاوزين رومانسية وحب وعاوزين كلام حب ودلع وقت النيك انما الرجالة عملية اوى كأنها تقضية واجب عاوز يرزع وينيك وخلاص خلص الحوار بجد
تفكيرك غلط بالعكس الرجل لازم يعرف يوصل المرأة إلى متعتها لانه لو وصلها المتعه المطلوبه المرأة بتمتعه اكثر والحياه الجنسيه ليس إيلاج الذكر في الفرج فقط لازم المداعبه والاثاره وغير ذالك

عاوزة اعرف ليه احنا ك ستات شهوتنا عالية اوى ومع ذلك لازم نحس ان الراجل اللى معانا بيحبنا وعاوزين رومانسية وحب وعاوزين كلام حب ودلع وقت النيك انما الرجالة عملية اوى كأنها تقضية واجب عاوز يرزع وينيك وخلاص خلص الحوار بجد
صوابعك مش زي بعضها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لان يمكن احنا تفكيرنا كستات في المتعه مختلف أننا عاوزين كل حاجه كلام وحب ورمانسيه وجنس وكل حاجه هو تفكيره ممكن يكون في بتاعه فقط وبس وازاي يمتع نفسه بالصورة دي ودي وجهة نظرى انا كست
مش كل الرجاله متعتها ف بتاعها هما كتير كدا اه 😁 بس دا مينسناش الناس اللي متعتو ف متعه اللي معاه و كل حد له شخصيه عامة 👍🏻

لان يمكن احنا تفكيرنا كستات في المتعه مختلف أننا عاوزين كل حاجه كلام وحب ورمانسيه وجنس وكل حاجه هو تفكيره ممكن يكون في بتاعه فقط وبس وازاي يمتع نفسه بالصورة دي ودي وجهة نظرى انا كست
اديهم ع دماغهم ي قلبي اديهم

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Habibwmat و Moheb sex
مش كل الرجالة كدة عن نفسي احب اشوف اللي قدامي متمتعة ومبسوطة وواصلة للاورجازم بتعتها واشربها كلها وهي اللي تترجاني انيمها لحد ما ترتاح

هرد عليكي من وجهه نظر عازب انا مبحبش الجنس في الحرام بس الغريزه وحشه والاحتياج اوحش مصادفش وكلمت واحده قبل كده في جنس غير واحده كنا مرتبطين والموضوع جيه مع الوقت وخسرتها بسبب الجنس
كل الفكره ان انا ممكن بعد ما اخلص سواء معاها او لوحدي وشهوتي تهدي ببقي متضايق انا ليه عملت كده فبقوم
اما لو متجوز ومع مراتي لا الموضوع هيختلف كتير

هرد عليكي من وجهه نظر عازب انا مبحبش الجنس في الحرام بس الغريزه وحشه والاحتياج اوحش مصادفش وكلمت واحده قبل كده في جنس غير واحده كنا مرتبطين والموضوع جيه مع الوقت وخسرتها بسبب الجنس
كل الفكره ان انا ممكن بعد ما اخلص سواء معاها او لوحدي وشهوتي تهدي ببقي متضايق انا ليه عملت كده فبقوم
اما لو متجوز ومع مراتي لا الموضوع هيختلف كتير
طبعا فهماك جدا وجربت الموضوع دا وعندك حق

• عجبني
التفاعلات: Master441 و Moheb sex
اكيد طبعا مش كل الرجالة كدا
ف رجالة بالنسبالها الجنس دا متعة الحياة
بيتفنن ازاى يمتع الست اللى معاه ويمتع نفسه ف رجالة ممكن تخليكى تجيبيهم مرة واتنين من غير نيك مجرد مداعبة بس وف وسط النيك تلاقيه قلب بعنف وتحسى نفسك لبوة تحت اسد بيعشرها وف اخر العلاقة وهو بيجبهم تلاقى حنية الدنيا فيه وهو بينزل ف حضنك كدا🔥🤍

وجه نظرك غلط صوابعك مش زي بعضها لان ساعات كتير الرجال بيكون عايز الست والست بذات نفسها تكون مش فاضيه تعبانه مرهقه من شغل البيت ساعتها بتكون العملية معها هي تقضية واجب وساعات تقول خلص عشان مش قادر ساعتها الراجل بستحول من أنه رومنسي الي أداة تفريغ فقط لاغير حتي لو لاقي مخده جنبه مخرومه هيفرغ فيها

لا مش شرط انا بحب لما اتعامل مع وحده لازم يكون في رومانسيه و حب و دلع و مداعبه و بعد كدا لما نسخن ببدأ ارزع و اكسر و اشيل و احط بقا براحتي

بس انا معاكي في سعاد الراجل بيتعمل كانه واجب لما يطلب و هو اصل مدوش بحاجات شغلاه زي شغل مشاكل و كدا

اما الي بيرزع منغير اي حاجه على طول دا مالهوش فيها

مش كله يمكن انتي جربتي الرجاله الغلط

بصي الرجالة صنفين صنف رمرام ودا اي حتت لحمة بتهيجه وصنف تاني نضيف وراسي كده مايحسش بالمتعه غير مع حد معين

لازم تفهمي ان المرأة بطبيعتها متكبرة شوية، علشان كدا بالرغم انك هايجة و على اخرك و عارفة برضو ان الراجل اللي قدامك هايج و على آخره بس لازم يحسسك بالحب و الحنان و الرومانسية لان هي دي طبيعة المرأة، لازم الراجل قبل ما يبدأ العلاقة يحسس المرأة اللي قدامه انها ملكة معاه مش مجرد واحدة بيقضي معاها واجب و السلام، لازم يخلي المرأة اللي معاه تحس بالأمان من ناحيته بكلامه الرومانسي الجميل اللي يخليها تحس من ناحيته بالحنان و الحب لان دا هيخليها تطلع كل اللي جواها أثناء العلاقة، هيخليها تكون لبوة معاه ع السرير و يخليها تطلع الشخصية الهايجة اللي جواها

لازم تفهمي ان المرأة بطبيعتها متكبرة شوية، علشان كدا بالرغم انك هايجة و على اخرك و عارفة برضو ان الراجل اللي قدامك هايج و على آخره بس لازم يحسسك بالحب و الحنان و الرومانسية لان هي دي طبيعة المرأة، لازم الراجل قبل ما يبدأ العلاقة يحسس المرأة اللي قدامه انها ملكة معاه مش مجرد واحدة بيقضي معاها واجب و السلام، لازم يخلي المرأة اللي معاه تحس بالأمان من ناحيته بكلامه الرومانسي الجميل اللي يخليها تحس من ناحيته بالحنان و الحب لان دا هيخليها تطلع كل اللي جواها أثناء العلاقة، هيخليها تكون لبوة معاه ع السرير و يخليها تطلع الشخصية الهايجة اللي جواها
ارجو ان ردي يكون مقبول ليكي

عايز اقولك علي حاجه لما اتكلمنا كانت عجباني طريقتك وصوتك عجبني فشخ وكنت حابب ده معاكي بس تقريبا كنتي مستعجله ومدتنيش فرصه
بس حصل 😂😂😂😂😂

مش كلو زى بعضو الست متعتها ف المداعبه والكلام الحلو مش النيك والترزيع بس

اختلاف في طبيعة الست عن الراجل
الراجل شبعه الجنسي بيجيي من النيك (الايلاج)
لكن الست شبعها الجنسي مقسم على حاجات كتير الاشباع النفسي اولا بالكلام الحلو والغزل ونظرات العيون وبعدين يطلع سلم الجنس تدريجي من مرحلة البوس والاحضان والتحسيس للمص والرضاعة واللحس وبعدين النيك واهم حاجة للست الحضن اللي بعد النيك وتسمع كلمتين غزل في جمالها

عملبا احنا اعلى منكم بكتيير وبالنسبة لموضوع الوقت انا كمان لما بنزل شهوتى باخد وقت عشان ارجع تانى اهيج وعشان كده سالت السؤال لان احنا ف الوقت دا ممكن نتدلع وعاوزين حنية ورومانسية نتكلم نهزر لحد م نرجع للهيجان تانى انما انتو ممكن تخلصوا وتقوموا يعنب اغلب اللى اتكلمت معاهم كنا ننزل سوا انا بكون عاوزة تانى وتالت ومستنبة نتكام شوية نفك لحد م نهيج تانى بس هو لا بقا نزل يقولى هقوم اشطف تشطف ايه حضرتك انت خلبك معايا وانا هشطفهولك بلسانى يعم😂😂😂
صوابعك مش زي بعضها وبعدين كل راجل حسب
مايمكن جابهم امبارح مثلا كتير
او مش مستعد انه يمارس او يمكن اختارتي الراجل الغلط ف اليلة دي

ححجات كتير اووي بتختلف النفسية والاستعداد اونه مش جاهز وغيره وغيره وممكن متقل ف اكل مش مساعد زوبره يقوم اصلا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%