NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لو علاقتك انتهت بحمل وطفل هتعمل اي ؟؟

الاتنين غلطانين بس في الاخر البيبي هيشيل اسم مين؟ هيشيل اسم باباه خليهم علي الاقل اول فترة سوا لحد البيبي م يتم سنك و يتفطم و يطلقه يمكن يبقي عايزين يكمله
وجهه نظر بس ممكن تحصل و متحصلش فى الواقع

في الحالتين زواج طالما الطفل اتولد حتي لو كانت الظروف اي يتحمل نتيجة غلطه علشان العيل دا ملوش ذنب
كلام حلو بس لو الست متزوجه هتتصرف ازاى ؟ هتخليها تسقط ولا تخليها تغفل جوزها و يكتب البيبى باسمه ؟

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
كلام حلو بس لو الست متزوجه هتتصرف ازاى ؟ هتخليها تسقط ولا تخليها تغفل جوزها و يكتب البيبى باسمه ؟
الافضل انها تسقط بس فرضا لو حصلها مشكلة و هيا بتعمل اجهاض هتقول اي لجوزها

• عجبني
يا مبادئك ههههههه
بكلمك لو حصل حمل و هى على ذمه راجل تانى ؟
مش حكاية مبادئ ، بس بعيداً عن إنك بنومك مع واحدة متجوزة بتاخد حاجة مش بتاعتك...فحوار إنك لو أتقفشت هتـتقتل أنت و هي ، و حوار إن لو حصل حمل يا أما هتنزل الجنين ، يا هتعيش عمرك كله شايف راجل غريب بيربي أبنك و لو بنت يبقى مش هتنام الليل طول عمرك و أنت عارف إن بنتك فى حضن راجل غريب...كله ده علشان الجنس يحرق أبو الجنس فى الحالة دى!!

• عجبني
يعني ايه؟
يعنى من النادر بنلاقى قصص ان الست او البنت كملت حمل و ولدت و ان البيبى يتكتب باسم الراجل .. مفيش غير قصه احمد عز و زينا بس و الباقى مش بيتعرف لان الاقرب بيحصل اجهاض للبيبى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الافضل انها تسقط بس فرضا لو حصلها مشكلة و هيا بتعمل اجهاض هتقول اي لجوزها
لو هتتحسب نسبه و تناسب .. الاجهاض هتكون نسبته عاليه

يعنى من النادر بنلاقى قصص ان الست او البنت كملت حمل و ولدت و ان البيبى يتكتب باسم الراجل .. مفيش غير قصه احمد عز و زينا بس و الباقى مش بيتعرف لان الاقرب بيحصل اجهاض للبيبى
يا جماعة ده روح انتم بتقوله ايه!!!!

• عجبني
لو هتتحسب نسبه و تناسب .. الاجهاض هتكون نسبته عاليه
مش شرط يا علاء ممكن يكون عظي وقت من الحمل و لو الحمل في الشهر الاول او التاني في حبوب بتعمل اجهاض بس المشكلة هنا التعب دا هتخبيه علي جوزها ازاي

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: حسن٩٤ و الـ مجتاو
انتى بتقولى كدا ومعظم البنات هتقول كدا بس الى بيحصل غير كدا الواد بيطلع علق و بيخلع و بيتبرا من اى مسؤاليه و البنت خايفه من الفضيحه و ان اهلها هيقتلوها ف بيحصل دا غصب ف الاخر

• عجبني
انتى بتقولى كدا ومعظم البنات هتقول كدا بس الى بيحصل غير كدا الواد بيطلع علق و بيخلع و بيتبرا من اى مسؤاليه و البنت خايفه من الفضيحه و ان اهلها هيقتلوها ف بيحصل دا غصب ف الاخر
انا اللي اعرفه ان اللي عمل راجل لقطه يكمل بقي الفيلم ده لو كان راجل اصلا

اديكى قولتى لو و بما ان الرجاله ف الطبع قليلين ف للاسف بيحصل كتير

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1 و الـ مجتاو
دا لو راجل في ناس مش بيفرق معاها الكلام دا كل الي يهمه متعته و بس

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام، Marioumaa1 و الـ مجتاو
اديكى قولتى لو و بما ان الرجاله ف الطبع قليلين ف للاسف بيحصل كتير
يابني و هيا بتسلم نفسها له من البداية ليه و واحدة زي دي محوزة مش عارفة تاخد بالها علي الاقل انها متحملش

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: هانى عصام، Marioumaa1 و الـ مجتاو

ما احنا عارفين انه قتل روح بس البنت او المطلقه بتكون لوحدها و مش على ذمه راجل و بتكون لوحدها فبترجع انها تجهض خوفا من الفضيحه

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1
يابني و هيا بتسلم نفسها له من البداية ليه و واحدة زي دي محوزة مش عارفة تاخد بالها علي الاقل انها متحملش
صاحبى مسمعتش عن حاجه اسمها نصيب و قدر مسمعتش عن ناس واخده كل حاجه و حملت برضوا

انا عن نفسي **** ميحطني مكانها بس لو اتحطيت مكانها هي مش هتبقي حاجة بمزاجه بصراحة و غصب عنه يكتب عليا و فضايح ب فضايح بقا و مش هشيل الشيلة ده لوحدي
**** يعملهم اللي فيه الخير و يهديهم للطريق الصح

• عجبني
صاحبى مسمعتش عن حاجه اسمها نصيب و قدر مسمعتش عن ناس واخده كل حاجه و حملت برضوا
انا بكلم علي المبدا نفسه لي تعمل كدا و هيا مجوزة و لي هوا يلف و يدور علي وحدة مجوزة

انا عن نفسي **** ميحطني مكانها بس لو اتحطيت مكانها هي مش هتبقي حاجة بمزاجه بصراحة و غصب عنه يكتب عليا و فضايح ب فضايح بقا و مش هشيل الشيلة ده لوحدي
طب لو خلع معلش اقولك ع موقف حصل مع حد اعرفه واحده عملت علاقه مع خطيبها و كانوا بيحبوا بعض اوى بس دا طلع راجل وكان هيتجوزها و قبل الفرح ب شهر الواد مات وهيا اكتشفت انها حامل ايه بقى

• عجبني
لا يكتبها عليكى ولا غيرك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%