NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عمري 17 سنة كنت اعمل العادة السرية يوميا او بين يوم ويوم ومرات اسبوع وحاليا تركت تقريبا صار اسبوعين كنت من اعمل العادة السرية انزل بسرعة ومن اشوف سكس ما ينتصب تلقائيا اذا استمر بتركها بيرجع طبيعي ؟

انا عمري 17 سنة كنت اعمل العادة السرية يوميا او بين يوم ويوم ومرات اسبوع وحاليا تركت تقريبا صار اسبوعين كنت من اعمل العادة السرية انزل بسرعة ومن اشوف سكس ما ينتصب تلقائيا اذا استمر بتركها بيرجع طبيعي ؟
ايوة

مش ادمان ولا حاجة بقالى تلات ايام مشربتهاش وعادي القهوة بالنسبالى وسيلة تزودلى تركيزي اثناء المذاكرة فقط غير كدا مبشربهاش
سؤال زيادة وعارف انى متقل بس عندي استفسار عشان الدكتور مرضاش يوضحلى اوي دلوقتى انا عندي التهاب فى الكلية ونسبة خلايا الدم فى التحليل 30-35 ونسبة الصديد over 200
هوا كتبلى على مسكن ومضاد حيوي 1جم وبرشام زيت هل ممكن اخف بالعلاج فقط مع الحرص على شرب اكتر من 2 لتر ولا لا
ممكن طبعا واشرب كتير على قد متقدر

عندي مشكلة اني مش بجيب إلا بالعادة السرية
لكن لما اكون مع واحدة بنيك فيها لحد ما هي تجيب اكتر من مرة وانا مش بجيب.. الانتصاب تمام.. واي اثارة بيحصل انتصاب.. لكن لما بكون مع حالي واعمل عادة سرية بجيبهم.. ايه الحل؟

ممكن تكلمني خاص لاني مش عارف اكلمك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي مشكلة اني مش بجيب إلا بالعادة السرية
لكن لما اكون مع واحدة بنيك فيها لحد ما هي تجيب اكتر من مرة وانا مش بجيب.. الانتصاب تمام.. واي اثارة بيحصل انتصاب.. لكن لما بكون مع حالي واعمل عادة سرية بجيبهم.. ايه الحل؟
سنك كام

ممكن علاج لسرعه القذف لنا كنت بمارس العاده كتير وولما جيت امارس الجنش كنت بجبهم بسرعه اوي يمكن ف اقل من دقيقه

ممكن علاج لسرعه القذف لنا كنت بمارس العاده كتير وولما جيت امارس الجنش كنت بجبهم بسرعه اوي يمكن ف اقل من دقيقه
سنك كام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%