NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو قلتلك موافقة شنو راح يكون طلبك

لو كان السؤال بموقع غير موقع ♀نسونجي♂ كان الجواب رح يكون مختلف طبعا
لكن بما ان الموقع جنسي و السؤال انطرح فيه فالجواب رح يكون مناسب للموقع
رح اطلب منك نتمتع بالجنس بعد ما اشوف صورك بالشورت القصير جدا و التنورة الميني و باوضاع مغرية تبرز جمالك و انوثتك و اغراءك 🤣
طبعا انا ما رح اطلب منك ولا انتي رح توافقي اصلا :D
لكنه مجرد جواب افتراضي لسؤال عابر في الموقع (y)

لو كان السؤال بموقع غير موقع ♀نسونجي♂ كان الجواب رح يكون مختلف طبعا
لكن بما ان الموقع جنسي و السؤال انطرح فيه فالجواب رح يكون مناسب للموقع
رح اطلب منك نتمتع بالجنس بعد ما اشوف صورك بالشورت القصير جدا و التنورة الميني و باوضاع مغرية تبرز جمالك و انوثتك و اغراءك 🤣
طبعا انا ما رح اطلب منك ولا انتي رح توافقي اصلا :D
لكنه مجرد جواب افتراضي لسؤال عابر في الموقع (y)
😂😂😂😂 بما انه سؤال افتراضي اجاوبك جواب افتراضي
اوك موافقه 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 𝕄𝕆ℕ𝔸
يوم وليلة ... نحس فيها بالحب والمتعة والحنية والرومانسية ... نجرب فيها كل حاجة الكلام الاحضان البوس الخفيف البوس اللي يقطع الشفايف الجنان لابعد الحدود

يوم وليلة ... نحس فيها بالحب والمتعة والحنية والرومانسية ... نجرب فيها كل حاجة الكلام الاحضان البوس الخفيف البوس اللي يقطع الشفايف الجنان لابعد الحدود
وبعد الليلا دي

• عجبني
التفاعلات: Hassan kamal
وبعد الليلا دي
زي ما دماغنا وقلوبنا ما تحس ... نكمل نغير ... التلقائية جميلة في وقتها ... زي مثلا نسافر سوا .. نروح حفلة ...

زي ما دماغنا وقلوبنا ما تحس ... نكمل نغير ... التلقائية جميلة في وقتها ... زي مثلا نسافر سوا .. نروح حفلة ...
وبعدها 😒😒

• عجبني
التفاعلات: MohaB AhmeD
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
نتجوز وتنامي وزبي في بوقك او فكسك
ونشارك بعض كل حاجه ونخرج مع بعض نتمشي وابعبصك وانتي ماشية وتقوليلي اتلم احنا فالشارع واقولك طب م تلميني فحضنك واظرفك بعبوص تاني تنطي فيه
وهكذا بقي نمشي نهزر فالشارع وفكل حتة ونقضي حياة فشيخة

😂😂😂😂😂 نهاية بشعه
بصي انا جربت سكس مع نسوان مصر كلها حواالي ١٠ سنين ... ادائي ممتاز وتمام بس مفيش احساس من ناحيتهم بجد مفيش مرة في مصر بتعرف سكس ... جربت ٤ ايام مع واحدة أجنبية ... من غير خلفان ٤ ايام بالعشر سنين ... ست بتحس بتعرف تنبسط وتبسط شريكها ... بجد انا بعد الايام والشهور لحد ما تنزل تاني 😞

نتجوز وتنامي وزبي في بوقك او فكسك
ونشارك بعض كل حاجه ونخرج مع بعض نتمشي وابعبصك وانتي ماشية وتقوليلي اتلم احنا فالشارع واقولك طب م تلميني فحضنك واظرفك بعبوص تاني تنطي فيه
وهكذا بقي نمشي نهزر فالشارع وفكل حتة ونقضي حياة فشيخة
ليه ده كلو 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: أحمد محمود
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝕄𝕆ℕ𝔸
بصي انا جربت سكس مع نسوان مصر كلها حواالي ١٠ سنين ... ادائي ممتاز وتمام بس مفيش احساس من ناحيتهم بجد مفيش مرة في مصر بتعرف سكس ... جربت ٤ ايام مع واحدة أجنبية ... من غير خلفان ٤ ايام بالعشر سنين ... ست بتحس بتعرف تنبسط وتبسط شريكها ... بجد انا بعد الايام والشهور لحد ما تنزل تاني 😞
ونهايتهم كانت ايه

• عجبني
طلبي دي اي واحده بتجرب تنام معايا لاول مره سيبي نفسك للموج يرفعك🙊😅😅😅🔥❤

• بيضحكني
التفاعلات: المحامي
  • بيضحكني
التفاعلات: المحامي
ونهايتهم كانت ايه
IMG 20220804 023921

المواضيع المشابهة

عودة