NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لم أتوقع أن أكون خبيرا لهذه الدرجة ....متسلسلة....الجزء الثالث وصل

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,809
نقاط
18,692
لم أتوقع أن أكون خبيرا لهذه الدرجة
الجزء الأول

تبدأ حكايتي من وأنا عندي 19سنة بس احب الأول اعرفكم بنفسي
انا اسمي خالد بدرس في كلية الهندسة جامعة الإسكندرية وعمري
الان 21 سنة
والقصة بتاعتي حصلت وانا عندي 19 سنة يعني كنت لسه داخل
جامعة مواصفاتي طويل وجسمي رياضي ووسيم نوعاً ما

المهم نبدأ الحكاية علشان ماطولش عليكم ....
كان أول يوم ليا في كلية الهندسة وكنت رايح مرتبك شوية ومش
فاهم نظام الجامعة اية المهم اول ما دخلت حرم الجامعة شوفت بنات
جمال اية وطعامت اية لكن علشان انا مكنتش مهم بالبنات قوي طنشت
وسألت على مدرج اعدادي هندسة وبعد ما سألت اكتر من شخص
وصلت المدرج وقعدت في البنش الأول وحضرت المحاضرة الأولي
والتانية وبعدين زهقت وقومت علشان امشي وجمعت اغراضي وبرفع
شنطتي وببص قدامي لقيت ملاك بنت جمالها فوق الوصف اول ما
شوفتها اتسمرت مكاني وفضلت باصص لعيونها وانا فاكرها طالبه
معنا لكن بعد شوية عرفت انها دكتوره علينا وانا الصراحة مهتمتهش
وفضلت باصص ليها طول المحاضرة وسرحان فيها عقلي مشغول
في تفكيري فيها وقلبي بيدق عشق ليها مكنتش مركز في أي حاجة
وليه اركز اصلآ دي اول ما دخلت خطفت قلبي وسجنته في عيونها
المهم فضلت طول المحاضرة سرحان في جمالها ومشهد دخولها
المدرج مش بيروح من عيني ولا؛ كلها وهي بتشرح وصوتها اللي
يأسر اي رجل في العالم
انا مكدبش عليكم حبيتها مووووت دي كانت حورية داخله علينا
لابسه جيبه سودة لحد الركبة وبلوزة بيضة وجاكت اسود وشعرها
دهبي غامق تقدروا تقولوا أن دي النجمة سكارليت نجمة هوليود
المهم علشان ماطولش عليكم فقت من سرحاني وهي بتختم المحاضرة
وخرجت من المدرج وانا هاتجنن من جمالها
المهم قومت وشيلت الشنطة وروحت على طول على شفتي الخاصة كانت
قريبة من الجامعة وكنت بذاكر فيها ايام الثانوية المهم روحت في النوم
بعد تفكير طويل فيها وصحيت الصبح بدري لبست بسرعة ونزلت ركبت
تاكسي وروحت علي الجامعة بسرعة علشان اشوفها
وأول ما وصلت روحت على المدرج علئ طول وفضلت قاعد منتظر
محاضرتها وفضلت قاعد تلات محاضرات وهي مجتش لحد ما زهقت
جمعت متعلقاتي وشيلت الشنطة ومشيت ناحية الباب وخرجت في اتجاه
الطرقة ناحية الخروج وانا متعصب وفي طريقي خبطت في واحدة ببص
لقيتها هي الدكتورة الجميلة وفضلت باصص في عنيها وفجأة لقيتها نرلت
لتحت بصيت لقيت شنطتها وقعت نزلت بسرعه تساعدها لقيت ايدي لوحدها
بمسك ايديها وببص تاني في عنيها 'بعدين هب سحبت ايدها وبتمسك
الشنطة تاني روحت ماسك ايديها وانا باصص في عنيها ولقيت نفسي
بقولها انتي اجمل أنثى على الأرض بحبك وروحت سايب ايدها وروحت
على المدرج بسرعة وفضلت طبعاً زي اول يوم سرحان معاها لحد ما
خلصت وخرجت وانا طبعاً قومت بسرعة وروحت وفضلت بقا كل يوم ابصلها
بنفس الطريقة وعيوني كلها حب لحد ما عدا عليا في الجامعة شهر
وبعد الشهر في يوم هو أجمل يوم في حياتي وكان عندنا الدكتورة دي
المحاضرة التانية
دخلت طبعاً تشرح وانا زي عادتي سرحان في جمال وجهها وسحر عيونها
لحد ما خلصت لكن المره دي واليوم ده شورت لي وقالت عدي عليا
في مكتبي انا انتظرت ساعه وكنت مرتبك وخايف تعملي حاجه المهم من
حبي لها استجمعت قوتي وروحت خبطت وأستاذنت وهي قالتلي ادخل
دخلت عليها ووقفت قدامها
قالتلي انت اسمك اية
قولتلها اسمي خالد
قالتلي يا خالد مينفعش اللي انت عملته والكلام اللي انت قولته وطول
المحاضرة سرحان وعينك مبتنزلش من عليا مينفعش كده وبعدين ممكن
افهم انت ليه بتعمل كده
انا بصيتلها في عنيها وابتسمت وقولتلها جمالك سحرني يا دكتورة اتتي
انتي اجمل أنثى على وجه الأرض
هى ابتسمت وقالت متشكرة يا سيدي بس مفهمتش لية بتعمل كده
وانت أصغر مني يجي ب 13 سنة انا 32 وانت تقريباً 19 سنة
قولتلها لاني بحبك يا دكتورة
لقيتها ابتسمت وقالت مينفعش انت أصغر مني وبعدين انا متزوجة
قولتلها ميمنعش انا بحبك وأفضل احبك انتي مفهماش انا بحب
مسحور بعيونك
لقيتها ابتسمت وسكتت
انا قولتها ممكن اعرف اسمك قالتلي انا اسمي مريم ومتزوجة
حاجة تانية ؟
قولتلها اه
قالت اية؟
قولتلها بحب يا مريم بصي اقولك انا مستعد اني بحب حب محدش
حبه لإنسان قبل كده
لقيتها ابتسمت وبتقول ازاي يعني تبتلى ؟
قولتلها ممكن حضرتك تيجي معايا شوية وانا اثبتلك ومسكتها من
ايديها وروحت شاددها ووقفتها وقولتلها تعالى معايا بس وهاثبتلك
قالتلي اجي فين بس يا ولد
قولتلها صدقيني موش هتندمي
قالت طيب اسبقني انت وانتظرني قدام الجامعة ونشوف اخرتها
سبقتها وفضلت منتظر يجي عشر دقائق وبعدها هي جت بعربيتها
وركبت معاها وقالت على فين يا خالد قولتلها ممكن حضرتك تطلعي
على الكورنيش وفعلا اتحركت ووصلنا وقولتلها تركن العربية وفعلاً
ركنتها وفيها شنطتي ونزلت وجت ليا وقالت ها هتعمل اية
قولتلها تعالى ودخلنا شاطئ خاص وكان في لسان كده داخل جوا
الماية واصل الغريق خدتها اتمشينا لحد ما وصلنا الغريق وهي تقولي
ها بعدين بئا
روحت حاطط ايدي على اكتافها وخليت وشها قصاد وشي وبصيت في
عنيها وقولتلها بحببببببببببببببببببببببببببك وروحت ناطط في الماية
ومكنتش بعرف أعلم نزلت تحت وفضلت اقب واغطس وهي صوتت
وفضلت تعيط لحد ما حارس الشاطئ خد باله وفط بسرعه ونزل
طلعني بعد ما اغمى عليا وفضل يصحصح فيا لحد ما فتحت عيني
لقيتها بتبصلي وبتعيط روحت باصص ليها وقولتلها بحبك بحبك بحبك
هي راحت حضنانني شوية وبعدين فضلت تضرب فيا لحد ما هديت
وقمنا مشينا وركبنا العربية وفضلت ساكته وانا ساكت
لحد ما لقيتها بتقول انت مجنون اهوه انا دلوقتي اتنيلت وحبيتك هنعمل
ايه دلوقتي يا مجنون مجنووووووون
انا ابتسمت وقولتلها انا اقولك وخليتها تروح لحد شاقتي وخليتها تركن
العربية وتنزل منها وفضلت اتحايل عليها لحد ما طلعت معي شفتي
وقعدتها في الصالون ودخلت غيرت وجبتلها عصير ورجعت ليها لقيتها
خجلانه ووشها في الأرض روحت حطيت العصير على طربيزة كانت جنبنا
وروحت مسكت رأسها ورفعتها لفوق وبصيت في عيونها وقولتلها بحبك
يا مريم وحطيت شفايفي على شفايفها وروحت معها في قبلة فرنسية
مص في شفايفها ولسانها وايدي على خدها بحسس عليه برومانسية
وبعدين شيلت شفايفي ومسكت كوباية العصير وشربتهالها بأيدي وبعدين
قومتها وروحت شايلها وانا باصص لعنيها بقولها بحبك بحبك يا مريم
بموووت فيكي بعشقك وخدتها على الاوضة وقعدتها في نص السرير
وقعدت وراها وحضنتها بعد ما قلعتها الجاكيت ويحسس على وسطها
ويرفع البلوزة مع رفع ايدي لحد ما قلعتها وبعدين حطيت ايدي على
ضهرها وفضلت احسسلها عليها لقيتها بتتاوه بأحلى ااااااااااااااااه سمعتها
وبعدين فكيت مشبك السنتيان وشلتها وحطيت ايدي على بزازها واسمعت
منها اه طويلة وبعدها امممممممممممممم طويلة برضو وانا حسيت
بجمال وحلاوة بزازها ومسكت حلماتها الاتنين وفضلت افرك فيهم بالراحة
وهي بتتاوه جامد ااااااااااااااااه امممممممممممممم امممممممممممممم ا
ااااه ااااااااااااااااه وبعدين بقا قومت ونومتها على ضهرها وخلعت من عليها
الجيبة لقيتها لابسة أندر اسود شكله جميل قوووووي
انا اول ما شوفته نزلت عليه أمص كسها وهي أول ما شفايفي لمسوا
كسها راحت صارخه بااااااااااااااااااااااااااااااااه كلها رغبة وانا مستحملتش
روحت منزل الاندر واتهبلت من هنا لقيت أجمل كس لونه وردي وطويل
وزنبره بارز شوية وشفافية زي شفايف بؤها المهم شوفت كده نزلت عليه
مص وهي تصرخ جااامد ااااه وبدأت تتكلم تقول كان ااااه كمان مش قادره
كمان الحس كمان وانا فضلت الحس وأمص زنبورها واشده باسناني بالراحة
وادخل لساني جوا كسها وهي تصرخ اكتر وتنتفض تحتي وتتلوي زي
التعبان وحطت ايديها مسكت راسي تزقها جامد على كسها وترفع نفسها
لفوق لحد ما لقيت كسها بينزل ماية كتير شربتها كلها مان طعمها زي
العسل وبعدها لفيت جسمها هدى وانا لسه بمص في كسها لحد ما هاجت
تاني ولقيتها بتقولي ابوس ايدك دخله بقا انا بصيتلها وشيلت شفايفي من
كسها وقولتلها ادخل اية يا روح قالت دخله قولتلها ايه هو اللي ادخله قالت
بصوت عالي زبك دخل زبك نيكي في كسي مش قادرة نيكي بقا ابوس
ايدك
روحت قايم بسرعة وقالع البنطلون والشورت ومسكت زي اللي مان واقف
جامد طولة تقريباً 21 سم وعريض شوية وعروقه نافره المهم حطيته على
كلها وروحت زاقق راسه جوا كسها لقيتها صرخت جامد ااااااااااااااااه ااه ااه
ده بيوجع قوي شيله ااااه
هي كانت ضيقة شوية المهم انا بصيتلها وقولتلها لسه بدري دي راسه بس
ونزلت على شفايفها ابوسها شوية لحد ما سهيت شوية روحت مدخل باقي
زبري مره واحده بالراحة لقيت امممممممممممممم طالعة منها مكتومة
علشان شفايفي راحت نايم فوقها شويه وانا ببوسها لحد ما هديت
روحت قايم وبدأت اطلع زبي وادخله في كسها بالراحه وهي اشتغلت آهات
ااااه امممممممممممممم ااااااااااااااااه ايييييييي وبدأت تتكلم تاني من
شهوتها وتقول كمان يا روحي نيكني كمان اكتر ااااااااااااااااه مش قادره
نيكني أسرع وانا طبعاً سمعت منها الكلام ده حسيت ان زبري شد بطريقة
فظيعة وفضلت اطلعة وادخله جامد قوي وهي بدأت تصرخ من المتعه
وتتحرك تحتي وتتلوي لحد ما حسيت بشهوتها خلاص هتجيبها روحت
مخرج زبري لقيت نفوره طالعه من كسها مع ااااااااااااااااه طويلة روحت
مدخل زبري تاني في كسها وفضلت انيكها على الوضع ده يجي عشر
دقائق وبعدين شيلته منها اهدية شوية وخليتها قعدت زي القطه ورفعت
طيظها لفوق ونزلت صدرها على السرير وانا روحت ماسك زبري وخاطه
على فتحت كسها خلفي ومسكت طيظها بأيدي وفضلت ادخل زبري واطلعه
وهي تصرخ بااااااااااااااااااااااااااااااااه كمان أسرع ياروحي نيكني اسرع
كمان ااااه كسي نااار كمان نيكني كمان وانا انيك في كسها جامد وهي تصوت
لحد ما حسيت انها هتنزل تالت روحت شايل زبي راحت منزله جامد على
السرير روحت مدخله تاني بسرعة مع ااااااااااااااااه جامده منها وفضلت على
الوضع ده كتير لحد ما شيلت زبري ووقفتها ونمت على ضهري ومسكت
زبري ليها هي فهمت علي طول راحت طالعه فوقي ومسكت زبري ظبطته
على فتحت كسها وراحت نازله عليه جامد وطلعت صرخة عالية قوي وبعديها
ااااااااااااااااه طويلة ونامت شوية على زبري وهي بتقولي هلكتني زبري طويل
وعريض قوي انا بحب ياخالد وراحت بايساني واتعدلت وفضلت تتنطط على
زبري لحد ما تعبت روحت انا معقول بيها وهي مسكت رقبتي وضمت رجليها
على وسطي وروحت شايلها وفضلت افططها على زبري وهي تصرخ وتتاوه
ااااااااااااااااه امممممممممممممم كسي اااه كسب نار زبرك حلو قوي نكني
اكتر ااااه
انا فضلت انيك فيها ومشيت بيها وهي على زبري لحد ما وصلت الحيطة وروحي
زانقها في الحيطة وفضلت انيك في كسها جامد وهي تتاوه جامده لحد ما نزلت لة
للمره الرابعة المرادي على زبري وبيوضي وزبري جواها
انا حسيت بعسلها على زبري واتجننت وفضلت انيك فيها جامد لحد ما لقيت رجليها
وقعت من على وسطي وهي مش بقت قادرة تتكلم روحت شايلها ونمت بيها على
السرير وزبري جواها وبنيك فيها بالراحه لحد ما هديت هيا وفافت لقيت نفسي
خلاص هنزل قولتلها هنزل يا حبيبتي قالت جيبهم في كسي طفى ناري
انا سمعتها بتقول كده وشديت على كسها جامد لحد ما حسيت اني خلاص هانزل
روحت مدخله كله راحت شاهقة جامد وعنيها برقت وأول ما لبنى نزل في كسها
حسيتها اتكهربت وفضلت تتلوي وهي بتتاوه وتقووول ااااااااااااااااه امممم حلوين
قوي يا حبيبي ااااه سخنين قوي امممممممممممممم وبعدها انا نمت عليها وبقبلها
وغفلنا شوية
وفقت وهي بتزقني وتقولي قوم بئا يا خالد انا اتاخرت انا فتحت عيوني لقيت أجمل
ابتسامه بوستها ونزلت من فوقها وهي قامت راحت تاخد دش وغيرت ورجعت
لقتني خلاص بنام راحت بايسه راسي وشفايفي بوسة سريعة
وقالتلي بحبك مووووت نتقابل بكره بئا بينا كلام كتير وخرجت تروح وانا نمت بقا
نكمل بئا في الجزء الثاني

الحكاية حقيقية اتمنى مشاركاتكم وتشجيعكم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
الجزء الثاني
تاني يوم صحيت الصبح وقمت زي كل يوم على الحمام اخد شاور
وانا في الحمام افتكرت اللي حصل أمس وافتركت الدكتورة مريم
وجمال عيونها اللي سحرتني وجسمها اللي امتكلني وصوتها اللي
هز كياني وروحت قاعد على جنب البانيو وانا مش مصدق اللي
حصل ولا اني امتلكت الكيان المثير ده
وطبعاً فضلت قاعد شوية لحد ما اسجمعت نفسي وخلصت شاور
ولبست واخدت تاكسي وروحت الجامعة وانا مبتسم من الفرحة
اللي انا فيها ودخلت المدرج وحضرت طبعاً المحاضرات الصباحية
وجه معاد معشوقتي وجلست في انتظار طلتها ورؤية وجهها الجميل
وسرحت بعض الوقت في صورتها التي في عقلي حتى حضرت
ودخلت إلى المدرج وعندما رأيتها ونظرت لها ابتسمت لي وذهبت
إلى مكتبها وانا كعادتي انظر لها وابتسم وهي الآن ترد لي
النظرات والابتسامات وبعد دقائق بدأت في شرح المحاضرة
وكالعادة انا مع جمالها سرحان طوال المحاضرة حتى تنتهي وفعلا
أنهت المحاضرة وقبل أن تخرج إشارة لي بأن اتبعها وخرجت إلى
غرفتها وبعد دقائق كنت قد جمعت متعلقاتي وخرجت لكي اذهب
لها وطوال طريقي إلى مكتبها وانا اتذكر ما حدث الأمس حتى
وصلت إلى مكتبها وبالطبع استأذنت ودخلت وعندما رأتني ابتسمت
وقالت لي اجلس يا خالد وبعد أن جلست قالت لي هل تعلم اني
أصبحت احبك الان ومقدرش استغني عنك ابتسمت مع بعض الثقة
ورديت عليها وانا احبك واعشق كل تفاصيلك ونفسي نكون مع
بعض دايما
ابتسمت وقالتلي خالد
رديت بنعم
قالت ممكن نروح انا وانت النهاردة الشقة بتاعتك علشان نفسي
بجد اكون معاك
انا رديت بسرعة ياريت يلا بينا دلوقتي
قالت طيب زي المرة اللي فاتت استناني خارج الجامعة
وفعلا انتظرتها وبعد دقائق جت بعربيتها وركزت معها وروحنا
على الشقة مباشرتا وطلعنا سوا ودخلنا الشقة وقعدتها في ا
في الصالون وروحت اجيب عصير ولما رجعت الصالون اتفاجأت
لقيتها قاعدة ولابسه بيبي دول عبارة عن قميص لحد منتصف
طيظها واندر وكان لونهم فضي طبعاً انا شوفت كده اتجننت
وروحت مصفر وقولت جميلة الجميلات فرجينيا عندي في
شقتي
هي ضحكت وكنت اول مرة اسمع منها ضحكة زي دي وقالت
مقبولة المجاملة دي
وقامت وجت ناحيتي وخدت كوباية عصير وشربتني شوية
وكملت هي الباقي وانا اخدتها من ايدها على أوضة النوم واول
ما دخلنا لقيتها مره واحدة حضناني جامد وتقولي انا بحبك حبيتك
بجد وانا طبعاً حضنتها جامد وشيلتها كده بالحضن وبعدين هي
نزلت وراحت نزله على الأرض على ركبتها ومسكت البنطلون
نزلته ونزلت الشورت ومسكت زبري بايديها وتبصله وتقوله بحبك
ياللي مريحني كان نفسي في زب زيك وراحت بيساه بووووسة
جامدة وبعدين طلعت لسانها وفضلت تلحس راسه زي الايس كريم
وبعدين بدأت تلحس زبي من فوق من عند رأسه لحد بيوضي
وتطلع تاني وتلحس من فوق لتحت ومن تحت لفوق لحد ما زبري
بقا واقف زي الصاروخ راحت حاطه راسه في بوقها وفضلت تمص
فيه وكل شوية تزود حته لحد ما دخلت نصه وفضلت تمص فيه وانا
اتاوه من المتعة لحد ما حسيت اني هاجيب روحت باعد نفسي
وموقفها وشلتها ونومتها على السرير وفاتح رجليها على الآخر
وطبعا القميص ارتفع بقا على عانتها فوق كسها على طول وروحت
نازل علي كسها من فوق الاندر بشفايفي وماصص كسها كله في
في بقى وهي طلعت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااه جامده موت
وفضلت تتاوه وتتلوي وانا امص في ي كسها اكتر من فوق الاندر
وبعدين حطيت ايدي على جنب طيظها ومسكت الاندر وساحبه منها
ونزلت بلساني غبي أجمل كس بلونه الوردي وزنبوره اللامع الحسه
وامصه جامد ومريم شغاله ااهات وصراخ وتمسك راسي وتشدها
على كسها وتقولي الحس كسي اكتر يا خالد مش قادرة نيكني
بلسانك الحس كس مص زنبوري
وانا شغال مص ولحس في كسها بهدوء ومزاج وفجأة روحت مدخل
صباع في كسها وانا بمصه راحت صارخة ااااااااااااااااه ااااه ااااه
وجابت شهوتها وفضلت تقول كلام انا مش فاهمه وتشد راسي
على كسها وتتلوي تحتي وتصوت وفضلت كده يجي دقيقتين لحد
ما هديت ورجعت تتاوه تاني اممممم اممممم اااه شوية لحد ما
سخنت تاني وقالت دخله بقا يا خالد نيك كسي بقا نيكني جاااامد
وعدلت نفسها وفضلت تشد فيا من كتافي وتتاوه لحد ما طلعت
فوقها ورفعت رجليها على كتفي وحطيت رأس زبي على كسها
وروحت مفرش بيه زنبورها مرتين ودخلته كله في كسها جامد
راحت مصوته ااااااااااااااااااااه ااااي ااااااه بالراحه وجعتني امممم
وبعض على شفايفها
انا شوفت منظر وشها كده روحت ماسكها من جنب طيظها وفضلت
انيك فيها بقوة وسرعة رهيبة وهي تصوت وتقول بالراحه مش
قادرة وانا أسرع اكتر وانيك في كسها جامد وصوت خبط زبي في
كسها مالي الاوضة ممزوج مع صرخاتها
وبعد شوية هديت وهديت سرعتي ونزلت رجليها من على كتفي
ونزلت طلعت بزازها من القميص وفضلت ارضع في حلماتها وامص
فيهم وادخل زبي بالراحه ربي بدأت تتمتع وتتغنج وتتاوه امممممم
ااااه اي وتقول بحبك اااه اممم كمان يا قلبي زبك لذيذ قوي نيكني
كمان ااااه اكتر
وانا ارد عليها بعبارات غزل وشعر ووصف في مدى جمالها ومتعتها
وفضلنا على كده يجي تلت ساعة لحد ما قومت من عليها وغيرنا
الوضع وخليتها تقعد زي القطط وفعلاً قعدت وفضلت تنونو وتحرك
طيظها يمين وشمال
انا شوفت كده اتسرعت عليها وروحت مقرب منها وحاطه في كسها
مره واحده جامد مع ضربه بأيدي على طيظها
هي طبعاً صوتت جامد المره دي ونزلت بجسمها على السرير
ونمت على بطنها
صعبت عليا روحت نازل عليها ونايم فوقها وربي جوا كسها وفضلت
ابوس في رقبتها وودنها وكتفها وامسح على شعرها لحد ما خدت
نفسها وبدأت ترفع طيظها تاني لفوق وترجع للوضع اللي كانت عليه
وانا طبعا ساعدتها وقالت يلا كمل بس بالراحه لأنك وجعتني جامد
بوستها وبدأت ادخل زي واطلعه واحده واحده وبالراحه وبانتظام
لحد ما هي قالت سرع يلا دخله أسرع نيكني أسرع وأول مره
تقول افشخني افشخ كسي قطع كسي
انا زي عادتي سمعت منها الكلام ده سرعت حامد وفضلت انيك
وافشخ في كسها جامد وهي تتاوه وتصرخ جامد ااااه ااااااه امممم
ايييي اي اااه اووووووف وتقول كمان ااام نيكني كمان افشخني
كمان ااااااااااااااااااااه اااه امممممممممممممم
انا سخنت على اهاتها وكلامها حسيت اني هاجيب وسرعت جامد
وهي حست اني هانزل قالت هاتهم جوا كسي طفى ناري نزل
لبنك في كسي عايزاهم جوووووا انا مع كلامها ده مبقتش قادر
استحمل روحت زاقه على آخره جوا كسها ورحمها وطلعت مني
قذائف في رحمها ونزلت لبن كتير مع اااااااااااااااااااااااااااه منها
تحسسك بالشبع والارتواء ونامت على بطنها وانا فوقها وزبري
لسه بينتفض في كسها وسكتنا شوية يجي خمس دقائق من غير
كلام فقط صوت نفسنا
وبعدين زقتني نمت جنبها وراحت حضناني وقالت بحبك موووت
وانا روحت بايسها بوسه طويلة وقولتلها وانا بعشقك وحضنا بعض
ونمنا في حضن بعض شويه يجي ساعه ونص ولما فقت لقيتها
بتلبس وبتقولي بكره عندي ليك مفاجأة وراحت خارجه وروحت
وانا نمت تاني بس في عقلي بقول ياترى اية هي المفاجأة

نكمل في الجزء القادم
اشكر الناس اللي شجعوني والناس اللي انتقدوني...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــ

الجزء الثالث


وقفنا في الجزء الثاني لما وعدتني بمفاجأة تاني يوم ونزلت روحت وانا كملت نوم عادي

انا صحيت تاني يوم كان اجازة من الجامعة وانتظرت مفاجأة الدكتورة بشغف وعلى نار طوال الصباح الا انها ام تأتي وعندما تأخرت قمت إلى جهاز الكمبيوتر ودخلت على الإنترنت وتصفحت بعض المواقع قليلاً لعلي اضيع الوقت حتى مللت وبدأت تلقائياً اتصفح مواقع جنسية وابحث عن معلومات جنسية وما يثير المرأة

وعندها قرأت مواضيع كثيرة وقررت في نفسي ان اكون خبيراً في امتاع النساء وانا اتعلم الكثير عن الأنثى ومفاتيح متعتها
المهم فضلت قدام الكمبيوتر لحد ما الساعة وصلت 7 بالليل فقومت وجهزت وجبة خفيفة وبدأت اكل وأثناء ما انا باكل الجرس رن

روحت اشوف مين وبفتح الباب لقيت الدكتورة مريم ومفيش ايدها شنطه متوسطة الحجم وكانت في اجمل مظهر لها كانت رائعه في كامل زيتنها وقت ما شوفتها انبهرت وفضلت باصص عليها ومتنح ومفقتش الا وهي بتناديني خالد هافضل على الباب كده خالد خالد روحت فين ؟
رديت عليها اسف سرحت في جمالك تفضلي يا حياتي ادخلي وروحت اشيل بدل مها الشنطة واستفسر منها ايه الشنطة دي ..؟
حصل ايه خير اكيد صح..؟
ردت عليا بابتسامة وكملت دي المفاجأة
انا قولت هي دي؟ مش فاااااااهم
قربت مني وتكلمت في ودني هذه شنطت ملابسي سوف ابقا معك اسبووووع كامل وقبلتني على خدي
واستاذنت أن تذهب للحمام لتغير ملابسها
طبعا انا قعدت مزهول وفي نفس الوقت فرحان لاني هانام طول الليل في حضن الدكتورة مريم وهاشوف عيونها وجهها كل يوم كل دقيقة في منزلي عن قرب
وأثناء تخيلاتي دي دخلت عليا الصالون وهي لابسه قميص نوم رمادي وعليه روووب رمادي وجسمها ظاهر فيه حكاية
اول ما دخلت صفرت صفارت إعجاب وانبهار وبعدين ابتسمتلها هي ابتسمت وضحكت في كسوف وقربت مني وقعدت جنبي وقالتلي مبسوووط حلوة المفاجأة
قولتلها حلوة يا روحي بس جوزك
قالت متقلقش هو مسافر 8 ايام تبع الشغل وانا قولتله هاروح اقعد الايام دي مع صاحبتي وهو وافق واديني هنا اهوه روحت واخدها في حضني وبوستها في بوءها بوسه طووووويلة وايدي بتحسس على كتفها وضهرها وبعدين مايلت عليها ونومتها تحتي وانا باقبل فيها في بوءها وامص شفايفها ولسانها وادخل لساني في بوءها كنت امتص أجمل رحيق في العالم رحيق هذا الفم الجميل ونزلت ايدي احسس بيها على جوانب طيظها على خصرها وبعد كده نزلت أقبل رقبتها وطلعت ايدي ادعك في بزازها أجمل بزاز في الدنيا
وهي نازله آهات بصوت واطي وتحرك جسمها تحتي وانا بدأت اهيج وروحت شايل عنها قميص النوم ونزلت أمص حلمة بزها اليمين والف لساني حوليها وارضع منها وهي تتأوه وصوتها يعلى وانا بدأت أمص وارضع الحلمة التانية وادعك بزازها وبطنها بأيدي وهي بدأت تعنج اممممم اسسسس وتتاوه ااااااااااااااااه اااه اممممم وبعدين نزلت تحت على بطنها أبوسه والحس في سرتها وبعدين نزلت بوس بالراحه على فخدها وبعدين ركبتها وبعدين نزلت ابوس رجليها وايدي بتاعك سمانتها الجميلة وطلعت بالبوس تاني لحد ما وصلت لعانتها وهنا فضلت ابوووووس كتير وهي بدأ صوتها يعلى جاااااااامد وتتاوه اااأااااااااااااااه ااه اهه ااااااااااااااااه اممممم ونزلت ابوس كسها وأول بوسه كانت على زنبورها راحت صارخه وماسكة راسي بتزوقها جاااامدد انا لقيتها بتعمل كده روحت ماسك زنبورها باسناني وقارص عليه بالراحه طلعت منها احلى ااااااااااااااااه سمعتها منها
بعدها طلعت لساني وبدأت الحس كسها من تحت لفوق من عند فتحت كسها لفوق عند زنبورها وهي بدأت في تاوهات المتعه وتشد في شعري وترفع وسطها لفوق وتتاوه ااااه اممممم أمم أمم اهه ااااه وراحت مطلعه ااااااااااااااااه عالية موت جابت معها شهوتها اللي لحستها كلها
وهي هديت شوية وانا فضلت الحسلها وهي بدأت تتأوه تاني وبدأت تتكلم وتقووولي ااااه نيكني بئا نيكني يا خالد امممم دخل زيك في كسي افشخني بئا ااااااااااااااااه افشخ كسي يلا بسرررررعه يا روحي يا عمري يا راجلي وزوجي
انا طبعاً هجت جاااامدد وروحت رافع رجليها على صدرها وخليتها تمسكهم وروحت ماسك زبي ومظبط راسه على فتحت كسها وروحت مدخله كله مره واحده في كسها بقوة
راحت صارخه صرخه عااااليه موووت حسيت ان اسكندرية كلها سمعتها وسكتت ثواني وانا مثبت نفسي فوقها وبعدين لقيتها بتقولي واقف ليه انا قولتلك افشخخخخخني ااااه يلا نيك بقا اممممم

طبعا بدأت احرك زبي بسرعه وادخله في كسها وبعدين اطلعه تاني وادخله واطلعه بسرعة وهي تتأوه جامد ااااه وتقول كلام كتير أغلبه مش مفهوم وانا انيك فيها جامد وبعدين بصيت على وشها وانا بنيكها حسيت من ملامحها أن الوضع ده بدأ يتعبها روحت مطلع زبي وقومتها وخليتها توطي راكعه وروحت مدخل زبي كله في كسها ومسكتها من وسطها وفضلت انيك جامد في كسها وهي تصووووت بصوووت عااااليي ااااااااااااااااه امممم ااااه وتقول نيكني اكتر نيكني جاااااااالمد كمان يا حياتي نييييييييييك
وانا فضلت انيك فيها وبعدين بدأت اضرب على طيظها واقولها اتعدلي اقفى وامشي معايا على الاوضه زي ما انتي كده
هي سمعت الكلام على طول واتعدلت وبدأت تمشي وزي في كسها وانا حاضنها وببوس في رقبتها ولقيتها وهي ماشية بتقووول ااممممم حاجه حلوه اوي زبك جوايا وانا بتحرك بيه وفضلنا كده لحد ما دخلنا الاوضه روحت زاققها بوسطي على السرير بحيث رجليها على الأرض وباقي جسمها على السرير وروحت ماسكها من طيظها وبدأت افشخ فيها بقا وادخل زبي واطلعه بسرعه وبقوة كبيرة هي ما عليها غير أنها تتأوه وتتلوي تحت زبي وانا أنيكها جاااامدد وبسرعه رهيبه وبعدين رووووحت مطلع زبي من كسها ووقفت ووقفتها وبعدين رفعت رجل ليها على وسطي وروحت حاطط زبي في كسها اول ما دخل راحت
شاهقة ااااه امممممممممممممم وقالت اي في دلع

روحت مقربها مني وخليتها حضنت رقبتي بايديها ورفعت رجليها التانية وفضلت انططها على زي وهي تتأوه ااااااااااااااااه وتقولي حلو اوي يا رووووحت انا حاسه اني هنزل نزل معايا بئا بلييييييز نزل لبنك معنا شهوتي إملاء كسي لبن طفى ناااااري ااااااااااااااااه اممممممم
بحبك وبحب زبك ااااه نيكني بسرعه
انا طبعا مبقتش قادر ولقيت نفسي بنيكها جاااامدد قوي وانططها جامد وعمال اقولها هافشخ كسك هانيكيك وانزل لبنى في كسك ااااه هافشخك يا مريم امممممممممممممم ه
وحسيت اني هانزل لبنى
قولتها هانزل يا روحي قالت في كسسسسسسسسسسسسي اااأااااااااااااااه روحت قاذف لبنى في كسها بقوة وهي أول ما لبنى نزلت في كسها راحت مريحه طيظها عليا وهي بتقووول ااااااااااااااااه بحبك أخيراً طفيت ناري ااااه
وانا لسه شايلها وبحرك زبي في كسها وهي بتعصره بكسها وبعدين نزلت من على زبي ومسكتها وهي بتبصلي وتضحك وتقول هو ده اللي مريحني اموووواه وراحت بايساه وبعدين لحسته ونضفته وبعدين وقفت

روحت حاضنها ونازل بيها على السرير ونمنا سوا واحنا بنبوس بعض وانا بعدك شعرها
وروحنا في نومه طويلة هنصحي منها الصبح وي


نكمل في الجزء القادم
ااااه بشكر الناس اللي بيشجعوني واتمنى ان الجزء ده يعجبكم هو كمان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%