NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو قلتلك موافقة شنو راح يكون طلبك

• بيضحكني
التفاعلات: أحمد القاضى
اي موافقه في حدود المعقول
ده انا كنت هنزل بالكبيرة بس مفيش داعى :D 🔥
خلاص هطلب حاجة تانية
لو عزمتك على متدلعة مظبوطة وساقعة ⭐😁 انتى عارفه المدلعة الطنطاوى ؟ اصل المتدلعة فى مصر

ده انا كنت هنزل بالكبيرة بس مفيش داعى :D 🔥
خلاص هطلب حاجة تانية
لو عزمتك على متدلعة مظبوطة وساقعة ⭐😁 انتى عارفه المدلعة الطنطاوى ؟ اصل المتدلعة فى مصر
هههههه ايه هيا

• جامد
هههههه ايه هيا
ياااااااااه فااااتك متعة المتع للى ملهاش وصف ، المدلعة دى احلى انواع الحلويات بتبقى زى سندوتش طبقات بالقشطه و بسبوسة بالقشطه وفوقهم صوص كراميل وشيكولاته ومكسرات ، بتبقى دسمة جدا ومجرد نص قطعة منها بتشبع

Download 4

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياااااااااه فااااتك متعة المتع للى ملهاش وصف ، المدلعة دى احلى انواع الحلويات بتبقى زى سندوتش طبقات بالقشطه و بسبوسة بالقشطه وفوقهم صوص كراميل وشيكولاته ومكسرات ، بتبقى دسمة جدا ومجرد نص قطعة منها بتشبع

مشاهدة المرفق 261178
بصحه عليك

• حبيته
بصحه عليك
يمكن يحصل نصيب واعرف حضرتك كنت جبتلك بجد ، زميلى فى الشغل خدنا كلام كده ولقينا نفسنا بنتكلم فى الحلويات وكده طلع مكنش يعرف المدلعة ، اصريت فى اقرب وقت انزل طنطا اعزمه . بس الموضوع اتطور وحبيت اعمل مفاجأة وعزمت الشغل كله :giggle: :giggle: وكنت مبسوط اوى

يمكن يحصل نصيب واعرف حضرتك كنت جبتلك بجد ، زميلى فى الشغل خدنا كلام كده ولقينا نفسنا بنتكلم فى الحلويات وكده طلع مكنش يعرف المدلعة ، اصريت فى اقرب وقت انزل طنطا اعزمه . بس الموضوع اتطور وحبيت اعمل مفاجأة وعزمت الشغل كله :giggle: :giggle: وكنت مبسوط اوى
بصحه عليكو

• عجبني
انام في حضنك ليلة وهبقى محترم متقلقيش 😂♥️

رح أ طلب من حضرتك تسانديني بنشر روايتي اللي مسجلتها بصوتي وتدعميها وتكوني صاحبتي اللي كانت من أسباب نجاحي يوم مأوصل للي بدي ياه
وأقدر أنشر قصص الظلم اللي بتتعرضلوا النساء من تحت سقف المباح بكل مكان و أطلّع للضو كل المسكوت عنه بقهر بعض النساء في أإلب مجتمعاتنا الذكورية
وأنا كمان رح كون صاحبتك اللي كلما تحتاجيها رح تلاقيها . وإنتي عارفة ان مش كل البنات بيقدروا يكونوا قد الحمل :) بس وشكرا

رح أ طلب من حضرتك تسانديني بنشر روايتي اللي مسجلتها بصوتي وتدعميها وتكوني صاحبتي اللي كانت من أسباب نجاحي يوم مأوصل للي بدي ياه
وأقدر أنشر قصص الظلم اللي بتتعرضلوا النساء من تحت سقف المباح بكل مكان و أطلّع للضو كل المسكوت عنه بقهر بعض النساء في أإلب مجتمعاتنا الذكورية
وأنا كمان رح كون صاحبتك اللي كلما تحتاجيها رح تلاقيها . وإنتي عارفة ان مش كل البنات بيقدروا يكونوا قد الحمل :) بس وشكرا
مجتمع ذكوري 😂😂
عشان كده مش هتنتشر 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: كازانوفاية
طب ماشي ياعم :ROFLMAO: :ROFLMAO:
انتا حننهم علينا ومش رح ننساك من الحلوان ;)
طول ما عندك موهبة الكتابه و التسجيل
و روايتك فيها حاجه غلط
استغليها في حاجه حلوه و هي هتصيب
و **** هيعينك

• عجبني
طب ماشي ياعم :ROFLMAO: :ROFLMAO:
انتا حننهم علينا ومش رح ننساك من الحلوان ;)
لو فيها حاجه وحشه
**** مش هيعينك فيها و دي لو استنجتي بالكوكب كله مش هتعرفي تعملي حاجه

• جامد
نقعد انا وانت لوحدينا بعيد عن العالم ونفتح قلوبنا لبعض

• عجبني
التفاعلات: رجل كتوم
لو فيها حاجه وحشه
**** مش هيعينك فيها و دي لو استنجتي بالكوكب كله مش هتعرفي تعملي حاجه
وحشة إزاي يعني ؟ بمقاييس مين الوحاشة يعني ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%