NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش ليلة الدخلة من الالف للياء

LEGEND KYSER

مشہرفُہ قسہم الہصور
طاقم الإدارة
مشرف
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
ناشر مجلة
إنضم
19 يوليو 2023
المشاركات
14,703
مستوى التفاعل
13,051
الإقامة
مصر
نقاط
30,834
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

الناس بتقول يا قيصر ما كلنا سمعنا وشوفنا والنت مخلاش والافلام مخلتش هقولك خد نصيبك صبر وقرا ونتا تتعلم مش تتفرج وتبقي غشيم 😉

⭕ ليلة الدخلة (المراجعة النهائية}

زمان قبل ما اتعلم السواقة، كان عندي فزاعة منها، إزاي هركز مع كل المرايات دي، ونقل الغيار والفتيس والفرامل والدركسيون والطريق والاشارات.. إزاي‼️

كل ما كانت الفزاعة دي بتعتريني كنت برد على نفسي رد يبدو للوهلة الأولى غريب، لكنه واقعي.. "مش معقوله كل الناس اللي بتسوق دي أذكى منك.."

فـ مش معقولة كل الناس اللي دخلت دي أشبح منك🙂

ليلة الدخلة بيتعمل فيها إيه، وهل فعلا في حاجة اسمها غشاء بكارة، ونافورة ددمم، ويعني إيه تشنج مهبلي وأتعامل معاه إزاي لو حصل، وهل ممكن الشبح اللي مفرتك الترنك ييجي في الليلة دي وميرضاش يقف، إيه هي الأوضاع الصحيحة لـ ليلة الدخلة.‼️

وكل بهاريز الأسئلة التي تتوارد بأذهانكم..

▪أول ما تطأ قدمكما البيت، ادخل خد دش علشان الإرهاق الجسدي من دواعي الفرح والهيصة والزمبليطه، وهي كمان تاخد شاور، وتحط مكياج وتغير هدومها، واديها فرصتها علشان توترها،

▪هزروا واضحكوا .. كتير😑 كتير يا ابني.

▪الجنس بيحب المعدة الفاضية فلو سمحت فكك من أساطير الحمام والكوارع والمحاشي والجو الضيق ده، لو كنت جعان أوي خد لقمة بسيطة تسندك وخلاص.

▪وانتو بتضحكوا بعد اللقمة ابدأ اتسرسب بقى وقضيها رومانسية وقُبلات وحاجات ومحتاجات، مارس الحب بمعناه الحقيقة، فكك من الجنس خالص متفكرش فيه، ولا تبغيه، عايزك ماسك نفسك كده وذكي مش غشيم.

▪تقدر تداعب بعد الرومانسية، لو وجدت استجابة داعب اكتر، لا زود في المداعبة، اتعب نفسك سكة نصف ساعه.

▪كلام هادي أثناء المداعبة من نوعية "متخيــلتش إنك بالجمال ده " " كان نفسي أدوق البوىىىة منك" أو كلام هادي بما يتناسب مع وضعكما، ما انت ممكن تبقى كنت مقطع السمكة وديلها في العقد، وتيجي تقولها كان نفسي أدوق البوىىىه هتديك على وشك على طول ف ركز وخليك فهمان كده😄.

▪اوعى يظهر منك أي نظرة عدم رضى عن جسمها، اوعى ب**** عليك، خليك مؤدب، دي بنت ناس ائتمنوك عليها وعلى إحساسها ونفسيتها.

▪أهم شيء هنا التدرج في المداعبة، متبقاش غشيم وتدخل على الحاجات على طول.. خذها مني قاعدة ابدأ من فوق لتحت من أول تقبيل الجبين لحد ما بين العينين مرورا بالشفاه، وطوِّل شويتين، إلى الخد والرقبة "بلاش الذقن دلوقتي" ثم الكتف ثم ما بين النهدين المفارق العلوية العظيمة، وهكذا نزولا إلى موضع الحاجات، عند النقطة دي اخطف نظره كده لوشها، لقيت الدنيا بتقول كمل تكمل، لقيتها متوتره يبقى أحضان وقبلات تاني وتعيد الكره لحد ما تبقى دخلت في المود خلاص، انت هتفهم من غَشاوة عينيها انها دخلت في المود وبدأت الزبده تسيح يا بوتجاز الرجولة يا جامد.

▪خلاص ساحت؟ زود في مداعبة الحاجات، بيدك برفق تام، لحد ما تبقى الدنيا ملغوصه، أول ما تلاقي الدنيا بقت سخنه كده ومترطبة وفيها سائل بكمية معقوله.

▪هتبدأ تخلع هدومك بحرفيه، بسرعه من غير ما هي تحس، قل لها مش هنعمل حاجة اطمني، مجرد مداعبة لحد ما تبقي جاهزه، وأفضل حاجة ان يكون المداعبة بالعضو.

▪ياريت متشوفش عضوك، مش ناقصه لبخه هي، ويستحسن تكون الاضائة خافته.

▪نيمها على ظهرها بهدوء ورفق ورومانسيه وتقبيل وأحضان، واوعى تتسرع بالإيلاج. ده افضل وضع انتقاه العلماء لهذه اللحظة .. وهي نوم الزوجة على ضهرها و تشد رجليها إلى ركبتيها بحيث كل رجل ترسم رقم ٨ والرجل يجلس على ركبتيه بين قدميها هكذا ويداعب باطن العم عزت من الخارج ذهابا وإيابا، ولما تلاقي الوضع هادي هترجع لورا سنه وتنزل لتحت سِنه وهو عارف طريقه.. صورة الوضع ومتعملش أي وضع غير الوضع ده، انت مش في دوري المحترفين، انت لسه في دوري الشركات أرجوك متتحنيكش.

▪متحاولش تدور بعينك يا ترى هو هيدخل فين.. و**** هو عارف سِكته، اعمل اللي بقول لك عليه وهتلاقي الدنيا ماشيه سلانسيه.

▪خليهم يلامسوا بعض من بره كده، وابدأ داعب بيه مش بإيدك، ده هيقلل التوتر، لحد ما تلاقيها خلاص نفسيا مستعدة إن الليلة تكمل، ابدأ بالإيلاج برفق تام، لو قالت لك متألمه، هدِّيها، واتعامل برفق، وقل لها دي هي مجرد شكة دبوس🙂

ممكن ميحصلش فض من أول علاقه، وممكن يحصل وينزل نقطة ددمم واحدة، وتكاد لا تُرى، وممكن الغشاء يكون مطاطي أو غير مثقوب، وميتفضش غير بعمليه، أو عند الولادة، فمتركبش نفسك الهوا، وخليك راجل محترم، ومينفعش أبدا بحال تنظر إلى زوجتك أي نظرة شك أو غشومية أو غباء، هيبان اللي معاك سليمة ولا لا من أول تفعيصه، ف رجاءا خليك راجل محترم🙂

وخليني أقول لك على شوية صدمات كده.. تحفظها عني🙂

▪انت كرجل قولا واحدا لا تشعر بوجود غشاء البكارة من عدمه🙂 انت حرفيا لا تشعر إلا بتقلصات الجماع مع الرعشه🙂

▪انت كرجل لا تشعر بتمزق أو تمدد الغشاء قولا واحدا، وأي راجل في الكوكب كله تِـمَّن😃 يقولك ان عنده قـ.ـرون استشعار ف مقدمة عم عزت وبيعرف، قل له انت راجل حكاواتي وكذاب🙂 قول كده وانت مطمن..

▪إذا تم استثارة الزوجة أول مرة بنجاح، هي مش هتشعر بألم من فض الغشاء، ومش هينزل ددمم أصلا😃يمكن نقطة لا تُرى لأنها تمتزج مع السوائل الكتير اللي موجودة، آه ...

▪كثير من النساء مش بينزفوا مع افتضاض الغشاء😲🤗🥵الدرسات الحديثة أثبتت ده بما لا يدع مجالا للشك.

▪اوعى تعتقد إنك داخل تهد حيطه، انت مش محتاج تهبد وترزع، ادخل ببساطه وسلاسه، والغشاء غالبا هينفض بكل سلاسه، مش محتاج تدفع عزت بقوة من أبو آخر كده.

▪انت كنسوانحي عندك وعي وفاهم، لا تنتظر أي شيء من غشاء البكارة أصلا، ولا كإن في حاجة اسمها كده "اعتبر الغشاء أسطورة صنعها الناس لإنه كده فعلا".

▪لو غشاء البكارة سميك، هينزل ددمم، ومش بس في المره الأولى، لا كمان هينزل في المره الثانية والثالثه، فـ متقلقش لو تكرر نزول الدم يومين مثلا.

خلاص يا شبح خلصت فض؟ .. قوموا اغتسلوا، وتحاول تخليها تقعد في البانيو كده مع نقطة مطهر في المياه الدافئة، ومتحسسهاش إنك بتبص على جسمها بأباحة، بص بحب .. وتضحكوا وتهزروا وتزيلوا التوتر تاني، وبراحتك بقى يا عم لو هي عندها قابليه واستعداد جسدي، حسيتها تعبانه يبقى تاخدها في حضنك كده وتناموا وتريحوا زي الشطار، والجايات كتير ..

⭕كل اللي فات حمادة واللي جاي ده حمادة تاني أهم

▪اوعى تستخدم صباعك أبدا في الفض.

▪اوعى توري حد الدم.. استرجل.

▪اوعى لما ييجوا يوم الصباحية يسألوك ها سبع ولا ضبع، تتنازل وتتكلم في حق مراتك أو عن السرير بتاعكم، خلي ردك صارم وواضح: ده شأن خاص🙂 مع ابتسامة لزجة، وسيبهم يظنوا زي ما يظنوا.

▪علِّم مراتك كمان لا تفضي بسركما لمخلوق، لا أمها بقى ولا خالتها ولا الشغل الضيق ده، لو سألوكي يا بنت الناس بكل هدوء وأدب: لو سمحت ، ده شأن خاص وعن إفضاء الرجال كذلك.

▪أرجوك أرجوك أرجوك وأتوسل إليك، كما إني أربأ بك أن تسمح لاصحابك بالتوجيب معاك في الزفة، إياكش تركب لمؤخرتك ابلاكاش، لكن اوعى تسمح بالشيء ده، كمان لا تسمح لأحد من هؤلاء المتبرعين بكل ألوان التوجيب، من الحبات الزرقاء والبني، واللي يدفس لك حبايه في جيبك ويقولك هتخليك ملك وكتابة، فكك .. فكك .. فكك .. متقربعش حاجة، منتاش محتاج. .. افضل طبيعي ارجوك، متاخدش محفزات جنسية أتوسل إليك وابوس رجليك

▪إن كنت يعني مش قادر ونفسك ترفع حاجة .. ارفع كوباية زنجبيل .. آه .. برنس الليالي، لبن بالدوم، جرجير بالجزر، لبن بالقرفة، عسل سدر جبلي عليه شوية غذاء ملكات وطلع نخل مع جنين قمح.. مش أكثر من كده.

▪متخليش زوجتك تاخد مسكنات، ولا مخدرات لموضع الوطأ، منتاش محتاج ولا هي محتاجة، وآثار ده السلبية عليكما مش حلوه، طبعا إلا لو تعذر الامر كذا مرة، وذهبت للطبيب وكتب لك على مخدر موضعي..

▪إن كان ولابد تستخدم حاجة ليلة الدخلة، استخدم مزلق.. وقفل على كده.

▪لو بتروح جيم، بطله سكة اسبوع كده قبل ليلة الدخلة، واستبدل ده بالمشي، وتمارين البطن والظهر دبر كل ****، يعني خمس مرات في اليوم، وشكرا.

▪لو سمحت بلاش جنس فموي خالص في اول الزواج، بلاش اوضاع وشغل محترفين، السلم بيُرتقى واحدة واحدة، فلا تستعجل علشان متقعش على جدور رقبتك.

تعمل إيه لو قابلتك حاجة من الحاجات دي‼️

العضو بيكون منتصب وزي الفل وقت المداعبة وأول ما أقرب علشان أدخل ينام الوغد ومببقاش فاهم في إيه :( .. لا تقلق يا صديقي ده اسمه ضعف انتصاب نفسي، وعلشان تخلص منه لازم تُزيل التوتر والقلق والاضطراب ومحاولة تقييم نفسك، ومتنتظرش منه حاجة متحطش تارجت إنك لازم تدخل.. انت مش لازم بالفعل تدخل، محدش بيجري وراك، محدش ماسك لك استوب ووتش، **** عمل الجنس علشان نستمتع بيه مش علشان نقيس قدراتنا، اهدى وادخل في المود ومتفكرش في العضو الذكري، استمتع بس.

تعمل إيه لو الزوجة الكريمة رفصتك ولقيت نفسك في الصالة فجأة😃‼️

ممكن جدا أول ما تيجي تقرب من العضو عندها تلاقيها رفصتك حرفيا برجلها، ده رد فعل نفسي عضوي لا إرادي، لا تقلق خالص، ولا تعتبر ده قلة أدب منها أو شيء، عضلات قاع الحوض بتتقلص، وهي بتبقى خايفة، بنعتبر ده بوادر تشنج مهبلي، هنا انت هترمي كل همومك، ويبقى همك واحد بس. انك تهديها، طمنها، تاخدها في حضنك وتتكلم معاها، قل لها إنك مش ممكن تعمل حاجة أبدا إلا وهي مبسوطة ومش خايفه، قل لها شايفة كل نساء الكون اللي خلفوا أكيد حصل معاهم جماع، الموضوع بسيط وممتع ومش بيخوف، ولو تطلب الأمر تأجيل العلاقة ليوم تاني عادي، ميعبش حد فيكم، نفسية مراتك أهم من اي حاجة، لو تكرر الأمر يبقى ده "صعوبة جماع" أو "تشنج مهبلي" زي ما قلت لك.

▪لو ده حصل أو جيت تدخل فـ حسيت ان الامور مسدوده ومش عارف تعمل إيلاج، وكانت كل الأمور سليمة وسهله لكن مفيش دخول، هتاخد بعضك انت ومراتك لوحدكم وياريت محدش يعرف لا من أهلك ولا أهلها وتزور الطبيب يا قلب اخوك، وهو هيتصرف وهيدلكم، وده مش عيب ولا يقلل من رجولتك، والدكتور مش هيجيبك من فوق لتحت ولا هيقولك يا ابو بتاع قصير متخافش، الطبيب هيصنـف ده بين صعوبة جماع وبين تشنج مهبلي، والاتنين إن شاء **** ليهم حلول، مهم جدا تحافظ على سرية الأمور.

تعمل إيه لو جيت تسلِت بنطلونك قمت ماضي انصراف قبل ما تمضي حضور😁سرعة القذف ليلة الدخلة‼️

ممكن يحصل قذف سريع جدا، مش عايزك تخاف خالص يا صاحبي، ده مش سرعة قذف، ده المعلم بس كان هيتجنن ويبِل العصعوص😁اعذره.. خليني أقول لك إن مينفعش أبدا تقيس نفسك في الليلة دي بس، لإن الليلة بسبب العاهات والتقاليد والخرافات والفزاعات بتحتوي على كثير من التوتر، فلو ده حصل مش محتاج تصلب نفسك في الصالون وتأكل من رأسك الطير، عادي يعني، بكره أجمل.. أما لو تكرر الأمر لمدة طويلة 5 شهور مثلا، بتيجي قبل ما الدقيقة بتنتهي في الإيلاج بنسبة 70٪ من علاقتك بزوجتك فلابد من زيارة طبيب.

ليلة الدخلة حاجة سهله وبسيطة وغير معقدة، أرجوك متخليش حد يحسسك إنك داخل تعمل إنجاز، الموضوع سبقك إليه مليارات من البشر، سيكون أعدى أعدائك فيه التوتر والقلق والاضطراب وإنك تحط تارجت أو تصور أو تبقى داخل تثبت نفسك وتعرفها إنك سبع الليل.. كده انت خسران، فـ نصيحتي لك مُجملة استمتع ".

 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Pourquoipas, fear.evil.halim, SaMok و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الجمال ده يا كبير
تسلم علي المعلومات القيمة اللي فادتني أنا شخصيا و اكيد هتفيد اي حد هيقراها
 
  • أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
ايه الجمال ده يا كبير
تسلم علي المعلومات القيمة اللي فادتني أنا شخصيا و اكيد هتفيد اي حد هيقراها
حبيبي يا سيف 🤝 انا مجرد وسيط عشان الي يفتكر يبقي 🤲
 
  • حبيته
التفاعلات: SAURON
جميل جدا جدا جدا بجد ي قيصر
معلوومات قيمه جدا بجد ومهمه اووي بجد

تسلم ايدك بجد ي صديقي العزيز 🙏🌷
 
  • عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER

الناس بتقول يا قيصر ما كلنا سمعنا وشوفنا والنت مخلاش والافلام مخلتش هقولك خد نصيبك صبر وقرا ونتا تتعلم مش تتفرج وتبقي غشيم 😉

⭕ ليلة الدخلة (المراجعة النهائية}

زمان قبل ما اتعلم السواقة، كان عندي فزاعة منها، إزاي هركز مع كل المرايات دي، ونقل الغيار والفتيس والفرامل والدركسيون والطريق والاشارات.. إزاي‼️

كل ما كانت الفزاعة دي بتعتريني كنت برد على نفسي رد يبدو للوهلة الأولى غريب، لكنه واقعي.. "مش معقوله كل الناس اللي بتسوق دي أذكى منك.."

فـ مش معقولة كل الناس اللي دخلت دي أشبح منك🙂

ليلة الدخلة بيتعمل فيها إيه، وهل فعلا في حاجة اسمها غشاء بكارة، ونافورة ددمم، ويعني إيه تشنج مهبلي وأتعامل معاه إزاي لو حصل، وهل ممكن الشبح اللي مفرتك الترنك ييجي في الليلة دي وميرضاش يقف، إيه هي الأوضاع الصحيحة لـ ليلة الدخلة.‼️

وكل بهاريز الأسئلة التي تتوارد بأذهانكم..

▪أول ما تطأ قدمكما البيت، ادخل خد دش علشان الإرهاق الجسدي من دواعي الفرح والهيصة والزمبليطه، وهي كمان تاخد شاور، وتحط مكياج وتغير هدومها، واديها فرصتها علشان توترها،

▪هزروا واضحكوا .. كتير😑 كتير يا ابني.

▪الجنس بيحب المعدة الفاضية فلو سمحت فكك من أساطير الحمام والكوارع والمحاشي والجو الضيق ده، لو كنت جعان أوي خد لقمة بسيطة تسندك وخلاص.

▪وانتو بتضحكوا بعد اللقمة ابدأ اتسرسب بقى وقضيها رومانسية وقُبلات وحاجات ومحتاجات، مارس الحب بمعناه الحقيقة، فكك من الجنس خالص متفكرش فيه، ولا تبغيه، عايزك ماسك نفسك كده وذكي مش غشيم.

▪تقدر تداعب بعد الرومانسية، لو وجدت استجابة داعب اكتر، لا زود في المداعبة، اتعب نفسك سكة نصف ساعه.

▪كلام هادي أثناء المداعبة من نوعية "متخيــلتش إنك بالجمال ده " " كان نفسي أدوق البوىىىة منك" أو كلام هادي بما يتناسب مع وضعكما، ما انت ممكن تبقى كنت مقطع السمكة وديلها في العقد، وتيجي تقولها كان نفسي أدوق البوىىىه هتديك على وشك على طول ف ركز وخليك فهمان كده😄.

▪اوعى يظهر منك أي نظرة عدم رضى عن جسمها، اوعى ب**** عليك، خليك مؤدب، دي بنت ناس ائتمنوك عليها وعلى إحساسها ونفسيتها.

▪أهم شيء هنا التدرج في المداعبة، متبقاش غشيم وتدخل على الحاجات على طول.. خذها مني قاعدة ابدأ من فوق لتحت من أول تقبيل الجبين لحد ما بين العينين مرورا بالشفاه، وطوِّل شويتين، إلى الخد والرقبة "بلاش الذقن دلوقتي" ثم الكتف ثم ما بين النهدين المفارق العلوية العظيمة، وهكذا نزولا إلى موضع الحاجات، عند النقطة دي اخطف نظره كده لوشها، لقيت الدنيا بتقول كمل تكمل، لقيتها متوتره يبقى أحضان وقبلات تاني وتعيد الكره لحد ما تبقى دخلت في المود خلاص، انت هتفهم من غَشاوة عينيها انها دخلت في المود وبدأت الزبده تسيح يا بوتجاز الرجولة يا جامد.

▪خلاص ساحت؟ زود في مداعبة الحاجات، بيدك برفق تام، لحد ما تبقى الدنيا ملغوصه، أول ما تلاقي الدنيا بقت سخنه كده ومترطبة وفيها سائل بكمية معقوله.

▪هتبدأ تخلع هدومك بحرفيه، بسرعه من غير ما هي تحس، قل لها مش هنعمل حاجة اطمني، مجرد مداعبة لحد ما تبقي جاهزه، وأفضل حاجة ان يكون المداعبة بالعضو.

▪ياريت متشوفش عضوك، مش ناقصه لبخه هي، ويستحسن تكون الاضائة خافته.

▪نيمها على ظهرها بهدوء ورفق ورومانسيه وتقبيل وأحضان، واوعى تتسرع بالإيلاج. ده افضل وضع انتقاه العلماء لهذه اللحظة .. وهي نوم الزوجة على ضهرها و تشد رجليها إلى ركبتيها بحيث كل رجل ترسم رقم ٨ والرجل يجلس على ركبتيه بين قدميها هكذا ويداعب باطن العم عزت من الخارج ذهابا وإيابا، ولما تلاقي الوضع هادي هترجع لورا سنه وتنزل لتحت سِنه وهو عارف طريقه.. صورة الوضع ومتعملش أي وضع غير الوضع ده، انت مش في دوري المحترفين، انت لسه في دوري الشركات أرجوك متتحنيكش.

▪متحاولش تدور بعينك يا ترى هو هيدخل فين.. و**** هو عارف سِكته، اعمل اللي بقول لك عليه وهتلاقي الدنيا ماشيه سلانسيه.

▪خليهم يلامسوا بعض من بره كده، وابدأ داعب بيه مش بإيدك، ده هيقلل التوتر، لحد ما تلاقيها خلاص نفسيا مستعدة إن الليلة تكمل، ابدأ بالإيلاج برفق تام، لو قالت لك متألمه، هدِّيها، واتعامل برفق، وقل لها دي هي مجرد شكة دبوس🙂

ممكن ميحصلش فض من أول علاقه، وممكن يحصل وينزل نقطة ددمم واحدة، وتكاد لا تُرى، وممكن الغشاء يكون مطاطي أو غير مثقوب، وميتفضش غير بعمليه، أو عند الولادة، فمتركبش نفسك الهوا، وخليك راجل محترم، ومينفعش أبدا بحال تنظر إلى زوجتك أي نظرة شك أو غشومية أو غباء، هيبان اللي معاك سليمة ولا لا من أول تفعيصه، ف رجاءا خليك راجل محترم🙂

وخليني أقول لك على شوية صدمات كده.. تحفظها عني🙂

▪انت كرجل قولا واحدا لا تشعر بوجود غشاء البكارة من عدمه🙂 انت حرفيا لا تشعر إلا بتقلصات الجماع مع الرعشه🙂

▪انت كرجل لا تشعر بتمزق أو تمدد الغشاء قولا واحدا، وأي راجل في الكوكب كله تِـمَّن😃 يقولك ان عنده قـ.ـرون استشعار ف مقدمة عم عزت وبيعرف، قل له انت راجل حكاواتي وكذاب🙂 قول كده وانت مطمن..

▪إذا تم استثارة الزوجة أول مرة بنجاح، هي مش هتشعر بألم من فض الغشاء، ومش هينزل ددمم أصلا😃يمكن نقطة لا تُرى لأنها تمتزج مع السوائل الكتير اللي موجودة، آه ...

▪كثير من النساء مش بينزفوا مع افتضاض الغشاء😲🤗🥵الدرسات الحديثة أثبتت ده بما لا يدع مجالا للشك.

▪اوعى تعتقد إنك داخل تهد حيطه، انت مش محتاج تهبد وترزع، ادخل ببساطه وسلاسه، والغشاء غالبا هينفض بكل سلاسه، مش محتاج تدفع عزت بقوة من أبو آخر كده.

▪انت كنسوانحي عندك وعي وفاهم، لا تنتظر أي شيء من غشاء البكارة أصلا، ولا كإن في حاجة اسمها كده "اعتبر الغشاء أسطورة صنعها الناس لإنه كده فعلا".

▪لو غشاء البكارة سميك، هينزل ددمم، ومش بس في المره الأولى، لا كمان هينزل في المره الثانية والثالثه، فـ متقلقش لو تكرر نزول الدم يومين مثلا.

خلاص يا شبح خلصت فض؟ .. قوموا اغتسلوا، وتحاول تخليها تقعد في البانيو كده مع نقطة مطهر في المياه الدافئة، ومتحسسهاش إنك بتبص على جسمها بأباحة، بص بحب .. وتضحكوا وتهزروا وتزيلوا التوتر تاني، وبراحتك بقى يا عم لو هي عندها قابليه واستعداد جسدي، حسيتها تعبانه يبقى تاخدها في حضنك كده وتناموا وتريحوا زي الشطار، والجايات كتير ..

⭕كل اللي فات حمادة واللي جاي ده حمادة تاني أهم

▪اوعى تستخدم صباعك أبدا في الفض.

▪اوعى توري حد الدم.. استرجل.

▪اوعى لما ييجوا يوم الصباحية يسألوك ها سبع ولا ضبع، تتنازل وتتكلم في حق مراتك أو عن السرير بتاعكم، خلي ردك صارم وواضح: ده شأن خاص🙂 مع ابتسامة لزجة، وسيبهم يظنوا زي ما يظنوا.

▪علِّم مراتك كمان لا تفضي بسركما لمخلوق، لا أمها بقى ولا خالتها ولا الشغل الضيق ده، لو سألوكي يا بنت الناس بكل هدوء وأدب: لو سمحت ، ده شأن خاص وعن إفضاء الرجال كذلك.

▪أرجوك أرجوك أرجوك وأتوسل إليك، كما إني أربأ بك أن تسمح لاصحابك بالتوجيب معاك في الزفة، إياكش تركب لمؤخرتك ابلاكاش، لكن اوعى تسمح بالشيء ده، كمان لا تسمح لأحد من هؤلاء المتبرعين بكل ألوان التوجيب، من الحبات الزرقاء والبني، واللي يدفس لك حبايه في جيبك ويقولك هتخليك ملك وكتابة، فكك .. فكك .. فكك .. متقربعش حاجة، منتاش محتاج. .. افضل طبيعي ارجوك، متاخدش محفزات جنسية أتوسل إليك وابوس رجليك

▪إن كنت يعني مش قادر ونفسك ترفع حاجة .. ارفع كوباية زنجبيل .. آه .. برنس الليالي، لبن بالدوم، جرجير بالجزر، لبن بالقرفة، عسل سدر جبلي عليه شوية غذاء ملكات وطلع نخل مع جنين قمح.. مش أكثر من كده.

▪متخليش زوجتك تاخد مسكنات، ولا مخدرات لموضع الوطأ، منتاش محتاج ولا هي محتاجة، وآثار ده السلبية عليكما مش حلوه، طبعا إلا لو تعذر الامر كذا مرة، وذهبت للطبيب وكتب لك على مخدر موضعي..

▪إن كان ولابد تستخدم حاجة ليلة الدخلة، استخدم مزلق.. وقفل على كده.

▪لو بتروح جيم، بطله سكة اسبوع كده قبل ليلة الدخلة، واستبدل ده بالمشي، وتمارين البطن والظهر دبر كل ****، يعني خمس مرات في اليوم، وشكرا.

▪لو سمحت بلاش جنس فموي خالص في اول الزواج، بلاش اوضاع وشغل محترفين، السلم بيُرتقى واحدة واحدة، فلا تستعجل علشان متقعش على جدور رقبتك.

تعمل إيه لو قابلتك حاجة من الحاجات دي‼️

العضو بيكون منتصب وزي الفل وقت المداعبة وأول ما أقرب علشان أدخل ينام الوغد ومببقاش فاهم في إيه :( .. لا تقلق يا صديقي ده اسمه ضعف انتصاب نفسي، وعلشان تخلص منه لازم تُزيل التوتر والقلق والاضطراب ومحاولة تقييم نفسك، ومتنتظرش منه حاجة متحطش تارجت إنك لازم تدخل.. انت مش لازم بالفعل تدخل، محدش بيجري وراك، محدش ماسك لك استوب ووتش، **** عمل الجنس علشان نستمتع بيه مش علشان نقيس قدراتنا، اهدى وادخل في المود ومتفكرش في العضو الذكري، استمتع بس.

تعمل إيه لو الزوجة الكريمة رفصتك ولقيت نفسك في الصالة فجأة😃‼️

ممكن جدا أول ما تيجي تقرب من العضو عندها تلاقيها رفصتك حرفيا برجلها، ده رد فعل نفسي عضوي لا إرادي، لا تقلق خالص، ولا تعتبر ده قلة أدب منها أو شيء، عضلات قاع الحوض بتتقلص، وهي بتبقى خايفة، بنعتبر ده بوادر تشنج مهبلي، هنا انت هترمي كل همومك، ويبقى همك واحد بس. انك تهديها، طمنها، تاخدها في حضنك وتتكلم معاها، قل لها إنك مش ممكن تعمل حاجة أبدا إلا وهي مبسوطة ومش خايفه، قل لها شايفة كل نساء الكون اللي خلفوا أكيد حصل معاهم جماع، الموضوع بسيط وممتع ومش بيخوف، ولو تطلب الأمر تأجيل العلاقة ليوم تاني عادي، ميعبش حد فيكم، نفسية مراتك أهم من اي حاجة، لو تكرر الأمر يبقى ده "صعوبة جماع" أو "تشنج مهبلي" زي ما قلت لك.

▪لو ده حصل أو جيت تدخل فـ حسيت ان الامور مسدوده ومش عارف تعمل إيلاج، وكانت كل الأمور سليمة وسهله لكن مفيش دخول، هتاخد بعضك انت ومراتك لوحدكم وياريت محدش يعرف لا من أهلك ولا أهلها وتزور الطبيب يا قلب اخوك، وهو هيتصرف وهيدلكم، وده مش عيب ولا يقلل من رجولتك، والدكتور مش هيجيبك من فوق لتحت ولا هيقولك يا ابو بتاع قصير متخافش، الطبيب هيصنـف ده بين صعوبة جماع وبين تشنج مهبلي، والاتنين إن شاء **** ليهم حلول، مهم جدا تحافظ على سرية الأمور.

تعمل إيه لو جيت تسلِت بنطلونك قمت ماضي انصراف قبل ما تمضي حضور😁سرعة القذف ليلة الدخلة‼️

ممكن يحصل قذف سريع جدا، مش عايزك تخاف خالص يا صاحبي، ده مش سرعة قذف، ده المعلم بس كان هيتجنن ويبِل العصعوص😁اعذره.. خليني أقول لك إن مينفعش أبدا تقيس نفسك في الليلة دي بس، لإن الليلة بسبب العاهات والتقاليد والخرافات والفزاعات بتحتوي على كثير من التوتر، فلو ده حصل مش محتاج تصلب نفسك في الصالون وتأكل من رأسك الطير، عادي يعني، بكره أجمل.. أما لو تكرر الأمر لمدة طويلة 5 شهور مثلا، بتيجي قبل ما الدقيقة بتنتهي في الإيلاج بنسبة 70٪ من علاقتك بزوجتك فلابد من زيارة طبيب.

ليلة الدخلة حاجة سهله وبسيطة وغير معقدة، أرجوك متخليش حد يحسسك إنك داخل تعمل إنجاز، الموضوع سبقك إليه مليارات من البشر، سيكون أعدى أعدائك فيه التوتر والقلق والاضطراب وإنك تحط تارجت أو تصور أو تبقى داخل تثبت نفسك وتعرفها إنك سبع الليل.. كده انت خسران، فـ نصيحتي لك مُجملة استمتع ".

احييك يا صديقي 👏🏻
 
  • عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
الافادة و الخلاصة 👍🌹
كبسولة كدا للمبتدئين😁👍👍
 
  • عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER

الناس بتقول يا قيصر ما كلنا سمعنا وشوفنا والنت مخلاش والافلام مخلتش هقولك خد نصيبك صبر وقرا ونتا تتعلم مش تتفرج وتبقي غشيم 😉

⭕ ليلة الدخلة (المراجعة النهائية}

زمان قبل ما اتعلم السواقة، كان عندي فزاعة منها، إزاي هركز مع كل المرايات دي، ونقل الغيار والفتيس والفرامل والدركسيون والطريق والاشارات.. إزاي‼️

كل ما كانت الفزاعة دي بتعتريني كنت برد على نفسي رد يبدو للوهلة الأولى غريب، لكنه واقعي.. "مش معقوله كل الناس اللي بتسوق دي أذكى منك.."

فـ مش معقولة كل الناس اللي دخلت دي أشبح منك🙂

ليلة الدخلة بيتعمل فيها إيه، وهل فعلا في حاجة اسمها غشاء بكارة، ونافورة ددمم، ويعني إيه تشنج مهبلي وأتعامل معاه إزاي لو حصل، وهل ممكن الشبح اللي مفرتك الترنك ييجي في الليلة دي وميرضاش يقف، إيه هي الأوضاع الصحيحة لـ ليلة الدخلة.‼️

وكل بهاريز الأسئلة التي تتوارد بأذهانكم..

▪أول ما تطأ قدمكما البيت، ادخل خد دش علشان الإرهاق الجسدي من دواعي الفرح والهيصة والزمبليطه، وهي كمان تاخد شاور، وتحط مكياج وتغير هدومها، واديها فرصتها علشان توترها،

▪هزروا واضحكوا .. كتير😑 كتير يا ابني.

▪الجنس بيحب المعدة الفاضية فلو سمحت فكك من أساطير الحمام والكوارع والمحاشي والجو الضيق ده، لو كنت جعان أوي خد لقمة بسيطة تسندك وخلاص.

▪وانتو بتضحكوا بعد اللقمة ابدأ اتسرسب بقى وقضيها رومانسية وقُبلات وحاجات ومحتاجات، مارس الحب بمعناه الحقيقة، فكك من الجنس خالص متفكرش فيه، ولا تبغيه، عايزك ماسك نفسك كده وذكي مش غشيم.

▪تقدر تداعب بعد الرومانسية، لو وجدت استجابة داعب اكتر، لا زود في المداعبة، اتعب نفسك سكة نصف ساعه.

▪كلام هادي أثناء المداعبة من نوعية "متخيــلتش إنك بالجمال ده " " كان نفسي أدوق البوىىىة منك" أو كلام هادي بما يتناسب مع وضعكما، ما انت ممكن تبقى كنت مقطع السمكة وديلها في العقد، وتيجي تقولها كان نفسي أدوق البوىىىه هتديك على وشك على طول ف ركز وخليك فهمان كده😄.

▪اوعى يظهر منك أي نظرة عدم رضى عن جسمها، اوعى ب**** عليك، خليك مؤدب، دي بنت ناس ائتمنوك عليها وعلى إحساسها ونفسيتها.

▪أهم شيء هنا التدرج في المداعبة، متبقاش غشيم وتدخل على الحاجات على طول.. خذها مني قاعدة ابدأ من فوق لتحت من أول تقبيل الجبين لحد ما بين العينين مرورا بالشفاه، وطوِّل شويتين، إلى الخد والرقبة "بلاش الذقن دلوقتي" ثم الكتف ثم ما بين النهدين المفارق العلوية العظيمة، وهكذا نزولا إلى موضع الحاجات، عند النقطة دي اخطف نظره كده لوشها، لقيت الدنيا بتقول كمل تكمل، لقيتها متوتره يبقى أحضان وقبلات تاني وتعيد الكره لحد ما تبقى دخلت في المود خلاص، انت هتفهم من غَشاوة عينيها انها دخلت في المود وبدأت الزبده تسيح يا بوتجاز الرجولة يا جامد.

▪خلاص ساحت؟ زود في مداعبة الحاجات، بيدك برفق تام، لحد ما تبقى الدنيا ملغوصه، أول ما تلاقي الدنيا بقت سخنه كده ومترطبة وفيها سائل بكمية معقوله.

▪هتبدأ تخلع هدومك بحرفيه، بسرعه من غير ما هي تحس، قل لها مش هنعمل حاجة اطمني، مجرد مداعبة لحد ما تبقي جاهزه، وأفضل حاجة ان يكون المداعبة بالعضو.

▪ياريت متشوفش عضوك، مش ناقصه لبخه هي، ويستحسن تكون الاضائة خافته.

▪نيمها على ظهرها بهدوء ورفق ورومانسيه وتقبيل وأحضان، واوعى تتسرع بالإيلاج. ده افضل وضع انتقاه العلماء لهذه اللحظة .. وهي نوم الزوجة على ضهرها و تشد رجليها إلى ركبتيها بحيث كل رجل ترسم رقم ٨ والرجل يجلس على ركبتيه بين قدميها هكذا ويداعب باطن العم عزت من الخارج ذهابا وإيابا، ولما تلاقي الوضع هادي هترجع لورا سنه وتنزل لتحت سِنه وهو عارف طريقه.. صورة الوضع ومتعملش أي وضع غير الوضع ده، انت مش في دوري المحترفين، انت لسه في دوري الشركات أرجوك متتحنيكش.

▪متحاولش تدور بعينك يا ترى هو هيدخل فين.. و**** هو عارف سِكته، اعمل اللي بقول لك عليه وهتلاقي الدنيا ماشيه سلانسيه.

▪خليهم يلامسوا بعض من بره كده، وابدأ داعب بيه مش بإيدك، ده هيقلل التوتر، لحد ما تلاقيها خلاص نفسيا مستعدة إن الليلة تكمل، ابدأ بالإيلاج برفق تام، لو قالت لك متألمه، هدِّيها، واتعامل برفق، وقل لها دي هي مجرد شكة دبوس🙂

ممكن ميحصلش فض من أول علاقه، وممكن يحصل وينزل نقطة ددمم واحدة، وتكاد لا تُرى، وممكن الغشاء يكون مطاطي أو غير مثقوب، وميتفضش غير بعمليه، أو عند الولادة، فمتركبش نفسك الهوا، وخليك راجل محترم، ومينفعش أبدا بحال تنظر إلى زوجتك أي نظرة شك أو غشومية أو غباء، هيبان اللي معاك سليمة ولا لا من أول تفعيصه، ف رجاءا خليك راجل محترم🙂

وخليني أقول لك على شوية صدمات كده.. تحفظها عني🙂

▪انت كرجل قولا واحدا لا تشعر بوجود غشاء البكارة من عدمه🙂 انت حرفيا لا تشعر إلا بتقلصات الجماع مع الرعشه🙂

▪انت كرجل لا تشعر بتمزق أو تمدد الغشاء قولا واحدا، وأي راجل في الكوكب كله تِـمَّن😃 يقولك ان عنده قـ.ـرون استشعار ف مقدمة عم عزت وبيعرف، قل له انت راجل حكاواتي وكذاب🙂 قول كده وانت مطمن..

▪إذا تم استثارة الزوجة أول مرة بنجاح، هي مش هتشعر بألم من فض الغشاء، ومش هينزل ددمم أصلا😃يمكن نقطة لا تُرى لأنها تمتزج مع السوائل الكتير اللي موجودة، آه ...

▪كثير من النساء مش بينزفوا مع افتضاض الغشاء😲🤗🥵الدرسات الحديثة أثبتت ده بما لا يدع مجالا للشك.

▪اوعى تعتقد إنك داخل تهد حيطه، انت مش محتاج تهبد وترزع، ادخل ببساطه وسلاسه، والغشاء غالبا هينفض بكل سلاسه، مش محتاج تدفع عزت بقوة من أبو آخر كده.

▪انت كنسوانحي عندك وعي وفاهم، لا تنتظر أي شيء من غشاء البكارة أصلا، ولا كإن في حاجة اسمها كده "اعتبر الغشاء أسطورة صنعها الناس لإنه كده فعلا".

▪لو غشاء البكارة سميك، هينزل ددمم، ومش بس في المره الأولى، لا كمان هينزل في المره الثانية والثالثه، فـ متقلقش لو تكرر نزول الدم يومين مثلا.

خلاص يا شبح خلصت فض؟ .. قوموا اغتسلوا، وتحاول تخليها تقعد في البانيو كده مع نقطة مطهر في المياه الدافئة، ومتحسسهاش إنك بتبص على جسمها بأباحة، بص بحب .. وتضحكوا وتهزروا وتزيلوا التوتر تاني، وبراحتك بقى يا عم لو هي عندها قابليه واستعداد جسدي، حسيتها تعبانه يبقى تاخدها في حضنك كده وتناموا وتريحوا زي الشطار، والجايات كتير ..

⭕كل اللي فات حمادة واللي جاي ده حمادة تاني أهم

▪اوعى تستخدم صباعك أبدا في الفض.

▪اوعى توري حد الدم.. استرجل.

▪اوعى لما ييجوا يوم الصباحية يسألوك ها سبع ولا ضبع، تتنازل وتتكلم في حق مراتك أو عن السرير بتاعكم، خلي ردك صارم وواضح: ده شأن خاص🙂 مع ابتسامة لزجة، وسيبهم يظنوا زي ما يظنوا.

▪علِّم مراتك كمان لا تفضي بسركما لمخلوق، لا أمها بقى ولا خالتها ولا الشغل الضيق ده، لو سألوكي يا بنت الناس بكل هدوء وأدب: لو سمحت ، ده شأن خاص وعن إفضاء الرجال كذلك.

▪أرجوك أرجوك أرجوك وأتوسل إليك، كما إني أربأ بك أن تسمح لاصحابك بالتوجيب معاك في الزفة، إياكش تركب لمؤخرتك ابلاكاش، لكن اوعى تسمح بالشيء ده، كمان لا تسمح لأحد من هؤلاء المتبرعين بكل ألوان التوجيب، من الحبات الزرقاء والبني، واللي يدفس لك حبايه في جيبك ويقولك هتخليك ملك وكتابة، فكك .. فكك .. فكك .. متقربعش حاجة، منتاش محتاج. .. افضل طبيعي ارجوك، متاخدش محفزات جنسية أتوسل إليك وابوس رجليك

▪إن كنت يعني مش قادر ونفسك ترفع حاجة .. ارفع كوباية زنجبيل .. آه .. برنس الليالي، لبن بالدوم، جرجير بالجزر، لبن بالقرفة، عسل سدر جبلي عليه شوية غذاء ملكات وطلع نخل مع جنين قمح.. مش أكثر من كده.

▪متخليش زوجتك تاخد مسكنات، ولا مخدرات لموضع الوطأ، منتاش محتاج ولا هي محتاجة، وآثار ده السلبية عليكما مش حلوه، طبعا إلا لو تعذر الامر كذا مرة، وذهبت للطبيب وكتب لك على مخدر موضعي..

▪إن كان ولابد تستخدم حاجة ليلة الدخلة، استخدم مزلق.. وقفل على كده.

▪لو بتروح جيم، بطله سكة اسبوع كده قبل ليلة الدخلة، واستبدل ده بالمشي، وتمارين البطن والظهر دبر كل ****، يعني خمس مرات في اليوم، وشكرا.

▪لو سمحت بلاش جنس فموي خالص في اول الزواج، بلاش اوضاع وشغل محترفين، السلم بيُرتقى واحدة واحدة، فلا تستعجل علشان متقعش على جدور رقبتك.

تعمل إيه لو قابلتك حاجة من الحاجات دي‼️

العضو بيكون منتصب وزي الفل وقت المداعبة وأول ما أقرب علشان أدخل ينام الوغد ومببقاش فاهم في إيه :( .. لا تقلق يا صديقي ده اسمه ضعف انتصاب نفسي، وعلشان تخلص منه لازم تُزيل التوتر والقلق والاضطراب ومحاولة تقييم نفسك، ومتنتظرش منه حاجة متحطش تارجت إنك لازم تدخل.. انت مش لازم بالفعل تدخل، محدش بيجري وراك، محدش ماسك لك استوب ووتش، **** عمل الجنس علشان نستمتع بيه مش علشان نقيس قدراتنا، اهدى وادخل في المود ومتفكرش في العضو الذكري، استمتع بس.

تعمل إيه لو الزوجة الكريمة رفصتك ولقيت نفسك في الصالة فجأة😃‼️

ممكن جدا أول ما تيجي تقرب من العضو عندها تلاقيها رفصتك حرفيا برجلها، ده رد فعل نفسي عضوي لا إرادي، لا تقلق خالص، ولا تعتبر ده قلة أدب منها أو شيء، عضلات قاع الحوض بتتقلص، وهي بتبقى خايفة، بنعتبر ده بوادر تشنج مهبلي، هنا انت هترمي كل همومك، ويبقى همك واحد بس. انك تهديها، طمنها، تاخدها في حضنك وتتكلم معاها، قل لها إنك مش ممكن تعمل حاجة أبدا إلا وهي مبسوطة ومش خايفه، قل لها شايفة كل نساء الكون اللي خلفوا أكيد حصل معاهم جماع، الموضوع بسيط وممتع ومش بيخوف، ولو تطلب الأمر تأجيل العلاقة ليوم تاني عادي، ميعبش حد فيكم، نفسية مراتك أهم من اي حاجة، لو تكرر الأمر يبقى ده "صعوبة جماع" أو "تشنج مهبلي" زي ما قلت لك.

▪لو ده حصل أو جيت تدخل فـ حسيت ان الامور مسدوده ومش عارف تعمل إيلاج، وكانت كل الأمور سليمة وسهله لكن مفيش دخول، هتاخد بعضك انت ومراتك لوحدكم وياريت محدش يعرف لا من أهلك ولا أهلها وتزور الطبيب يا قلب اخوك، وهو هيتصرف وهيدلكم، وده مش عيب ولا يقلل من رجولتك، والدكتور مش هيجيبك من فوق لتحت ولا هيقولك يا ابو بتاع قصير متخافش، الطبيب هيصنـف ده بين صعوبة جماع وبين تشنج مهبلي، والاتنين إن شاء **** ليهم حلول، مهم جدا تحافظ على سرية الأمور.

تعمل إيه لو جيت تسلِت بنطلونك قمت ماضي انصراف قبل ما تمضي حضور😁سرعة القذف ليلة الدخلة‼️

ممكن يحصل قذف سريع جدا، مش عايزك تخاف خالص يا صاحبي، ده مش سرعة قذف، ده المعلم بس كان هيتجنن ويبِل العصعوص😁اعذره.. خليني أقول لك إن مينفعش أبدا تقيس نفسك في الليلة دي بس، لإن الليلة بسبب العاهات والتقاليد والخرافات والفزاعات بتحتوي على كثير من التوتر، فلو ده حصل مش محتاج تصلب نفسك في الصالون وتأكل من رأسك الطير، عادي يعني، بكره أجمل.. أما لو تكرر الأمر لمدة طويلة 5 شهور مثلا، بتيجي قبل ما الدقيقة بتنتهي في الإيلاج بنسبة 70٪ من علاقتك بزوجتك فلابد من زيارة طبيب.

ليلة الدخلة حاجة سهله وبسيطة وغير معقدة، أرجوك متخليش حد يحسسك إنك داخل تعمل إنجاز، الموضوع سبقك إليه مليارات من البشر، سيكون أعدى أعدائك فيه التوتر والقلق والاضطراب وإنك تحط تارجت أو تصور أو تبقى داخل تثبت نفسك وتعرفها إنك سبع الليل.. كده انت خسران، فـ نصيحتي لك مُجملة استمتع ".

يعني المده الطبيعيه دقيقه ايلاج ؟
والسؤال التاني معلش بتقول من. اول تفعيصه اللي معاك بتبان ازاي معلش ممكن. توضح ؟
 
مفيده جدااااااااا
 

الناس بتقول يا قيصر ما كلنا سمعنا وشوفنا والنت مخلاش والافلام مخلتش هقولك خد نصيبك صبر وقرا ونتا تتعلم مش تتفرج وتبقي غشيم 😉

⭕ ليلة الدخلة (المراجعة النهائية}

زمان قبل ما اتعلم السواقة، كان عندي فزاعة منها، إزاي هركز مع كل المرايات دي، ونقل الغيار والفتيس والفرامل والدركسيون والطريق والاشارات.. إزاي‼️

كل ما كانت الفزاعة دي بتعتريني كنت برد على نفسي رد يبدو للوهلة الأولى غريب، لكنه واقعي.. "مش معقوله كل الناس اللي بتسوق دي أذكى منك.."

فـ مش معقولة كل الناس اللي دخلت دي أشبح منك🙂

ليلة الدخلة بيتعمل فيها إيه، وهل فعلا في حاجة اسمها غشاء بكارة، ونافورة ددمم، ويعني إيه تشنج مهبلي وأتعامل معاه إزاي لو حصل، وهل ممكن الشبح اللي مفرتك الترنك ييجي في الليلة دي وميرضاش يقف، إيه هي الأوضاع الصحيحة لـ ليلة الدخلة.‼️

وكل بهاريز الأسئلة التي تتوارد بأذهانكم..

▪أول ما تطأ قدمكما البيت، ادخل خد دش علشان الإرهاق الجسدي من دواعي الفرح والهيصة والزمبليطه، وهي كمان تاخد شاور، وتحط مكياج وتغير هدومها، واديها فرصتها علشان توترها،

▪هزروا واضحكوا .. كتير😑 كتير يا ابني.

▪الجنس بيحب المعدة الفاضية فلو سمحت فكك من أساطير الحمام والكوارع والمحاشي والجو الضيق ده، لو كنت جعان أوي خد لقمة بسيطة تسندك وخلاص.

▪وانتو بتضحكوا بعد اللقمة ابدأ اتسرسب بقى وقضيها رومانسية وقُبلات وحاجات ومحتاجات، مارس الحب بمعناه الحقيقة، فكك من الجنس خالص متفكرش فيه، ولا تبغيه، عايزك ماسك نفسك كده وذكي مش غشيم.

▪تقدر تداعب بعد الرومانسية، لو وجدت استجابة داعب اكتر، لا زود في المداعبة، اتعب نفسك سكة نصف ساعه.

▪كلام هادي أثناء المداعبة من نوعية "متخيــلتش إنك بالجمال ده " " كان نفسي أدوق البوىىىة منك" أو كلام هادي بما يتناسب مع وضعكما، ما انت ممكن تبقى كنت مقطع السمكة وديلها في العقد، وتيجي تقولها كان نفسي أدوق البوىىىه هتديك على وشك على طول ف ركز وخليك فهمان كده😄.

▪اوعى يظهر منك أي نظرة عدم رضى عن جسمها، اوعى ب**** عليك، خليك مؤدب، دي بنت ناس ائتمنوك عليها وعلى إحساسها ونفسيتها.

▪أهم شيء هنا التدرج في المداعبة، متبقاش غشيم وتدخل على الحاجات على طول.. خذها مني قاعدة ابدأ من فوق لتحت من أول تقبيل الجبين لحد ما بين العينين مرورا بالشفاه، وطوِّل شويتين، إلى الخد والرقبة "بلاش الذقن دلوقتي" ثم الكتف ثم ما بين النهدين المفارق العلوية العظيمة، وهكذا نزولا إلى موضع الحاجات، عند النقطة دي اخطف نظره كده لوشها، لقيت الدنيا بتقول كمل تكمل، لقيتها متوتره يبقى أحضان وقبلات تاني وتعيد الكره لحد ما تبقى دخلت في المود خلاص، انت هتفهم من غَشاوة عينيها انها دخلت في المود وبدأت الزبده تسيح يا بوتجاز الرجولة يا جامد.

▪خلاص ساحت؟ زود في مداعبة الحاجات، بيدك برفق تام، لحد ما تبقى الدنيا ملغوصه، أول ما تلاقي الدنيا بقت سخنه كده ومترطبة وفيها سائل بكمية معقوله.

▪هتبدأ تخلع هدومك بحرفيه، بسرعه من غير ما هي تحس، قل لها مش هنعمل حاجة اطمني، مجرد مداعبة لحد ما تبقي جاهزه، وأفضل حاجة ان يكون المداعبة بالعضو.

▪ياريت متشوفش عضوك، مش ناقصه لبخه هي، ويستحسن تكون الاضائة خافته.

▪نيمها على ظهرها بهدوء ورفق ورومانسيه وتقبيل وأحضان، واوعى تتسرع بالإيلاج. ده افضل وضع انتقاه العلماء لهذه اللحظة .. وهي نوم الزوجة على ضهرها و تشد رجليها إلى ركبتيها بحيث كل رجل ترسم رقم ٨ والرجل يجلس على ركبتيه بين قدميها هكذا ويداعب باطن العم عزت من الخارج ذهابا وإيابا، ولما تلاقي الوضع هادي هترجع لورا سنه وتنزل لتحت سِنه وهو عارف طريقه.. صورة الوضع ومتعملش أي وضع غير الوضع ده، انت مش في دوري المحترفين، انت لسه في دوري الشركات أرجوك متتحنيكش.

▪متحاولش تدور بعينك يا ترى هو هيدخل فين.. و**** هو عارف سِكته، اعمل اللي بقول لك عليه وهتلاقي الدنيا ماشيه سلانسيه.

▪خليهم يلامسوا بعض من بره كده، وابدأ داعب بيه مش بإيدك، ده هيقلل التوتر، لحد ما تلاقيها خلاص نفسيا مستعدة إن الليلة تكمل، ابدأ بالإيلاج برفق تام، لو قالت لك متألمه، هدِّيها، واتعامل برفق، وقل لها دي هي مجرد شكة دبوس🙂

ممكن ميحصلش فض من أول علاقه، وممكن يحصل وينزل نقطة ددمم واحدة، وتكاد لا تُرى، وممكن الغشاء يكون مطاطي أو غير مثقوب، وميتفضش غير بعمليه، أو عند الولادة، فمتركبش نفسك الهوا، وخليك راجل محترم، ومينفعش أبدا بحال تنظر إلى زوجتك أي نظرة شك أو غشومية أو غباء، هيبان اللي معاك سليمة ولا لا من أول تفعيصه، ف رجاءا خليك راجل محترم🙂

وخليني أقول لك على شوية صدمات كده.. تحفظها عني🙂

▪انت كرجل قولا واحدا لا تشعر بوجود غشاء البكارة من عدمه🙂 انت حرفيا لا تشعر إلا بتقلصات الجماع مع الرعشه🙂

▪انت كرجل لا تشعر بتمزق أو تمدد الغشاء قولا واحدا، وأي راجل في الكوكب كله تِـمَّن😃 يقولك ان عنده قـ.ـرون استشعار ف مقدمة عم عزت وبيعرف، قل له انت راجل حكاواتي وكذاب🙂 قول كده وانت مطمن..

▪إذا تم استثارة الزوجة أول مرة بنجاح، هي مش هتشعر بألم من فض الغشاء، ومش هينزل ددمم أصلا😃يمكن نقطة لا تُرى لأنها تمتزج مع السوائل الكتير اللي موجودة، آه ...

▪كثير من النساء مش بينزفوا مع افتضاض الغشاء😲🤗🥵الدرسات الحديثة أثبتت ده بما لا يدع مجالا للشك.

▪اوعى تعتقد إنك داخل تهد حيطه، انت مش محتاج تهبد وترزع، ادخل ببساطه وسلاسه، والغشاء غالبا هينفض بكل سلاسه، مش محتاج تدفع عزت بقوة من أبو آخر كده.

▪انت كنسوانحي عندك وعي وفاهم، لا تنتظر أي شيء من غشاء البكارة أصلا، ولا كإن في حاجة اسمها كده "اعتبر الغشاء أسطورة صنعها الناس لإنه كده فعلا".

▪لو غشاء البكارة سميك، هينزل ددمم، ومش بس في المره الأولى، لا كمان هينزل في المره الثانية والثالثه، فـ متقلقش لو تكرر نزول الدم يومين مثلا.

خلاص يا شبح خلصت فض؟ .. قوموا اغتسلوا، وتحاول تخليها تقعد في البانيو كده مع نقطة مطهر في المياه الدافئة، ومتحسسهاش إنك بتبص على جسمها بأباحة، بص بحب .. وتضحكوا وتهزروا وتزيلوا التوتر تاني، وبراحتك بقى يا عم لو هي عندها قابليه واستعداد جسدي، حسيتها تعبانه يبقى تاخدها في حضنك كده وتناموا وتريحوا زي الشطار، والجايات كتير ..

⭕كل اللي فات حمادة واللي جاي ده حمادة تاني أهم

▪اوعى تستخدم صباعك أبدا في الفض.

▪اوعى توري حد الدم.. استرجل.

▪اوعى لما ييجوا يوم الصباحية يسألوك ها سبع ولا ضبع، تتنازل وتتكلم في حق مراتك أو عن السرير بتاعكم، خلي ردك صارم وواضح: ده شأن خاص🙂 مع ابتسامة لزجة، وسيبهم يظنوا زي ما يظنوا.

▪علِّم مراتك كمان لا تفضي بسركما لمخلوق، لا أمها بقى ولا خالتها ولا الشغل الضيق ده، لو سألوكي يا بنت الناس بكل هدوء وأدب: لو سمحت ، ده شأن خاص وعن إفضاء الرجال كذلك.

▪أرجوك أرجوك أرجوك وأتوسل إليك، كما إني أربأ بك أن تسمح لاصحابك بالتوجيب معاك في الزفة، إياكش تركب لمؤخرتك ابلاكاش، لكن اوعى تسمح بالشيء ده، كمان لا تسمح لأحد من هؤلاء المتبرعين بكل ألوان التوجيب، من الحبات الزرقاء والبني، واللي يدفس لك حبايه في جيبك ويقولك هتخليك ملك وكتابة، فكك .. فكك .. فكك .. متقربعش حاجة، منتاش محتاج. .. افضل طبيعي ارجوك، متاخدش محفزات جنسية أتوسل إليك وابوس رجليك

▪إن كنت يعني مش قادر ونفسك ترفع حاجة .. ارفع كوباية زنجبيل .. آه .. برنس الليالي، لبن بالدوم، جرجير بالجزر، لبن بالقرفة، عسل سدر جبلي عليه شوية غذاء ملكات وطلع نخل مع جنين قمح.. مش أكثر من كده.

▪متخليش زوجتك تاخد مسكنات، ولا مخدرات لموضع الوطأ، منتاش محتاج ولا هي محتاجة، وآثار ده السلبية عليكما مش حلوه، طبعا إلا لو تعذر الامر كذا مرة، وذهبت للطبيب وكتب لك على مخدر موضعي..

▪إن كان ولابد تستخدم حاجة ليلة الدخلة، استخدم مزلق.. وقفل على كده.

▪لو بتروح جيم، بطله سكة اسبوع كده قبل ليلة الدخلة، واستبدل ده بالمشي، وتمارين البطن والظهر دبر كل ****، يعني خمس مرات في اليوم، وشكرا.

▪لو سمحت بلاش جنس فموي خالص في اول الزواج، بلاش اوضاع وشغل محترفين، السلم بيُرتقى واحدة واحدة، فلا تستعجل علشان متقعش على جدور رقبتك.

تعمل إيه لو قابلتك حاجة من الحاجات دي‼️

العضو بيكون منتصب وزي الفل وقت المداعبة وأول ما أقرب علشان أدخل ينام الوغد ومببقاش فاهم في إيه :( .. لا تقلق يا صديقي ده اسمه ضعف انتصاب نفسي، وعلشان تخلص منه لازم تُزيل التوتر والقلق والاضطراب ومحاولة تقييم نفسك، ومتنتظرش منه حاجة متحطش تارجت إنك لازم تدخل.. انت مش لازم بالفعل تدخل، محدش بيجري وراك، محدش ماسك لك استوب ووتش، **** عمل الجنس علشان نستمتع بيه مش علشان نقيس قدراتنا، اهدى وادخل في المود ومتفكرش في العضو الذكري، استمتع بس.

تعمل إيه لو الزوجة الكريمة رفصتك ولقيت نفسك في الصالة فجأة😃‼️

ممكن جدا أول ما تيجي تقرب من العضو عندها تلاقيها رفصتك حرفيا برجلها، ده رد فعل نفسي عضوي لا إرادي، لا تقلق خالص، ولا تعتبر ده قلة أدب منها أو شيء، عضلات قاع الحوض بتتقلص، وهي بتبقى خايفة، بنعتبر ده بوادر تشنج مهبلي، هنا انت هترمي كل همومك، ويبقى همك واحد بس. انك تهديها، طمنها، تاخدها في حضنك وتتكلم معاها، قل لها إنك مش ممكن تعمل حاجة أبدا إلا وهي مبسوطة ومش خايفه، قل لها شايفة كل نساء الكون اللي خلفوا أكيد حصل معاهم جماع، الموضوع بسيط وممتع ومش بيخوف، ولو تطلب الأمر تأجيل العلاقة ليوم تاني عادي، ميعبش حد فيكم، نفسية مراتك أهم من اي حاجة، لو تكرر الأمر يبقى ده "صعوبة جماع" أو "تشنج مهبلي" زي ما قلت لك.

▪لو ده حصل أو جيت تدخل فـ حسيت ان الامور مسدوده ومش عارف تعمل إيلاج، وكانت كل الأمور سليمة وسهله لكن مفيش دخول، هتاخد بعضك انت ومراتك لوحدكم وياريت محدش يعرف لا من أهلك ولا أهلها وتزور الطبيب يا قلب اخوك، وهو هيتصرف وهيدلكم، وده مش عيب ولا يقلل من رجولتك، والدكتور مش هيجيبك من فوق لتحت ولا هيقولك يا ابو بتاع قصير متخافش، الطبيب هيصنـف ده بين صعوبة جماع وبين تشنج مهبلي، والاتنين إن شاء **** ليهم حلول، مهم جدا تحافظ على سرية الأمور.

تعمل إيه لو جيت تسلِت بنطلونك قمت ماضي انصراف قبل ما تمضي حضور😁سرعة القذف ليلة الدخلة‼️

ممكن يحصل قذف سريع جدا، مش عايزك تخاف خالص يا صاحبي، ده مش سرعة قذف، ده المعلم بس كان هيتجنن ويبِل العصعوص😁اعذره.. خليني أقول لك إن مينفعش أبدا تقيس نفسك في الليلة دي بس، لإن الليلة بسبب العاهات والتقاليد والخرافات والفزاعات بتحتوي على كثير من التوتر، فلو ده حصل مش محتاج تصلب نفسك في الصالون وتأكل من رأسك الطير، عادي يعني، بكره أجمل.. أما لو تكرر الأمر لمدة طويلة 5 شهور مثلا، بتيجي قبل ما الدقيقة بتنتهي في الإيلاج بنسبة 70٪ من علاقتك بزوجتك فلابد من زيارة طبيب.

ليلة الدخلة حاجة سهله وبسيطة وغير معقدة، أرجوك متخليش حد يحسسك إنك داخل تعمل إنجاز، الموضوع سبقك إليه مليارات من البشر، سيكون أعدى أعدائك فيه التوتر والقلق والاضطراب وإنك تحط تارجت أو تصور أو تبقى داخل تثبت نفسك وتعرفها إنك سبع الليل.. كده انت خسران، فـ نصيحتي لك مُجملة استمتع ".

اقل حاجه اقدر اقولها شكرا انا قريت كتير بس انت لميت معظم الموضوع بسهولة كده وبعموم جدا
وشياكه زى مبيقولوا فشكرا
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%