NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة ليلة الأقدار (قصة سكس محارم واقعية)

girlaya

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
1 سبتمبر 2022
المشاركات
20
مستوى التفاعل
15
نقاط
2
الجنس
أنثي
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ليلة الأقدار

من غير مقدمات

عمري 37 سنة متجوزة ومخلفة وساكنة في مكان يبعد عن القاهرة مش أقل من 400 كم بيضا طولي 165 وزني 80
جوز أختي 43 سنة موظف في جهة رقابية طوله 171 وزنه حوالي 70
أختي 40 سنة قمحاوية على فاتح شوية طولها 165 وزنها 95

**
آخري في السكس أشوف صورة أو فيديو على موبايل أو حد تبعتهولي واتس وكنت أترعب من فكرة إن جوزي يشوف حاجة زي دي على موبايلي أو حتى يعرف إني بشوفها ودي برضه نفس تربية أختي وجوزها، عمري ما فكرت في سكس مع حد غير جوزي ولا بصيت لحد غيره
**

بحكم سكني في البعيد عن القاهرة كنت بروح زيارة لبابا وماما واخواتي في الاجازة الكبيرة، ولأن أختي دي أقرب اخواتي لقلبي ولأن جوزها قريبي كنت بقعد أغلب السفرية عندهم، والطبيعي بين أي أختين يهزروا يضحكوا يلبسوا ينضفوا سويت وكريمات والحاجات دي وكل ده ومفيش في دماغها أو دماغي إننا نعمل سكس سوا أو مع حد غير اجوازنا خالص، كان ممكن تحكيلي عن جوزها إنه مقصر اليومين دول أو إنه مش همدان بقاله أسبوع وأنا شرحه

لحد ما جات ليلة من الليالي المفرقة اللي سببت في بعدنا عن بعض للابد

**

اليوم المهبب ده واحدة من اصحابي كلمتني واتس وحكت ليلتها الحمرا مع جوزها بطريقة رهيبة خلت نبض كسي يسمع في وداني وعلى طول مسحت الرسالة عشان خفت أختي تقراها وتقولي ابعدى عن الوسخة دي سافلة والكلام ده
قبل النوم اتكلمنا أنا وأختي عن اجوازنا بيحبوا إيه السكس، وكان كلام عادي بيحبني ألبس شفاف وألبس ده بالذات (قميص موف شبكة) أو ده (قميص أحمر قصير)، وأنا جوزي مبيتحركش غير لما أمسكهوله وألاعبه بإيدي وأحط شفايفه على بزازي.

***

نمنا وبعد شوية صحيت أدخل الحمام مفيش غير نور الطرقة بس هو اللي منور أدام أوض النوم الـ3 وقدامهم الحمام اتفاجئت إن أختي مش جنبي فتحت الباب بشويش عشان معملش صوت ولقيت باب موارب دي الأوضة اللي بينام فيها جوز أختي لما أكون عندهم بيسيب أوضة نومهم عشان أنام فيها مع أختي وهو بينام في الأوضة التانية والعيال في أوضتهم، المهم فكرتهم سهرانين بيتفرجوا على فيلم اتسحبت ناحيتهم عشان أخضهم، فلقيتها عريانة وهو قاعد ع الكرسي وهيا بتنطط فوق زبره بزازها في بقه وإيده بتعصر بزتها والتانية بتطرقع على طيزها وهيا طالعة نازلة وحاطة إيد على بقها عشان الصوت ميطلعش والإيد التانية ماسكة في كتفه عشان تعرف تتنطط حجم زبره جنني طول بعرض وعروق ملهمش حل، ومنظر أختي وبزازها وفخادها وبطنها اللي لازقة في لحم جوزها خلوا كسي نار.
رجعت بسرعة للسرير اللي كنت عليه واتصلت بجوزي عشان نعمل فيديو سكس

***

من الهيجان اللي حصلي اتحايلت عليه ولما وريته إن الأوضة كلها فاضية وافق بالعافية وبدأ يقولى وريني بزازك قلعت العباية الصيفي وقلعت القميص وطلعت بزازى من السوتيانة وفضل يقول بلحسهم وأمص حلماتك وأنا بلاعبهم وريني زبرك وحشني قلع جلابيته وبقى عريان وبقيت أقوله هات زبرك وسط وراكي عايزاك تنيكني وتقطعني نيك اتكلمنا شوية وبرضه شهوتي لسة على آخرها لازم كسي يدخل جواه زبر أي زبر.

مكنتش عارفة أو ما حسيتش إني وأنا برجع أوضة نوم أختي بسرعة إني خبطت حاجة وأختي وجوزها سمعوا صوت الخبطة، فطبيعي إن تركيزهم في النيكة يقل، وأختي لبست قميص نوم وسابت جوزها عشان تعرف سبب الصوت

خلصت الفون سكس مع جوزي وهو بينيكني وأختي بصت لقيتني بقميص نوم أبيض يدوب لآخر البطن وكسي وطيزي وفخادي عريانين ومفشوخين نازلة لعب وبعبصة في كسي وجوزي شغال كسك مجنني أنا حاطط زبري جواكي أنا بقطع بزازك مص هرضع بزازك الفاجرة دي
***

جات أختي عشان تنام ولسة جوة كسها بقايا شهوة عشان جوزها ما كملش نيكته فيها، وأنا كسي مولع نار بسبب اللي شفته وإن مفيش زبر فشخني، وكنت مكسوفة من روحي موت فدخلت وقالتلي بضحك خلصتي قلتلها أيوة ده كان جوزي بس بيرخم شوية، ردت حصل خير ودايمًا كدة تحبوا بعض وكنا مكسوفين من بعض موووت من الموقف الرخم اللي حصل

أنا خلاص شبه عريانة وأختي بقميص شفاف مفيش تحته حاجة خالص نامت مدياني ضهرها من كسوفها وأنا مجاش في بالى البس حاجة برضه من كسفتي وكنت لسة هيجانة وبحك وراكي في بعضهم وعايزة أجيبهم من منظر زبر جوز أختي وهو بيفشخ كسها لقيت نفسي بقرب من ضهرها وسألتها باستعباط كنتي فين وايه اللبس الموز ده مرديتش عليا لكن اللي حصل ببساطة إن كسي وسوتي حكوا في طيزها لقيت نفسي لا شعوريًّا بحضنها أكتر وإيدي مسكت بزتها وبسألها تاني كنتي فين وبتعملي إيه
سمعت آاااهة طلعت من شفايفها لما قرصت بزتها وحبت تبعد شوية فرفعت رجلي بقت فوق بطنها وكسي وسوتي التحموا بقبة طيزها، ووركي نصه ع بطنها وكعب رجلي على سوتها ولزقت بزازي ورا كتفها وعصرت بزتها أكتر لفت بوشها وهيا باين عليها الهيجان كنت بتناك يا وسخة ولما حسينا بصوتك جوزي خاف تدخلي مكملناش وأنا كمان كنت بتناك فيديو من جوزي ولما دحلتي مكملناش معرفش ليه وازاي لقيت حلماتها جوة بقي وإيدي ماسكة لحم كسها بتعصره وهيا بتعض شفايفها بتكتم صوتها بوس في بقها بقها ومصينا شفايف بعض أوي أوي، وطلعت لساني تشربه وتمصه وتنيك بقها بيه ونزلت ع رقبتي تاكلهم وتقطع فيهم وعلى بزازى وحلماتي وأنا ركبتي ووركي في كسها بعصره عصر وبقطع شفايف كسها تقطيع وبحاول أرضع بزازها مسكت إيدي حطتها على كسها وحطت صباعين جوة كسي صباعين من إيد أختي يعني زبر عريض مبطط مش مدور من غير راس بيخش لجوة، وجوة كهربا ورعشة ونفضة وأحاسيس معشتهاش في حياتي كلها، وكل ده كان في حوالي 5 دقايق بالكتير، كل واحدة فينا كسها أفش أوى أوى على الصوابع اللي جواه واحنا بنبوس بعض ونمص لسان بعض جات أحلى تنهيدة مني ومنها وبطبيعة الحال محدش فينا حس بنفسه خالص من حالة الهيجان اللي كنا فيها.

***

جوز أختي لما اتأخرت مراته في الرجوع ومش سامع صوت ولا حركة عيل من عياله، فكر إنها دخلت الحمام، فقال لنفسه يخش ينيكها في الحمام ويستحموا بالمرة سوا، زي ما قلتلكم باب الحمام في وش أوضة نومهم، فشاف النور مولع والحمام محدش جواه، فكرنا صاحين بنرغي سوا ففتح الباب الموارب شوية يبص علينا عشان مراته تفهم وتقوم عشان ينيكها

لقانا نازلين نيك وتأفيش وبعبصة ومص في بعض، زبره ما استحملش فقام احتراما لأحلى لحم شافه في حياته، وعشان كانت فخادي أنا فوق لحم مراته فطبيعي إن كسي يكون صاحب أول دخلة لزبره، اتفاجئت بإيد مشعرة بتمسك بزتي وعمود نار فشخ كسي وبيحك في الوركين سخن نار ولعة صرخت أي إيه ده.. كان رده اخرصي يا بنت الزانية لحمك حلالي هنيكك أنتي وأختك بنت المتناكة أختي شافت جوزها بينيك أختها وبيسمعنا أحلى شتيمة تحبها المرة وقت نياكتها خلت فخدها وسط وراكي عشان توسع طريق لزبر جوزها جوة كسي، شعرة زبره بقت وسط فلقة طيزي من كتر ما عمال يرزع وكيس بيضانه بيخبط بين كسي وطيزي، وأختي بتشد في بزتي تقربهم لشفايفه وتدوس على شعرة كسي بإيديها عشان كسي يبقى ضيق على زبر جوزها ما استحملتش واتقلبت الناحية التانية من كتر رزعه في كسي، بقى كس مراته أختي في وشه ما سابوش دخله جواها وأنا كسي على طيظها هو بينيك كس أختي اللي بقت ملووحة نصها التحتاني ناحية زبر جوزها اللي بتفرج عليه وعلى جماله وحلاوته وهو بينيك أختي، وصدرها ملووح ناحيتي ووفلقة طيزها وقبة طيزها مرفوعين لفوق بقيت أرضع حلمة أختي وأمشي إيدي على صدر جوز أختي، وهو مفيش غير يا متناكين بتنيكوا بعض ليه مفيش زبر يزني بيكم وشتايم أحلى من أي أغنية، كسي مسابنيش في حالي لقيت نفسي بمسك زبر جوز أختي وهو طالع من كسها وأمصه شوية وهيا تمصه شوية وأدخله بإيدي في كسها بس قبل ما أدخله آخد لحستين من كسها وجوز أختي يرضع في بزازي أو بزاز أختي وهيا برضه تمص زبره وتلحس كسي وتدخله، جابهم مرة واتنين وتلاتة في كسي وكسها وعلى لحمنا وأنا معرفتش جبتهم كام مرة ولا أختي جابتهم كام مرة.

*****

التعب هدنا نمنا صحينا الصبح ملقيناش جوز أختي اتصلت أختي بيه مش بيرد، وبعدها تليفونه قفل، أنا من كسفتي روحت عند بيت والدي، وما رحتش بيت أختي تاني ولا رجعت تاني للقاهرة ومش ناوية أرجع تاني ولا أقدر أشوف أختي ولا أتصل بيها، وبعد ما دوروا على جوز أختي اللي اختفى عرفوا من زمايله واخواته إنه عايش في محافظة تانية وعمل تغيير ملة، وده معناه إنها اتطلقت منه وكان بيبعت المصاريف لعياله، ولما يحب يشوفهم يروحوا لحد من اخواته، وكل ده بسبب ليلة الأقدار.
 
  • عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, Wael moon, حزلقوم و 6 آخرين
حلوه
شيطان الشهوه لا دين له
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
اممم ياويلي تجنن القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon و ahlawy77
قصه ممتعه وبجد بحيكي علي اختيارك لصورت البروفايل جمده جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جامده اووي
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon و ahlawy77
تحفة و جميلة جداً
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon و ahlawy77
جامده جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
الشهوة لا دين لها
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
مثيره جدا 😍 👏
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ليلة الأقدار

من غير مقدمات

عمري 37 سنة متجوزة ومخلفة وساكنة في مكان يبعد عن القاهرة مش أقل من 400 كم بيضا طولي 165 وزني 80
جوز أختي 43 سنة موظف في جهة رقابية طوله 171 وزنه حوالي 70
أختي 40 سنة قمحاوية على فاتح شوية طولها 165 وزنها 95

**
آخري في السكس أشوف صورة أو فيديو على موبايل أو حد تبعتهولي واتس وكنت أترعب من فكرة إن جوزي يشوف حاجة زي دي على موبايلي أو حتى يعرف إني بشوفها ودي برضه نفس تربية أختي وجوزها، عمري ما فكرت في سكس مع حد غير جوزي ولا بصيت لحد غيره
**

بحكم سكني في البعيد عن القاهرة كنت بروح زيارة لبابا وماما واخواتي في الاجازة الكبيرة، ولأن أختي دي أقرب اخواتي لقلبي ولأن جوزها قريبي كنت بقعد أغلب السفرية عندهم، والطبيعي بين أي أختين يهزروا يضحكوا يلبسوا ينضفوا سويت وكريمات والحاجات دي وكل ده ومفيش في دماغها أو دماغي إننا نعمل سكس سوا أو مع حد غير اجوازنا خالص، كان ممكن تحكيلي عن جوزها إنه مقصر اليومين دول أو إنه مش همدان بقاله أسبوع وأنا شرحه

لحد ما جات ليلة من الليالي المفرقة اللي سببت في بعدنا عن بعض للابد

**

اليوم المهبب ده واحدة من اصحابي كلمتني واتس وحكت ليلتها الحمرا مع جوزها بطريقة رهيبة خلت نبض كسي يسمع في وداني وعلى طول مسحت الرسالة عشان خفت أختي تقراها وتقولي ابعدى عن الوسخة دي سافلة والكلام ده
قبل النوم اتكلمنا أنا وأختي عن اجوازنا بيحبوا إيه السكس، وكان كلام عادي بيحبني ألبس شفاف وألبس ده بالذات (قميص موف شبكة) أو ده (قميص أحمر قصير)، وأنا جوزي مبيتحركش غير لما أمسكهوله وألاعبه بإيدي وأحط شفايفه على بزازي.

***

نمنا وبعد شوية صحيت أدخل الحمام مفيش غير نور الطرقة بس هو اللي منور أدام أوض النوم الـ3 وقدامهم الحمام اتفاجئت إن أختي مش جنبي فتحت الباب بشويش عشان معملش صوت ولقيت باب موارب دي الأوضة اللي بينام فيها جوز أختي لما أكون عندهم بيسيب أوضة نومهم عشان أنام فيها مع أختي وهو بينام في الأوضة التانية والعيال في أوضتهم، المهم فكرتهم سهرانين بيتفرجوا على فيلم اتسحبت ناحيتهم عشان أخضهم، فلقيتها عريانة وهو قاعد ع الكرسي وهيا بتنطط فوق زبره بزازها في بقه وإيده بتعصر بزتها والتانية بتطرقع على طيزها وهيا طالعة نازلة وحاطة إيد على بقها عشان الصوت ميطلعش والإيد التانية ماسكة في كتفه عشان تعرف تتنطط حجم زبره جنني طول بعرض وعروق ملهمش حل، ومنظر أختي وبزازها وفخادها وبطنها اللي لازقة في لحم جوزها خلوا كسي نار.
رجعت بسرعة للسرير اللي كنت عليه واتصلت بجوزي عشان نعمل فيديو سكس

***

من الهيجان اللي حصلي اتحايلت عليه ولما وريته إن الأوضة كلها فاضية وافق بالعافية وبدأ يقولى وريني بزازك قلعت العباية الصيفي وقلعت القميص وطلعت بزازى من السوتيانة وفضل يقول بلحسهم وأمص حلماتك وأنا بلاعبهم وريني زبرك وحشني قلع جلابيته وبقى عريان وبقيت أقوله هات زبرك وسط وراكي عايزاك تنيكني وتقطعني نيك اتكلمنا شوية وبرضه شهوتي لسة على آخرها لازم كسي يدخل جواه زبر أي زبر.

مكنتش عارفة أو ما حسيتش إني وأنا برجع أوضة نوم أختي بسرعة إني خبطت حاجة وأختي وجوزها سمعوا صوت الخبطة، فطبيعي إن تركيزهم في النيكة يقل، وأختي لبست قميص نوم وسابت جوزها عشان تعرف سبب الصوت

خلصت الفون سكس مع جوزي وهو بينيكني وأختي بصت لقيتني بقميص نوم أبيض يدوب لآخر البطن وكسي وطيزي وفخادي عريانين ومفشوخين نازلة لعب وبعبصة في كسي وجوزي شغال كسك مجنني أنا حاطط زبري جواكي أنا بقطع بزازك مص هرضع بزازك الفاجرة دي
***

جات أختي عشان تنام ولسة جوة كسها بقايا شهوة عشان جوزها ما كملش نيكته فيها، وأنا كسي مولع نار بسبب اللي شفته وإن مفيش زبر فشخني، وكنت مكسوفة من روحي موت فدخلت وقالتلي بضحك خلصتي قلتلها أيوة ده كان جوزي بس بيرخم شوية، ردت حصل خير ودايمًا كدة تحبوا بعض وكنا مكسوفين من بعض موووت من الموقف الرخم اللي حصل

أنا خلاص شبه عريانة وأختي بقميص شفاف مفيش تحته حاجة خالص نامت مدياني ضهرها من كسوفها وأنا مجاش في بالى البس حاجة برضه من كسفتي وكنت لسة هيجانة وبحك وراكي في بعضهم وعايزة أجيبهم من منظر زبر جوز أختي وهو بيفشخ كسها لقيت نفسي بقرب من ضهرها وسألتها باستعباط كنتي فين وايه اللبس الموز ده مرديتش عليا لكن اللي حصل ببساطة إن كسي وسوتي حكوا في طيزها لقيت نفسي لا شعوريًّا بحضنها أكتر وإيدي مسكت بزتها وبسألها تاني كنتي فين وبتعملي إيه
سمعت آاااهة طلعت من شفايفها لما قرصت بزتها وحبت تبعد شوية فرفعت رجلي بقت فوق بطنها وكسي وسوتي التحموا بقبة طيزها، ووركي نصه ع بطنها وكعب رجلي على سوتها ولزقت بزازي ورا كتفها وعصرت بزتها أكتر لفت بوشها وهيا باين عليها الهيجان كنت بتناك يا وسخة ولما حسينا بصوتك جوزي خاف تدخلي مكملناش وأنا كمان كنت بتناك فيديو من جوزي ولما دحلتي مكملناش معرفش ليه وازاي لقيت حلماتها جوة بقي وإيدي ماسكة لحم كسها بتعصره وهيا بتعض شفايفها بتكتم صوتها بوس في بقها بقها ومصينا شفايف بعض أوي أوي، وطلعت لساني تشربه وتمصه وتنيك بقها بيه ونزلت ع رقبتي تاكلهم وتقطع فيهم وعلى بزازى وحلماتي وأنا ركبتي ووركي في كسها بعصره عصر وبقطع شفايف كسها تقطيع وبحاول أرضع بزازها مسكت إيدي حطتها على كسها وحطت صباعين جوة كسي صباعين من إيد أختي يعني زبر عريض مبطط مش مدور من غير راس بيخش لجوة، وجوة كهربا ورعشة ونفضة وأحاسيس معشتهاش في حياتي كلها، وكل ده كان في حوالي 5 دقايق بالكتير، كل واحدة فينا كسها أفش أوى أوى على الصوابع اللي جواه واحنا بنبوس بعض ونمص لسان بعض جات أحلى تنهيدة مني ومنها وبطبيعة الحال محدش فينا حس بنفسه خالص من حالة الهيجان اللي كنا فيها.

***

جوز أختي لما اتأخرت مراته في الرجوع ومش سامع صوت ولا حركة عيل من عياله، فكر إنها دخلت الحمام، فقال لنفسه يخش ينيكها في الحمام ويستحموا بالمرة سوا، زي ما قلتلكم باب الحمام في وش أوضة نومهم، فشاف النور مولع والحمام محدش جواه، فكرنا صاحين بنرغي سوا ففتح الباب الموارب شوية يبص علينا عشان مراته تفهم وتقوم عشان ينيكها

لقانا نازلين نيك وتأفيش وبعبصة ومص في بعض، زبره ما استحملش فقام احتراما لأحلى لحم شافه في حياته، وعشان كانت فخادي أنا فوق لحم مراته فطبيعي إن كسي يكون صاحب أول دخلة لزبره، اتفاجئت بإيد مشعرة بتمسك بزتي وعمود نار فشخ كسي وبيحك في الوركين سخن نار ولعة صرخت أي إيه ده.. كان رده اخرصي يا بنت الزانية لحمك حلالي هنيكك أنتي وأختك بنت المتناكة أختي شافت جوزها بينيك أختها وبيسمعنا أحلى شتيمة تحبها المرة وقت نياكتها خلت فخدها وسط وراكي عشان توسع طريق لزبر جوزها جوة كسي، شعرة زبره بقت وسط فلقة طيزي من كتر ما عمال يرزع وكيس بيضانه بيخبط بين كسي وطيزي، وأختي بتشد في بزتي تقربهم لشفايفه وتدوس على شعرة كسي بإيديها عشان كسي يبقى ضيق على زبر جوزها ما استحملتش واتقلبت الناحية التانية من كتر رزعه في كسي، بقى كس مراته أختي في وشه ما سابوش دخله جواها وأنا كسي على طيظها هو بينيك كس أختي اللي بقت ملووحة نصها التحتاني ناحية زبر جوزها اللي بتفرج عليه وعلى جماله وحلاوته وهو بينيك أختي، وصدرها ملووح ناحيتي ووفلقة طيزها وقبة طيزها مرفوعين لفوق بقيت أرضع حلمة أختي وأمشي إيدي على صدر جوز أختي، وهو مفيش غير يا متناكين بتنيكوا بعض ليه مفيش زبر يزني بيكم وشتايم أحلى من أي أغنية، كسي مسابنيش في حالي لقيت نفسي بمسك زبر جوز أختي وهو طالع من كسها وأمصه شوية وهيا تمصه شوية وأدخله بإيدي في كسها بس قبل ما أدخله آخد لحستين من كسها وجوز أختي يرضع في بزازي أو بزاز أختي وهيا برضه تمص زبره وتلحس كسي وتدخله، جابهم مرة واتنين وتلاتة في كسي وكسها وعلى لحمنا وأنا معرفتش جبتهم كام مرة ولا أختي جابتهم كام مرة.

*****

التعب هدنا نمنا صحينا الصبح ملقيناش جوز أختي اتصلت أختي بيه مش بيرد، وبعدها تليفونه قفل، أنا من كسفتي روحت عند بيت والدي، وما رحتش بيت أختي تاني ولا رجعت تاني للقاهرة ومش ناوية أرجع تاني ولا أقدر أشوف أختي ولا أتصل بيها، وبعد ما دوروا على جوز أختي اللي اختفى عرفوا من زمايله واخواته إنه عايش في محافظة تانية وعمل تغيير ملة، وده معناه إنها اتطلقت منه وكان بيبعت المصاريف لعياله، ولما يحب يشوفهم يروحوا لحد من اخواته، وكل ده بسبب ليلة الأقدار.
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Nswangy 25، $.KHA LED.$ و ahlawy77
جامده
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ليلة الأقدار

من غير مقدمات

عمري 37 سنة متجوزة ومخلفة وساكنة في مكان يبعد عن القاهرة مش أقل من 400 كم بيضا طولي 165 وزني 80
جوز أختي 43 سنة موظف في جهة رقابية طوله 171 وزنه حوالي 70
أختي 40 سنة قمحاوية على فاتح شوية طولها 165 وزنها 95

**
آخري في السكس أشوف صورة أو فيديو على موبايل أو حد تبعتهولي واتس وكنت أترعب من فكرة إن جوزي يشوف حاجة زي دي على موبايلي أو حتى يعرف إني بشوفها ودي برضه نفس تربية أختي وجوزها، عمري ما فكرت في سكس مع حد غير جوزي ولا بصيت لحد غيره
**

بحكم سكني في البعيد عن القاهرة كنت بروح زيارة لبابا وماما واخواتي في الاجازة الكبيرة، ولأن أختي دي أقرب اخواتي لقلبي ولأن جوزها قريبي كنت بقعد أغلب السفرية عندهم، والطبيعي بين أي أختين يهزروا يضحكوا يلبسوا ينضفوا سويت وكريمات والحاجات دي وكل ده ومفيش في دماغها أو دماغي إننا نعمل سكس سوا أو مع حد غير اجوازنا خالص، كان ممكن تحكيلي عن جوزها إنه مقصر اليومين دول أو إنه مش همدان بقاله أسبوع وأنا شرحه

لحد ما جات ليلة من الليالي المفرقة اللي سببت في بعدنا عن بعض للابد

**

اليوم المهبب ده واحدة من اصحابي كلمتني واتس وحكت ليلتها الحمرا مع جوزها بطريقة رهيبة خلت نبض كسي يسمع في وداني وعلى طول مسحت الرسالة عشان خفت أختي تقراها وتقولي ابعدى عن الوسخة دي سافلة والكلام ده
قبل النوم اتكلمنا أنا وأختي عن اجوازنا بيحبوا إيه السكس، وكان كلام عادي بيحبني ألبس شفاف وألبس ده بالذات (قميص موف شبكة) أو ده (قميص أحمر قصير)، وأنا جوزي مبيتحركش غير لما أمسكهوله وألاعبه بإيدي وأحط شفايفه على بزازي.

***

نمنا وبعد شوية صحيت أدخل الحمام مفيش غير نور الطرقة بس هو اللي منور أدام أوض النوم الـ3 وقدامهم الحمام اتفاجئت إن أختي مش جنبي فتحت الباب بشويش عشان معملش صوت ولقيت باب موارب دي الأوضة اللي بينام فيها جوز أختي لما أكون عندهم بيسيب أوضة نومهم عشان أنام فيها مع أختي وهو بينام في الأوضة التانية والعيال في أوضتهم، المهم فكرتهم سهرانين بيتفرجوا على فيلم اتسحبت ناحيتهم عشان أخضهم، فلقيتها عريانة وهو قاعد ع الكرسي وهيا بتنطط فوق زبره بزازها في بقه وإيده بتعصر بزتها والتانية بتطرقع على طيزها وهيا طالعة نازلة وحاطة إيد على بقها عشان الصوت ميطلعش والإيد التانية ماسكة في كتفه عشان تعرف تتنطط حجم زبره جنني طول بعرض وعروق ملهمش حل، ومنظر أختي وبزازها وفخادها وبطنها اللي لازقة في لحم جوزها خلوا كسي نار.
رجعت بسرعة للسرير اللي كنت عليه واتصلت بجوزي عشان نعمل فيديو سكس

***

من الهيجان اللي حصلي اتحايلت عليه ولما وريته إن الأوضة كلها فاضية وافق بالعافية وبدأ يقولى وريني بزازك قلعت العباية الصيفي وقلعت القميص وطلعت بزازى من السوتيانة وفضل يقول بلحسهم وأمص حلماتك وأنا بلاعبهم وريني زبرك وحشني قلع جلابيته وبقى عريان وبقيت أقوله هات زبرك وسط وراكي عايزاك تنيكني وتقطعني نيك اتكلمنا شوية وبرضه شهوتي لسة على آخرها لازم كسي يدخل جواه زبر أي زبر.

مكنتش عارفة أو ما حسيتش إني وأنا برجع أوضة نوم أختي بسرعة إني خبطت حاجة وأختي وجوزها سمعوا صوت الخبطة، فطبيعي إن تركيزهم في النيكة يقل، وأختي لبست قميص نوم وسابت جوزها عشان تعرف سبب الصوت

خلصت الفون سكس مع جوزي وهو بينيكني وأختي بصت لقيتني بقميص نوم أبيض يدوب لآخر البطن وكسي وطيزي وفخادي عريانين ومفشوخين نازلة لعب وبعبصة في كسي وجوزي شغال كسك مجنني أنا حاطط زبري جواكي أنا بقطع بزازك مص هرضع بزازك الفاجرة دي
***

جات أختي عشان تنام ولسة جوة كسها بقايا شهوة عشان جوزها ما كملش نيكته فيها، وأنا كسي مولع نار بسبب اللي شفته وإن مفيش زبر فشخني، وكنت مكسوفة من روحي موت فدخلت وقالتلي بضحك خلصتي قلتلها أيوة ده كان جوزي بس بيرخم شوية، ردت حصل خير ودايمًا كدة تحبوا بعض وكنا مكسوفين من بعض موووت من الموقف الرخم اللي حصل

أنا خلاص شبه عريانة وأختي بقميص شفاف مفيش تحته حاجة خالص نامت مدياني ضهرها من كسوفها وأنا مجاش في بالى البس حاجة برضه من كسفتي وكنت لسة هيجانة وبحك وراكي في بعضهم وعايزة أجيبهم من منظر زبر جوز أختي وهو بيفشخ كسها لقيت نفسي بقرب من ضهرها وسألتها باستعباط كنتي فين وايه اللبس الموز ده مرديتش عليا لكن اللي حصل ببساطة إن كسي وسوتي حكوا في طيزها لقيت نفسي لا شعوريًّا بحضنها أكتر وإيدي مسكت بزتها وبسألها تاني كنتي فين وبتعملي إيه
سمعت آاااهة طلعت من شفايفها لما قرصت بزتها وحبت تبعد شوية فرفعت رجلي بقت فوق بطنها وكسي وسوتي التحموا بقبة طيزها، ووركي نصه ع بطنها وكعب رجلي على سوتها ولزقت بزازي ورا كتفها وعصرت بزتها أكتر لفت بوشها وهيا باين عليها الهيجان كنت بتناك يا وسخة ولما حسينا بصوتك جوزي خاف تدخلي مكملناش وأنا كمان كنت بتناك فيديو من جوزي ولما دحلتي مكملناش معرفش ليه وازاي لقيت حلماتها جوة بقي وإيدي ماسكة لحم كسها بتعصره وهيا بتعض شفايفها بتكتم صوتها بوس في بقها بقها ومصينا شفايف بعض أوي أوي، وطلعت لساني تشربه وتمصه وتنيك بقها بيه ونزلت ع رقبتي تاكلهم وتقطع فيهم وعلى بزازى وحلماتي وأنا ركبتي ووركي في كسها بعصره عصر وبقطع شفايف كسها تقطيع وبحاول أرضع بزازها مسكت إيدي حطتها على كسها وحطت صباعين جوة كسي صباعين من إيد أختي يعني زبر عريض مبطط مش مدور من غير راس بيخش لجوة، وجوة كهربا ورعشة ونفضة وأحاسيس معشتهاش في حياتي كلها، وكل ده كان في حوالي 5 دقايق بالكتير، كل واحدة فينا كسها أفش أوى أوى على الصوابع اللي جواه واحنا بنبوس بعض ونمص لسان بعض جات أحلى تنهيدة مني ومنها وبطبيعة الحال محدش فينا حس بنفسه خالص من حالة الهيجان اللي كنا فيها.

***

جوز أختي لما اتأخرت مراته في الرجوع ومش سامع صوت ولا حركة عيل من عياله، فكر إنها دخلت الحمام، فقال لنفسه يخش ينيكها في الحمام ويستحموا بالمرة سوا، زي ما قلتلكم باب الحمام في وش أوضة نومهم، فشاف النور مولع والحمام محدش جواه، فكرنا صاحين بنرغي سوا ففتح الباب الموارب شوية يبص علينا عشان مراته تفهم وتقوم عشان ينيكها

لقانا نازلين نيك وتأفيش وبعبصة ومص في بعض، زبره ما استحملش فقام احتراما لأحلى لحم شافه في حياته، وعشان كانت فخادي أنا فوق لحم مراته فطبيعي إن كسي يكون صاحب أول دخلة لزبره، اتفاجئت بإيد مشعرة بتمسك بزتي وعمود نار فشخ كسي وبيحك في الوركين سخن نار ولعة صرخت أي إيه ده.. كان رده اخرصي يا بنت الزانية لحمك حلالي هنيكك أنتي وأختك بنت المتناكة أختي شافت جوزها بينيك أختها وبيسمعنا أحلى شتيمة تحبها المرة وقت نياكتها خلت فخدها وسط وراكي عشان توسع طريق لزبر جوزها جوة كسي، شعرة زبره بقت وسط فلقة طيزي من كتر ما عمال يرزع وكيس بيضانه بيخبط بين كسي وطيزي، وأختي بتشد في بزتي تقربهم لشفايفه وتدوس على شعرة كسي بإيديها عشان كسي يبقى ضيق على زبر جوزها ما استحملتش واتقلبت الناحية التانية من كتر رزعه في كسي، بقى كس مراته أختي في وشه ما سابوش دخله جواها وأنا كسي على طيظها هو بينيك كس أختي اللي بقت ملووحة نصها التحتاني ناحية زبر جوزها اللي بتفرج عليه وعلى جماله وحلاوته وهو بينيك أختي، وصدرها ملووح ناحيتي ووفلقة طيزها وقبة طيزها مرفوعين لفوق بقيت أرضع حلمة أختي وأمشي إيدي على صدر جوز أختي، وهو مفيش غير يا متناكين بتنيكوا بعض ليه مفيش زبر يزني بيكم وشتايم أحلى من أي أغنية، كسي مسابنيش في حالي لقيت نفسي بمسك زبر جوز أختي وهو طالع من كسها وأمصه شوية وهيا تمصه شوية وأدخله بإيدي في كسها بس قبل ما أدخله آخد لحستين من كسها وجوز أختي يرضع في بزازي أو بزاز أختي وهيا برضه تمص زبره وتلحس كسي وتدخله، جابهم مرة واتنين وتلاتة في كسي وكسها وعلى لحمنا وأنا معرفتش جبتهم كام مرة ولا أختي جابتهم كام مرة.

*****

التعب هدنا نمنا صحينا الصبح ملقيناش جوز أختي اتصلت أختي بيه مش بيرد، وبعدها تليفونه قفل، أنا من كسفتي روحت عند بيت والدي، وما رحتش بيت أختي تاني ولا رجعت تاني للقاهرة ومش ناوية أرجع تاني ولا أقدر أشوف أختي ولا أتصل بيها، وبعد ما دوروا على جوز أختي اللي اختفى عرفوا من زمايله واخواته إنه عايش في محافظة تانية وعمل تغيير ملة، وده معناه إنها اتطلقت منه وكان بيبعت المصاريف لعياله، ولما يحب يشوفهم يروحوا لحد من اخواته، وكل ده بسبب ليلة الأقدار.
قصة هيجت كل المشاعر وخلتني كان جوز اختك بس كنت هكمل معاكم مفيش احسن من نيك بنتين
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ليلة الأقدار

من غير مقدمات

عمري 37 سنة متجوزة ومخلفة وساكنة في مكان يبعد عن القاهرة مش أقل من 400 كم بيضا طولي 165 وزني 80
جوز أختي 43 سنة موظف في جهة رقابية طوله 171 وزنه حوالي 70
أختي 40 سنة قمحاوية على فاتح شوية طولها 165 وزنها 95

**
آخري في السكس أشوف صورة أو فيديو على موبايل أو حد تبعتهولي واتس وكنت أترعب من فكرة إن جوزي يشوف حاجة زي دي على موبايلي أو حتى يعرف إني بشوفها ودي برضه نفس تربية أختي وجوزها، عمري ما فكرت في سكس مع حد غير جوزي ولا بصيت لحد غيره
**

بحكم سكني في البعيد عن القاهرة كنت بروح زيارة لبابا وماما واخواتي في الاجازة الكبيرة، ولأن أختي دي أقرب اخواتي لقلبي ولأن جوزها قريبي كنت بقعد أغلب السفرية عندهم، والطبيعي بين أي أختين يهزروا يضحكوا يلبسوا ينضفوا سويت وكريمات والحاجات دي وكل ده ومفيش في دماغها أو دماغي إننا نعمل سكس سوا أو مع حد غير اجوازنا خالص، كان ممكن تحكيلي عن جوزها إنه مقصر اليومين دول أو إنه مش همدان بقاله أسبوع وأنا شرحه

لحد ما جات ليلة من الليالي المفرقة اللي سببت في بعدنا عن بعض للابد

**

اليوم المهبب ده واحدة من اصحابي كلمتني واتس وحكت ليلتها الحمرا مع جوزها بطريقة رهيبة خلت نبض كسي يسمع في وداني وعلى طول مسحت الرسالة عشان خفت أختي تقراها وتقولي ابعدى عن الوسخة دي سافلة والكلام ده
قبل النوم اتكلمنا أنا وأختي عن اجوازنا بيحبوا إيه السكس، وكان كلام عادي بيحبني ألبس شفاف وألبس ده بالذات (قميص موف شبكة) أو ده (قميص أحمر قصير)، وأنا جوزي مبيتحركش غير لما أمسكهوله وألاعبه بإيدي وأحط شفايفه على بزازي.

***

نمنا وبعد شوية صحيت أدخل الحمام مفيش غير نور الطرقة بس هو اللي منور أدام أوض النوم الـ3 وقدامهم الحمام اتفاجئت إن أختي مش جنبي فتحت الباب بشويش عشان معملش صوت ولقيت باب موارب دي الأوضة اللي بينام فيها جوز أختي لما أكون عندهم بيسيب أوضة نومهم عشان أنام فيها مع أختي وهو بينام في الأوضة التانية والعيال في أوضتهم، المهم فكرتهم سهرانين بيتفرجوا على فيلم اتسحبت ناحيتهم عشان أخضهم، فلقيتها عريانة وهو قاعد ع الكرسي وهيا بتنطط فوق زبره بزازها في بقه وإيده بتعصر بزتها والتانية بتطرقع على طيزها وهيا طالعة نازلة وحاطة إيد على بقها عشان الصوت ميطلعش والإيد التانية ماسكة في كتفه عشان تعرف تتنطط حجم زبره جنني طول بعرض وعروق ملهمش حل، ومنظر أختي وبزازها وفخادها وبطنها اللي لازقة في لحم جوزها خلوا كسي نار.
رجعت بسرعة للسرير اللي كنت عليه واتصلت بجوزي عشان نعمل فيديو سكس

***

من الهيجان اللي حصلي اتحايلت عليه ولما وريته إن الأوضة كلها فاضية وافق بالعافية وبدأ يقولى وريني بزازك قلعت العباية الصيفي وقلعت القميص وطلعت بزازى من السوتيانة وفضل يقول بلحسهم وأمص حلماتك وأنا بلاعبهم وريني زبرك وحشني قلع جلابيته وبقى عريان وبقيت أقوله هات زبرك وسط وراكي عايزاك تنيكني وتقطعني نيك اتكلمنا شوية وبرضه شهوتي لسة على آخرها لازم كسي يدخل جواه زبر أي زبر.

مكنتش عارفة أو ما حسيتش إني وأنا برجع أوضة نوم أختي بسرعة إني خبطت حاجة وأختي وجوزها سمعوا صوت الخبطة، فطبيعي إن تركيزهم في النيكة يقل، وأختي لبست قميص نوم وسابت جوزها عشان تعرف سبب الصوت

خلصت الفون سكس مع جوزي وهو بينيكني وأختي بصت لقيتني بقميص نوم أبيض يدوب لآخر البطن وكسي وطيزي وفخادي عريانين ومفشوخين نازلة لعب وبعبصة في كسي وجوزي شغال كسك مجنني أنا حاطط زبري جواكي أنا بقطع بزازك مص هرضع بزازك الفاجرة دي
***

جات أختي عشان تنام ولسة جوة كسها بقايا شهوة عشان جوزها ما كملش نيكته فيها، وأنا كسي مولع نار بسبب اللي شفته وإن مفيش زبر فشخني، وكنت مكسوفة من روحي موت فدخلت وقالتلي بضحك خلصتي قلتلها أيوة ده كان جوزي بس بيرخم شوية، ردت حصل خير ودايمًا كدة تحبوا بعض وكنا مكسوفين من بعض موووت من الموقف الرخم اللي حصل

أنا خلاص شبه عريانة وأختي بقميص شفاف مفيش تحته حاجة خالص نامت مدياني ضهرها من كسوفها وأنا مجاش في بالى البس حاجة برضه من كسفتي وكنت لسة هيجانة وبحك وراكي في بعضهم وعايزة أجيبهم من منظر زبر جوز أختي وهو بيفشخ كسها لقيت نفسي بقرب من ضهرها وسألتها باستعباط كنتي فين وايه اللبس الموز ده مرديتش عليا لكن اللي حصل ببساطة إن كسي وسوتي حكوا في طيزها لقيت نفسي لا شعوريًّا بحضنها أكتر وإيدي مسكت بزتها وبسألها تاني كنتي فين وبتعملي إيه
سمعت آاااهة طلعت من شفايفها لما قرصت بزتها وحبت تبعد شوية فرفعت رجلي بقت فوق بطنها وكسي وسوتي التحموا بقبة طيزها، ووركي نصه ع بطنها وكعب رجلي على سوتها ولزقت بزازي ورا كتفها وعصرت بزتها أكتر لفت بوشها وهيا باين عليها الهيجان كنت بتناك يا وسخة ولما حسينا بصوتك جوزي خاف تدخلي مكملناش وأنا كمان كنت بتناك فيديو من جوزي ولما دحلتي مكملناش معرفش ليه وازاي لقيت حلماتها جوة بقي وإيدي ماسكة لحم كسها بتعصره وهيا بتعض شفايفها بتكتم صوتها بوس في بقها بقها ومصينا شفايف بعض أوي أوي، وطلعت لساني تشربه وتمصه وتنيك بقها بيه ونزلت ع رقبتي تاكلهم وتقطع فيهم وعلى بزازى وحلماتي وأنا ركبتي ووركي في كسها بعصره عصر وبقطع شفايف كسها تقطيع وبحاول أرضع بزازها مسكت إيدي حطتها على كسها وحطت صباعين جوة كسي صباعين من إيد أختي يعني زبر عريض مبطط مش مدور من غير راس بيخش لجوة، وجوة كهربا ورعشة ونفضة وأحاسيس معشتهاش في حياتي كلها، وكل ده كان في حوالي 5 دقايق بالكتير، كل واحدة فينا كسها أفش أوى أوى على الصوابع اللي جواه واحنا بنبوس بعض ونمص لسان بعض جات أحلى تنهيدة مني ومنها وبطبيعة الحال محدش فينا حس بنفسه خالص من حالة الهيجان اللي كنا فيها.

***

جوز أختي لما اتأخرت مراته في الرجوع ومش سامع صوت ولا حركة عيل من عياله، فكر إنها دخلت الحمام، فقال لنفسه يخش ينيكها في الحمام ويستحموا بالمرة سوا، زي ما قلتلكم باب الحمام في وش أوضة نومهم، فشاف النور مولع والحمام محدش جواه، فكرنا صاحين بنرغي سوا ففتح الباب الموارب شوية يبص علينا عشان مراته تفهم وتقوم عشان ينيكها

لقانا نازلين نيك وتأفيش وبعبصة ومص في بعض، زبره ما استحملش فقام احتراما لأحلى لحم شافه في حياته، وعشان كانت فخادي أنا فوق لحم مراته فطبيعي إن كسي يكون صاحب أول دخلة لزبره، اتفاجئت بإيد مشعرة بتمسك بزتي وعمود نار فشخ كسي وبيحك في الوركين سخن نار ولعة صرخت أي إيه ده.. كان رده اخرصي يا بنت الزانية لحمك حلالي هنيكك أنتي وأختك بنت المتناكة أختي شافت جوزها بينيك أختها وبيسمعنا أحلى شتيمة تحبها المرة وقت نياكتها خلت فخدها وسط وراكي عشان توسع طريق لزبر جوزها جوة كسي، شعرة زبره بقت وسط فلقة طيزي من كتر ما عمال يرزع وكيس بيضانه بيخبط بين كسي وطيزي، وأختي بتشد في بزتي تقربهم لشفايفه وتدوس على شعرة كسي بإيديها عشان كسي يبقى ضيق على زبر جوزها ما استحملتش واتقلبت الناحية التانية من كتر رزعه في كسي، بقى كس مراته أختي في وشه ما سابوش دخله جواها وأنا كسي على طيظها هو بينيك كس أختي اللي بقت ملووحة نصها التحتاني ناحية زبر جوزها اللي بتفرج عليه وعلى جماله وحلاوته وهو بينيك أختي، وصدرها ملووح ناحيتي ووفلقة طيزها وقبة طيزها مرفوعين لفوق بقيت أرضع حلمة أختي وأمشي إيدي على صدر جوز أختي، وهو مفيش غير يا متناكين بتنيكوا بعض ليه مفيش زبر يزني بيكم وشتايم أحلى من أي أغنية، كسي مسابنيش في حالي لقيت نفسي بمسك زبر جوز أختي وهو طالع من كسها وأمصه شوية وهيا تمصه شوية وأدخله بإيدي في كسها بس قبل ما أدخله آخد لحستين من كسها وجوز أختي يرضع في بزازي أو بزاز أختي وهيا برضه تمص زبره وتلحس كسي وتدخله، جابهم مرة واتنين وتلاتة في كسي وكسها وعلى لحمنا وأنا معرفتش جبتهم كام مرة ولا أختي جابتهم كام مرة.

*****

التعب هدنا نمنا صحينا الصبح ملقيناش جوز أختي اتصلت أختي بيه مش بيرد، وبعدها تليفونه قفل، أنا من كسفتي روحت عند بيت والدي، وما رحتش بيت أختي تاني ولا رجعت تاني للقاهرة ومش ناوية أرجع تاني ولا أقدر أشوف أختي ولا أتصل بيها، وبعد ما دوروا على جوز أختي اللي اختفى عرفوا من زمايله واخواته إنه عايش في محافظة تانية وعمل تغيير ملة، وده معناه إنها اتطلقت منه وكان بيبعت المصاريف لعياله، ولما يحب يشوفهم يروحوا لحد من اخواته، وكل ده بسبب ليلة الأقدار.
غلطانه انك مشيتي مفروض كنتي فضلتي كدا خسرتي حياتك وكل حاجه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%