NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: Z҉ O҉ M҉ O҉ R҉ O҉ D҉ A҉
  • حبيته
ده ايه ده بتتتكسفى 😂😂 واهو علشان تعلمى البنات الى متابعين ف صمت
اتمني عدم الدخول في خصوصيات الغير واحترام بعضا وخصوصياتنا لعدم اللجوء لعقوبه ادارية

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Z҉ O҉ M҉ O҉ R҉ O҉ D҉ A҉ و SAURON
لو حد فيكو عندو استعداد يقول بيعملها كام مره فاليوم وبيعملها بأي طريقه يعني بتسمع سكس مثلاً او تخيلات الحاجات دي.. 10 او 7.5

انا عن نفسي بعملها مره كل يومين او 3 تيام الفتره دي وبتفرج على سكس.. كان من فتره كدا مش كبيره مش انا اللي بعملها 🤭😅 صاحباتي هم اللي كانو بيعملوهالي💘🖖🏻
انا في العادي باضرب عشرة من ٢ الي ٣ مرات في الأسبوع دة لو لوحدي
اما اذا معايا واحدة حلوة بنوصل الي تقريبا ٩ مرات في اليوم (من ٢ الي ٣ مرات الصبح قبل الفطار / العصر / باليل)

• حبيته
بعملها مرتين بصراحة والمرة الاولانية بتبقي في حمام الشغل لإني بتعب جدا وبيبان علي جسمي وبكون بتفرج علي سكس

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي اجرب انا عندي تاقه ذياده شويه و نفسي اجرب يعني اقدر اعمل مرتين ورا بعض و زبي كبير طولو 21 سنتي و عرض 5 ونص 😁

كل يوم طبعا انا شره فشخ يعني ممكن انيك مرة او اتنين ف اليوم بس لازم كل يوم اضرب عشرة ممكن سكس او بلوجوب

لو حد فيكو عندو استعداد يقول بيعملها كام مره فاليوم وبيعملها بأي طريقه يعني بتسمع سكس مثلاً او تخيلات الحاجات دي.. 10 او 7.5

انا عن نفسي بعملها مره كل يومين او 3 تيام الفتره دي وبتفرج على سكس.. كان من فتره كدا مش كبيره مش انا اللي بعملها 🤭😅 صاحباتي هم اللي كانو بيعملوهالي💘🖖🏻
حاليا مره كل 3 ايام مثلا او مرتين في الاسبوع
جيت عليا فتره كنت بعملها يومياً 3 مرات و 4 مرات
وسعات بعملها بايدي و بتفرج علي سكس
وسعات فيديو كول وسعات علاقه طبيعي

أنا ايام الامتحانات حرفيا كل يوم😂😂😂لحد م لحبوب فشخت وشي بس هخلص امتحانات وههدا خالص

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Z҉ O҉ M҉ O҉ R҉ O҉ D҉ A҉, الــــــعَــــــربــــــى, Adam Afndena و شخص آخر
أنا ايام الامتحانات حرفيا كل يوم😂😂😂لحد م لحبوب فشخت وشي بس هخلص امتحانات وههدا خالص
خرباها انتى😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja

يعني مثلا ممكن يوم اعمل فيه اربع خمس مرات وممكن يوم مرة مرتين وممكن كل يومين
ساعات فديوهات وساعت صور قصص هنا

مره او ٢ ف الاسبوع لكن يوم مبعملها بتكون مرتين ف اليوم

انا بضرب عشرة يوميا و انا بتفرج علي فيلم

• عجبني
التفاعلات: jjojja

مرة باليوم

انا في العادي باضرب عشرة من ٢ الي ٣ مرات في الأسبوع دة لو لوحدي
اما اذا معايا واحدة حلوة بنوصل الي تقريبا ٩ مرات في اليوم (من ٢ الي ٣ مرات الصبح قبل الفطار / العصر / باليل)
وكمان عامل ليها مواعيد يا عيني 🤭 😂

بعملها مرتين بصراحة والمرة الاولانية بتبقي في حمام الشغل لإني بتعب جدا وبيبان علي جسمي وبكون بتفرج علي سكس
وتعملها ليه من اساسو طالما انت فالشغل .. حاول تقلل واكتفي بمره او اتنين فالاسبوع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%