NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ليز

عندي سؤال ..لو انا لسه بادئه ف موضوع الليسبيان وعايزه اعرف اعمل ايه مع البنت اللي معايا واخليها ممحونه فشخ وهيا معايا اعمل ايه واي اماكن اثارتها ..ياريت هنا بلاش خاص

• عجبني
التفاعلات: samrnapal, Nana Elasyly, كل حاجة هنا مضمونة و شخص آخر
اعملي الي بيجي في بالك وبيسعدك ..
هي زيك ف غالبا بشكل عام اماكن الاثارة مشتركة بغض النظر عن بعض التفاصيل الصغيرة
اعملي الي يجننك لو اتعملك😁
خاص اواي وانت كاتبة البوست كمجهول🤭

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Nana Elasyly, drsniper666, الأستااذ و شخص آخر
عندي سؤال ..لو انا لسه بادئه ف موضوع الليسبيان وعايزه اعرف اعمل ايه مع البنت اللي معايا واخليها ممحونه فشخ وهيا معايا اعمل ايه واي اماكن اثارتها ..ياريت هنا بلاش خاص
مفيش حاجه كده
ده احساس

• عجبني
التفاعلات: صعب النسيان و فارس عوض عالي
ازاي بنت و مش عارفه اماكن اثاره البنت 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ماستر1, صعب النسيان, فارس عوض عالي و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: صعب النسيان و فارس عوض عالي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: صعب النسيان و عاشق الديوثيين1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خاص ايه لمؤاخدة وانتى داخلة المنتدى من الشبااك 🤔

• بيضحكني
التفاعلات: صعب النسيان
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: صعب النسيان و Rary
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
اومال بنت مش عارفة اماكن الاثارة😂 هو ده المنطقي؟😂😂
مانا كتبت الكومنت عشان ده مش منطقي😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Nour12، صعب النسيان و Rary
اللي يسعدك يسعدها

• عجبني
عندي سؤال ..لو انا لسه بادئه ف موضوع الليسبيان وعايزه اعرف اعمل ايه مع البنت اللي معايا واخليها ممحونه فشخ وهيا معايا اعمل ايه واي اماكن اثارتها
لسا جديده وعوزه تعملي كل ده ؟

صدقيني لو هي الفيلنج في القلب بينكوا عالي مش محتاجة مجهود سيبي نفسك لقلبك وروحك ، كونك حتي تصوريها صور عشوائية في الشارع دا بمليون حركة سيكشوال ، تجبيلها خاتم صغنن بالدنيا 🌸

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%