NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نونى _حوحو

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
عاوزة اعرف ليه احنا ك ستات شهوتنا عالية اوى ومع ذلك لازم نحس ان الراجل اللى معانا بيحبنا وعاوزين رومانسية وحب وعاوزين كلام حب ودلع وقت النيك انما الرجالة عملية اوى كأنها تقضية واجب عاوز يرزع وينيك وخلاص خلص الحوار بجد

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي, Tarek Tito, Elboob و 9 آخرين
عاوزة اعرف ليه احنا ك ستات شهوتنا عالية اوى ومع ذلك لازم نحس ان الراجل اللى معانا بيحبنا وعاوزين رومانسية وحب وعاوزين كلام حب ودلع وقت النيك انما الرجالة عملية اوى كأنها تقضية واجب عاوز يرزع وينيك وخلاص خلص الحوار بجد
مش كل الرجالة علي فكرة انا شخصيا بحب الدلع والرومانسية قبل العلاقة لان العلاقة مايبقاش فيها متعة من غير دلع رومانسية

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
صوابعك مش زي بعضها . بس كده

العبيط والغشيم و اللي اول مرة ليه او اللي مجربش خالص فاكر ان المتعه في النيك بالعكس المتعه كلها في شوية الكلام و اللعب و الشد و الجذب اللي قبل النيك كمان

مش كل الرجالة علي فكرة انا شخصيا بحب الدلع والرومانسية قبل العلاقة لان العلاقة مايبقاش فيها متعة من غير دلع رومانسية
بالظبط كده بيبقا احساس حلو بس للاسف كل الرجالة اللى بكلمهم بيكونوا عاوزين ينيكوا وبس

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Hamoodi
العبيط والغشيم و اللي اول مرة ليه او اللي مجربش خالص فاكر ان المتعه في النيك بالعكس المتعه كلها في شوية الكلام و اللعب و الشد و الجذب اللي قبل النيك كمان
بالظبط كده انا بعشق الراجل اللى بيفهم الست واحتياجها❤

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و Ran away
بالعكس لازم البنت تكون متمتعه عشان اعرف اتمتع واحس بهيجنها اكتر

بالظبط كده بيبقا احساس حلو بس للاسف كل الرجالة اللى بكلمهم بيكونوا عاوزين ينيكوا وبس
الدلع والحب هي المتعة نفسها قبل النيك

بالظبط كده انا بعشق الراجل اللى بيفهم الست واحتياجها❤
فيه مثل بيقول متعتة الراحل في زبرة و منعة الست في ودانها الست ممكن تنزل شهوتها بكلمة

جربي متعتي وبعدين اتكلمي والجنس مش نيك بس الجنس دلع وحب وحنيه ورومانسيه وبعدين نيك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و بعشق التجربه
جربي متعتي وبعدين اتكلمي والجنس مش نيك بس الجنس دلع وحب وحنيه ورومانسيه وبعدين نيك
بالظبط الحاجات دى بتوصل احساس انى معاك ع السرير فعلا❤

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
فيه مثل بيقول متعتة الراحل في زبرة و منعة الست في ودانها الست ممكن تنزل شهوتها بكلمة
اكتر حاجة صح سمعتها❤

• أتفق
التفاعلات: Ran away
اللى بيعمل كدا يبقي غبي و بيخسر الست اللي معاه و هي بتحس كدا و تسيبو و تشوف اللي يهتم بيها و يفهمها و اكيد مش بيتبسط انا عن نفسي مش بعرف اتبسط الا لما اللي معايا تنزل كذا مره و تجيب أخرها و اخر مره تنزيل ليها بوجع و صويت بنزل معاها 😋 احساس حلو اوي

احنا شهوتنا اعلي منكم بكتيير قوي بس الفرق ان احنا لما بنزلهم شهوتنا بتهدي شويه وبناخد شويه وقت علشان نمارس تاني فده بيحسس الستات ان احنا عندنا لا مبالاه

انا عن نفسك لما بعتلك ع الخاص مش عايز نيك لانك اصل مش عايزة جنس لكن كانت عاجباني دماغك وكلامك صراحة
مش كل الاوقات تنفع نيك ومش كلها تنفع رومانسية ومش كل الرجالة زي بعض

اكيد كلامك مش صح في كله

الشهوة موجودة عند الاثنين الرجل والست، مناطق الإثارة الجنسية بالست أكثر وهذا هو الفرق

الشهوة موجودة لكن تحريكها يحتاج إلى وقود معينة منها الرومانسية والمداعبة والدلع وهالشي مشترك بين الرجال والنساء يعني الست بتحب الرومانسية والرجل كمان بحب اهتمام المرأة بنفسها
الست بتحب المداعبة والرجل بحب تدلع عليه
الست بتحب الحب وكلام الحب والرجل بحب الاهات والغنج

كل شيء وليه شيء أكيد
بس مش صح ابدا انه الراجل عملي وبس بحب يرزع وينيك مثل ما تفضلتي بكلامك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد كلامك مش صح في كله

الشهوة موجودة عند الاثنين الرجل والست، مناطق الإثارة الجنسية بالست أكثر وهذا هو الفرق

الشهوة موجودة لكن تحريكها يحتاج إلى وقود معينة منها الرومانسية والمداعبة والدلع وهالشي مشترك بين الرجال والنساء يعني الست بتحب الرومانسية والرجل كمان بحب اهتمام المرأة بنفسها
الست بتحب المداعبة والرجل بحب تدلع عليه
الست بتحب الحب وكلام الحب والرجل بحب الاهات والغنج

كل شيء وليه شيء أكيد
بس مش صح ابدا انه الراجل عملي وبس بحب يرزع وينيك مثل ما تفضلتي بكلامك
طيب سؤال تانى لو انتو مش عمليين هل بتعملوا اوضاع بقا مختلفة زى الافلام وكده ولا هو تنام فوقى ودب دب وخلصنا😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: @The GodFather@

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%