NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منتصب جدا

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ليه يجماعه الي يخلي الواحده تبص لحد غير جوزها او يخلي الراجل يبص لواحده غير مراته

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d و saso❤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احيانا بتكون فراغه عين ونقص
واحيانا ملل
واحيانا بيكون الطرف التاني مقصر أو عنده عيوب قاتله

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
احيانا بتكون فراغه عين ونقص
واحيانا ملل
واحيانا بيكون الطرف التاني مقصر أو عنده عيوب قاتله
انتا متخيل انا بتكلم عن اي الخيانه يعني حتي لو مش متفقين في حاجه اسمها طلاق ونخلص

انتا متخيل انا بتكلم عن اي الخيانه يعني حتي لو مش متفقين في حاجه اسمها طلاق ونخلص
اااه.. لا انا قصدت اللي هي مبتوصلش لمراحل متقدمه
انما اللي انت تقصده ف دي نقص ايا كان مين اللي عملها

ليه يجماعه الي يخلي الواحده تبص لحد غير جوزها او يخلي الراجل يبص لواحده غير مراته
حلو السؤال ده
من وجهه نظري الست بتبص بره لو فقدت الأمان مع جوزها
والراجل بيبص بره لو فقد الحنيه

• عجبني
التفاعلات: منتصب جدا
حلو السؤال ده
من وجهه نظري الست بتبص بره لو فقدت الأمان مع جوزها
والراجل بيبص بره لو فقد الحنيه
بردو ده مش سبب كافي خالص يابو الصحاب دي خيانه مش حاجه هتتمحي وخلاص حتي ولو لكان لمره هتفضل عايشه بالوصمه دي طول حياتها

بردو ده مش سبب كافي خالص يابو الصحاب دي خيانه مش حاجه هتتمحي وخلاص حتي ولو لكان لمره هتفضل عايشه بالوصمه دي طول حياتها
بالعكس سبب كافي جدا
مفيش بنت مبتدورش ع الامان ومفيش راجل مبيدورش ع الاهتمام والحنيه
ولو دورت هتلاقي دول اكتر سببين منتشرين

• عجبني
ملهاش اي مبرر الصراحه بالنسبالي في رجالة ده بيبقي طبع فيها انها بتحب تعرف ستات كتير و في رجاله ناكره جميل بيبقي معاهم واحده شايلاه و شايله بيته و يبص برا بحجه انه عايز واحده اجمل و في ستات بتكون بحجه انها مش مستمتعه مع جوزها سواء جنسيا او حياه عمتا و في بتكون عشان فلوس و الصراحه بنسبالي كل دول مش مبررات مقنعه حضرتك قرفانه مش جوزك سبيه و امشي اطلقي و اعملي اللي تحبيه بس افتكري ان عندك اولاد و افتكري ان ليكي سمعه و بردوا الراجل زهقان من مراته يطلقها و يروح يشوف غيرها و يفتكر ان عده ***** مسيرها هتكبر و هتتعاير بيه

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑, Aly1909, قيصر نسوانجى و شخص آخر
بالعكس سبب كافي جدا
مفيش بنت مبتدورش ع الامان ومفيش راجل مبيدورش ع الاهتمام والحنيه
ولو دورت هتلاقي دول اكتر سببين منتشرين
في حاجه اسمها طلاق صح ولا اي

اااه.. لا انا قصدت اللي هي مبتوصلش لمراحل متقدمه
انما اللي انت تقصده ف دي نقص ايا كان مين اللي عملها
حقيقه انا مش مع الخيانه ابدا مهماكانت الاسباب لانها حاجه صعبه اوي ان اي عقل بشري يتحملها

حقيقه انا مش مع الخيانه ابدا مهماكانت الاسباب لانها حاجه صعبه اوي ان اي عقل بشري يتحملها
ماظنش أن في حد عاقل يبرر خيانه اي طرف للتاني خيانه كامله خصوصاً أن في حلول تانيه زي الطلاق مثلا
ممكن خيانه ك شات أو كلام ممكن اتفهمها نوعا ما و أن مكانتش مقبوله بالنسبالي بس أتفهم بعض أسبابها

• عجبني
ماظنش أن في حد عاقل يبرر خيانه اي طرف للتاني خيانه كامله خصوصاً أن في حلول تانيه زي الطلاق مثلا
ممكن خيانه ك شات أو كلام ممكن اتفهمها نوعا ما و أن مكانتش مقبوله بالنسبالي بس أتفهم بعض أسبابها
بتبدي كدا يا حب وبعدين بتطور لوحدها الانسان ضعيف

في حاجه اسمها طلاق صح ولا اي
انت سالت ع سبب الخيانه وانا جاوبت لحد علمي الي ممكن يكون خطأ
اما حوار الطلاق وليه ميطلقوش وغيره ف انا الصراحه معرفش لكل واحد حياته

مفيش مبرر للخيانة ، بس فيه أسباب قوية بتختلف من حالة للتانية...
بس الأكثر انتشاراً و اللى تحاول تتجنبه علشان شريكك ميخونكش :
  • عدم الإهتمام
  • الضعف الجنسي
  • الشك
  • إن أنت نفسك تخونها و هي تعرف فتحب تنتقم منك
  • عدم الكفاية المادية
  • عدم التعبير عن مشاعر الحب و التقدير
  • الملل

• عجبني
  • بيضحكني
-الطمع
ودة اكتر بيكون من الزوجة لانها بطبيعتها كائن بيحب ياخد كل شي دون دفع ضريبة بالمقابل
زي مثلا في موضوع الازواج المغتربين
الزوجة تكون مشتاقة لزوجها وإهتمامه بيها والعلاقة ،، ولكنها بين امرين
-تتواصل معه وتخليه يرجعلها وكفاية غربة
-تتواصل معه وتشجعه علي الاستمرار ف الغربة لانها تحب المال ،، والامر الثاني بيوصلها لانها تصبح كائن ضعيف اقل كلمة توقعها ف شباك الصياد
وهنا تبدأ ألعاب العقل ،، تبرر افعالها بأن زوجها السبب لكثرة غيابه
(مع العلم ان الزوج إذا قرر يغيب عن زوجته اكثر من ٥-٦ أشهر) يجب ان يستأذنها ويسمع موافقتها دون ضغوط

• عجبني
ملهاش اي مبرر الصراحه بالنسبالي في رجالة ده بيبقي طبع فيها انها بتحب تعرف ستات كتير و في رجاله ناكره جميل بيبقي معاهم واحده شايلاه و شايله بيته و يبص برا بحجه انه عايز واحده اجمل و في ستات بتكون بحجه انها مش مستمتعه مع جوزها سواء جنسيا او حياه عمتا و في بتكون عشان فلوس و الصراحه بنسبالي كل دول مش مبررات مقنعه حضرتك قرفانه مش جوزك سبيه و امشي اطلقي و اعملي اللي تحبيه بس افتكري ان عندك اولاد و افتكري ان ليكي سمعه و بردوا الراجل زهقان من مراته يطلقها و يروح يشوف غيرها و يفتكر ان عده ***** مسيرها هتكبر و هتتعاير بيه
رايي محترم بستحق التقدير لانه من رايي

• عجبني
التفاعلات: saso❤
-الطمع
ودة اكتر بيكون من الزوجة لانها بطبيعتها كائن بيحب ياخد كل شي دون دفع ضريبة بالمقابل
زي مثلا في موضوع الازواج المغتربين
الزوجة تكون مشتاقة لزوجها وإهتمامه بيها والعلاقة ،، ولكنها بين امرين
-تتواصل معه وتخليه يرجعلها وكفاية غربة
-تتواصل معه وتشجعه علي الاستمرار ف الغربة لانها تحب المال ،، والامر الثاني بيوصلها لانها تصبح كائن ضعيف اقل كلمة توقعها ف شباك الصياد
وهنا تبدأ ألعاب العقل ،، تبرر افعالها بأن زوجها السبب لكثرة غيابه
(مع العلم ان الزوج إذا قرر يغيب عن زوجته اكثر من ٥-٦ أشهر) يجب ان يستأذنها ويسمع موافقتها دون ضغوط
وانا ضد السفر اصلا وسيبانها للشيطان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%