NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كان زمان بقي

أنا ايام الامتحانات حرفيا كل يوم😂😂😂لحد م لحبوب فشخت وشي بس هخلص امتحانات وههدا خالص
🤭🤭😂🌡️ دا انت كدا بهدلت نفسك

لو حد فيكو عندو استعداد يقول بيعملها كام مره فاليوم وبيعملها بأي طريقه يعني بتسمع سكس مثلاً او تخيلات الحاجات دي.. 10 او 7.5

انا عن نفسي بعملها مره كل يومين او 3 تيام الفتره دي وبتفرج على سكس.. كان من فتره كدا مش كبيره مش انا اللي بعملها 🤭😅 صاحباتي هم اللي كانو بيعملوهالي💘🖖🏻
انا بعمل واحد الصبح و٢ او ٣ بليل
بالنسبالك صحباتك دول ولاد ولا بنات

• حبيته
التفاعلات: Nothing stays the same
انا بعمل واحد الصبح و٢ او ٣ بليل
بالنسبالك صحباتك دول ولاد ولا بنات
حاول تقلل العدد وتخليها مره واحده بس فاليوم عالاقل
اما بالنسبه لصحابي.. فأنا قولت صاحباتي فأكيد التاء هنا تاء التأنيث معناها انهم بنات😂🌹

حاول تقلل العدد وتخليها مره واحده بس فاليوم عالاقل
اما بالنسبه لصحابي.. فأنا قولت صاحباتي فأكيد التاء هنا تاء التأنيث معناها انهم بنات😂🌹
ليه اقلل العدد
ممكن تحكى ازاى كانو بيضربولك

ام العادة السريه على اليوم الى عرفتها فيه انا كنت يوميا بعملها كام مرة دى على حسب المود لو زهقان وموريش حاجه طول اليوم فاليوم ما هو الى عبارة عن سكس وعادة سريه واكل اما حاليا فبدات الحظ ان شهوتى قلت معرفش السبب فبقيت كل يومين تقريبا ومش اكتر من مرتين فى اليوم فى الغالب

ليه اقلل العدد
ممكن تحكى ازاى كانو بيضربولك
لا مش بحكي انا دي حاجه تخصني ملكش دعوه بيها😂😅

لو حد فيكو عندو استعداد يقول بيعملها كام مره فاليوم وبيعملها بأي طريقه يعني بتسمع سكس مثلاً او تخيلات الحاجات دي.. 10 او 7.5

انا عن نفسي بعملها مره كل يومين او 3 تيام الفتره دي وبتفرج على سكس.. كان من فتره كدا مش كبيره مش انا اللي بعملها 🤭😅 صاحباتي هم اللي كانو بيعملوهالي💘🖖🏻
للاسف كل يوم من اول م عيني بتفتح كسي بيقوم مولع وبيفضل طول اليوم بيتمنا يرتاح بس اللى جرب الحقيقي عمر الايد مترجع تريحه

• عجبني
  • أتفق
  • جامد
التفاعلات: Black horse, Abo hassan, $.KHA LED.$ و 3 آخرين
لا مش بحكي انا دي حاجه تخصني ملكش دعوه بيها😂😅
طيب مقلتيش ليه اقلل
واي نوع الافلام اللى بتجبيهم عليها
وليه مفكرتيش مثلا ف سكس فون

للاسف كل يوم من اول م عيني بتفتح كسي بيقوم مولع وبيفضل طول اليوم بيتمنا يرتاح بس اللى جرب الحقيقي عمر الايد مترجع تريحه
حاسس بيكى جدا اللى جرب النيك الايد مش بتريحه مهما نزل

• محزن
التفاعلات: أم رودى
انتي متجوزه اكيد صح؟

حاليا كل يومين او تلاته
ممكن يكون ع فديو او شات مع واحده

• حبيته
التفاعلات: دلوعة نسوانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاليا كل يومين او تلاته
ممكن يكون ع فديو او شات مع واحده
كويس انت كدا في المعدل الطبيعي وبتعملها كام مره فاليوم اللي انت بتعملها فيه؟

• حبيته
التفاعلات: أم رودى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%