NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
استغربت جدا انى الاقى الناس بتكذب على بعضها هنا رغم المفروض ان المنتدى ده فيه حرية وماحدش هيلومك على احساسك ومشاعرك
ليه بتكدب وتنزل صور غريبه عنك وتقول انها محارمك مثلا او تنزلى صورة لشخص تانى وتقولى انها صوره كسك ؟؟
يا جماعه انتوا هنا علشان تعبروا عن احاسيسكم ياريت بلاش تخدعوا بعض
ده مجرد رأى لا أعلم من يتفق معى أو يختلف لكن الجميع له منى كل التقدير والحب والموده

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي هايج, Hany_hasan, أّلَسِـأّحًر و 6 آخرين
استغربت جدا انى الاقى الناس بتكذب على بعضها هنا رغم المفروض ان المنتدى ده فيه حرية وماحدش هيلومك على احساسك ومشاعرك
ليه بتكدب وتنزل صور غريبه عنك وتقول انها محارمك مثلا او تنزلى صورة لشخص تانى وتقولى انها صوره كسك ؟؟
ده مجرد رأى لا أعلم من يتفق معى أو يختلف لكن الجميع له منى كل التقدير والحب والموده
فعلا دى حقيقه

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى و الوزيرر
هذا شئ للأسف لا يدعى للتعجب لأن الكذب وصل لأماكن و مواقف و مواضع لا يصح فيها الكذب

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى و الوزيرر
  • عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
هذا شئ للأسف لا يدعى للتعجب لأن الكذب وصل لأماكن و مواقف و مواضع لا يصح فيها الكذب
أيوة ما انا عاوز اعرف لية الكذب وصل لي حد هنا احنا هنا داخلين علشان كل واحد يبقي ع راحتو ويفصل عن العالم الي عايش فيه نكذب هنا كمان

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
أيوة ما انا عاوز اعرف لية الكذب وصل لي حد هنا احنا هنا داخلين علشان كل واحد يبقي ع راحتو ويفصل عن العالم الي عايش فيه نكذب هنا كمان
الكذب فى الحقيقة يتشابه مع نفس الكذب هنا
وهو رسم صورة وهمية لك عند الناس

هذا ليس السبب الوحيد لكن واحد متشارك فى الحقيقة وهنا

• عجبني
التفاعلات: الوزيرر و زبى ملك ليكى
هو ممكن الناس تكون بتقول الحقيقيه بس الباقيين مش متخيلين انها الحقيقه نتيجه صعوبه تصديقها او انهم متعودين ان الكل بيكدب فا بيعتبروا الكل كادبين

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج، الوزيرر و زبى ملك ليكى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك حق وبعض شباب عاملين نفسهم بنات ولما تحكي معهم في خاص يقولك أنا ولد

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: صعيدي هايج، الوزيرر و زبى ملك ليكى
عاوز اى حاجه المهم إلى هوه عوز حاجه من الناس

• حبيته
التفاعلات: الوزيرر
بص يا حبيبي هذا واقع افتراضي وشخصيتك افتراضيه

وطبيعه البنئادم الخوف
هما خايفين يكشفوا شخصياتهم الحقيقه علشان كده بيتكلموا وهما خايفين فبيكدبوا وبيتصنعوا الشخصيات يعيشوا بيها في المنتدى

وموضوع الشباب اللي عاملين بنات دول بيدوروا
علي الآهتمام

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج، Sam Adams و الوزيرر
هو ممكن الناس تكون بتقول الحقيقيه بس الباقيين مش متخيلين انها الحقيقه نتيجه صعوبه تصديقها او انهم متعودين ان الكل بيكدب فا بيعتبروا الكل كادبين
هوا في ناس هنا اصلا كويسين جدا بس في ناس اكتر كدابين

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
بص يا حبيبي هذا واقع افتراضي وشخصيتك افتراضيه

وطبيعه البنئادم الخوف
هما خايفين يكشفوا شخصياتهم الحقيقه علشان كده بيتكلموا وهما خايفين فبيكدبوا وبيتصنعوا الشخصيات يعيشوا بيها في المنتدى

وموضوع الشباب اللي عاملين بنات دول بيدوروا
علي الآهتمام
طيب لية بقي نخش نكدب هنا ما كل واحد داخل بشخصيه اصلا مش شخصيتو يمارس الي هوا عاوزة بحريه من غير كدب يمكن يلاقي الي بيدور عليه ف الحقيقه

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و Ahmed al brans
اتفق معك طبعا

• حبيته
روتين يومي ياصديق
اصبح عاده وصفه عامه

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
لا تتعجب . أنت فى مصر