NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أوعى تعمل علاقة مع حد مجهول في بيتك
اتعرفت على واحد من النت وجيبته البيت يمارس معايا واتفجأت لما شوفته طلع بتاع شوارع سرسجي ومرضاش ينزل غير لما خد اللي جي عشانه

• عجبني
التفاعلات: بحب الطيز الطريه, el-korsan, enta 7abiby و 5 آخرين
اتعرفت على واحد من النت وجيبته البيت يمارس معايا واتفجأت لما شوفته طلع بتاع شوارع سرسجي ومرضاش ينزل غير لما خد اللي جي عشانه
ولا حتي تروح لحد بيته غير لما تقابله بره وتستريح…كده كده الازبار كتيرة بس اختار اللي يناسب شخصيتك وميولك ومستواك

ما تفهمنا عمل معاك ايه يعني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Take care next time bb

مش شرط علي فكرا يكون موجب وسرسجي بص لو انت سالب ونفسك في حد محترم فكك من اللي يفضل يقولك انا فحل وبتاعي ١٠ متر ويفضل يشتم اكيد هيطلع سرسجي ووسخ انت فاهمني ؟
بيبان من فتره التعارف بينكم لو محترم هيسألك انت بتحب ايه ويهتم بيك وتبقو صحاب الاول لغايه ما ترتاحو لبعض والجنس اخر حاجه ميكونش همه علي زبه وخلاص

• عجبني
التفاعلات: hamada_x و Man40Egypt
نكررها دائما ....................... الامان اهم من المتعه
دور على الامان عشان توصل للمتعه و تستمتع بدون خوف و قلق

• عجبني
التفاعلات: وليد سالب ومبادل 3
طبعا انت غلطان و لازم تاخد بالك انا موجب و ببقي حريص جدا لما اجيب حد اول مره عندي في الشقه خالي بالك علي نفسك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%