NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بلا بادئة لو عندك الجرئه تعرف نفسك تعريف جاد بدون اسم فيك تعاله

اسم ثلاثي والعنوان وكدا ولا تعريف للشخصية

اسم ثلاثي والعنوان وكدا ولا تعريف للشخصية
تعريف شخصيه
اسمك الحقيقي
وسنك ومكانك بتحديدي
وميولك الجنسي

ال واثق او واثقه من نفسها يعرفو نفسهم تعريف كامل
كل الناس هتقلق طبعا و اولهم انا لاننا في مجتمع لا يدعم الحرية الجنسية و ف نفس الوقت عندنا كبت جنسي رهيب ممكن يخلي بعض الاشخاص تستغل المعلومات ديه بفرض الابتزاز

• عجبني
التفاعلات: Zizirony 90
كل الناس هتقلق طبعا و اولهم انا لاننا في مجتمع لا يدعم الحرية الجنسية و ف نفس الوقت عندنا كبت جنسي رهيب ممكن يخلي بعض الاشخاص تستغل المعلومات ديه بفرض الابتزاز
امفيش اسم متشابه ولا سن متشابه ولا مكان متشابه الخوف بس

• عجبني
التفاعلات: Risky
تعريف شخصيه
اسمك الحقيقي
وسنك ومكانك بتحديدي
وميولك الجنسي
انا عن نفسي مش خايف حد ياخد المعلومات دى ويبتزنى اصلي مش الحد المهم اوى 😂
المهم اسمي علي 19 سنة طالب في السنة الأولى معهد فني تمريض جامعة الفيوم وبالمناسبةعندي امتحان ميدتيرم بكرة وقاعد اتمرقع ع المنتدى 😂
المهم من محافظة الفيوم مركز اطسا قرية جردو وميولى استريت وان كان في بعض الحالات بحب بس اقرأ قصص عن الشيميل لا اكتر ولا اقل وبس دا كل حاجة عرفنا انت بنفسك بقا

انا عن نفسي مش خايف حد ياخد المعلومات دى ويبتزنى اصلي مش الحد المهم اوى 😂
المهم اسمي علي 19 سنة طالب في السنة الأولى معهد فني تمريض جامعة الفيوم وبالمناسبةعندي امتحان ميدتيرم بكرة وقاعد اتمرقع ع المنتدى 😂
المهم من محافظة الفيوم مركز اطسا قرية جردو وميولى استريت وان كان في بعض الحالات بحب بس اقرأ قصص عن الشيميل لا اكتر ولا اقل وبس دا كل حاجة عرفنا انت بنفسك بقا
انا علي من امبابه ٢٢ سنه ميولي فحل بحب النسوان الكبيره والبنات ال فاهمه وبقر قصص كتير عن الجنس والعلاقات النفتوحه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع مخالف ع ما اعتقد

معرفش مسالتش صراحه
طيب عشان تبقى عارف. ممنوع مواضيع التعارف
فكرة المنتدى هى اخفاء الهوية
فكر ف فكرة جديدة واعمل بيها موضوع. وانشرها ف القسم المناسب عشان ما تتقفلش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%