NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ليش الخيانة للرجل عادى و للانثى لا ؟! 😞

وتبقى مشكلة ليه . انتا بتقولها انا بخون وممكن تكون بتتناك من حد غيرك . مش ممكن تحس بمتعه لما تشوفها بتخونك.
لا ،، أنا باحس بمتعة وانا بانيك مرات راجل تانى،، وعندى شعور أن مراتى هى كمان بتتناك من غيري،،،، وهى بتشك انى بانيك غيرها بس مش متأكدة ،،،، ولو أنا عرفت واتاكدت انها بتتناك أو شفتها هاضطر أطلقها لكن أنا باحبها ومش عاوز اطلقها. ودى المشكله

أنا ماشفتهاش،،،، لكن زى مانا بانيك ستات غيرها ،،، ممكن هى كمان تكون بتتناك من غير ماعرف ، ولو عرفت هتبقى مشكله، والاحسن أنى ماعرفش
ياصديقي العزيز انت ممكن فعلا تقبل ان مراتك تتناك من واحد غيرك لو انت بتنيك غيرها ؟ ولا قبولك انك تنيك واحدة هيقابله رفض ان مراتك تاخد نفس الحظ وتتناك من واحد غيرك؟

للاتنين غلط وبعدين الراجل بيخون الست مع ست بتخون جوزها يعني مش حد اكتر من حد

لا تخافي اليوم مع المساواة والنسوية اذا الرجل بخون بنخرب بيت اهله

ياصديقي العزيز انت ممكن فعلا تقبل ان مراتك تتناك من واحد غيرك لو انت بتنيك غيرها ؟ ولا قبولك انك تنيك واحدة هيقابله رفض ان مراتك تاخد نفس الحظ وتتناك من واحد غيرك؟
زى مانا بانيك ستات متجوزة غير مراتى، مش هقدر اقول لمراتى حاجة لو اتناكت من راجل تانى لو عرفت انى بانيك نسوان متزوجات عبرها، مع انى هاكوم زعلان عشان هى بتتناك

علشلن اختلاف الاعضاء 😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان للاسف احنا في مجتمع بيحلل كل حاجه للراجل يعمل اللي عايزه ومحدش يلومه لاكن الست لاه مثلا لو راجل طلق مراته هيقولو عادي ليه اسبابه اما الست هيقولو طلقها علشان كانت بتخونه ونظرت الناس ليها هتتغير وتبقي منبوذه فهمت ان الناس جهله اوي كل اللي نفسي فيه العدل بين الناس في كل حاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%