NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

othello83

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
الموقع ده سكس ومش لازم نكرر ده ليه بقي التلزيق والإصرار والشات اللي مش بحبه والزن
بيزهقني هنا علاقة سكس بس ومش لازم تكرار ومش لشات أو صحوبية أو جواز ليه كده ما هو لازم تعرفوا أن ده مخصص لكده وكمان راعوا ظروف كل حد اه علاقة بس لمرة واحدة وبلاش تعيشوا نفسكم في اكتر من كده ياريت تراجعوا ظروفنا هنا نيك وبس مواقع الشات وبتاع متاحة جواز متاحة هنا سكس بس

• عجبني
التفاعلات: Hoss777888, Kokoboya, lost cuckold و 5 آخرين
ع فكرة فيه ناس هنا كتير اتصاحبو وبقا بينهم علاقة قواية جدا

الموقع ده سكس ومش لازم نكرر ده ليه بقي التلزيق والإصرار والشات اللي مش بحبه والزن
بيزهقني هنا علاقة سكس بس ومش لازم تكرار ومش لشات أو صحوبية أو جواز ليه كده ما هو لازم تعرفوا أن ده مخصص لكده وكمان راعوا ظروف كل حد اه علاقة بس لمرة واحدة وبلاش تعيشوا نفسكم في اكتر من كده ياريت تراجعوا ظروفنا هنا نيك وبس مواقع الشات وبتاع متاحة جواز متاحة هنا سكس بس
صح وانا يتأسف جدا انا بعت رساله من وقت معلش لو حصل إزعاج تحياتي

انا بدي احكي سكس لو حابين

اكيد الزن دا لانو حب الموضوع معاكي ممكن تقولي ليه أن القصه انتهت وخلاص

احيك لصراحتك والاعتراف بحقيقه
كثيرات ينكرنها

في ناس بتفكر ان لازم يتعرفه الاول و بعدين يعمله علاقه و في ناس بتبني علاقه علي أساس حب و في ناس عايز علاقه مره واحده و خلاص هي. اختلاف وجهه نظر بس

لا الجروب ده ليه هدف سكس حقيقي ليه بقي شات واتصال وتلزيق وازعاج والاتفاق بيبقي كده سكس مرة واحدة من غير تكرار ومفيش اكتر من كده لا جواز ولا بتاع

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: متعة النيك, زهايمر, محمد اسامه و 2 آخرين
صح وانا يتأسف جدا انا بعت رساله من وقت معلش لو حصل إزعاج تحياتي
لا رسالة عادي انا بتكلم بعد النيك تلزيق بقي او لو حصل ظرف ومش ح اعمل دلوقتي هنا محدد الهدف

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
في ناس بتفكر ان لازم يتعرفه الاول و بعدين يعمله علاقه و في ناس بتبني علاقه علي أساس حب و في ناس عايز علاقه مره واحده و خلاص هي. اختلاف وجهه نظر بس
لا هنا مش شات ولا تعارف ومش بحب اللف ببقي عاوزة نيك بس

لا الجروب ده ليه هدف سكس حقيقي ليه بقي شات واتصال وتلزيق وازعاج والاتفاق بيبقي كده سكس مرة واحدة من غير تكرار ومفيش اكتر من كده لا جواز ولا بتاع
طيب انا عايز سكس المره الوحده طيب ولا انا مليش نفس :ROFLMAO:

على فكرة كلامك غلط
الموقع منتدى ترفيهي جنسي
مش موقع تعارف محدد للسكس ههه
على العموم كل واحد حر
وًاتفقًانه كتييييييييير بيلزقو و يزنووووً

بيزهقني هنا علاقة سكس بس ومش لازم تكرار ومش لشات أو صحوبية أو جواز ليه كده ما هو لازم تعرفوا أن ده مخصص لكده وكمان راعوا ظروف كل حد اه علاقة بس لمرة واحدة وبلاش تعيشوا نفسكم في اكتر من كده ياريت تراجعوا ظروفنا هنا نيك وبس مواقع الشات وبتاع متاحة جواز متاحة هنا ياريت اتهرف بيكي

ياريت اتعرف بيكي

لا رسالة عادي انا بتكلم بعد النيك تلزيق بقي او لو حصل ظرف ومش ح اعمل دلوقتي هنا محدد الهدف

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ماستر ابراهيم و Ahmed samo
تصدق اني اول مره اعرف ده أن ف شات للمارسه 😂😂😂

احترمت صراحتك😂 تعالي نجرب المحاوله بتاعتي برايڤت؟

احلي صداقة وحب هي اللي بتيجي بعد الجنس والمتعة والدردشة اللي كلها جنس ومتعة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احلي صداقة وحب هي اللي بتيجي بعد الجنس والمتعة والدردشة اللي كلها جنس ومتعة
لا هو علاقة ومرة بس اللي عاوز اكتر ماشي بس تلزيق

• حبيته
التفاعلات: Cpl4fun

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%