NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لمثليين المنتدى مالكم؟

مثلى الجنس ببساطه مطلقه هو كل راجل زبه بيقف على راجل او راجل بيثار من اجسام وازبار مثيله من الرجال ونفس الموضوع بالنسبه للستات.الاسئله هنا خاصه بالمثليين الرجال
انت ليه معندكش اى مواصفات شكليه او جسمانيه او شخصيه ف اللى توافق انك تعمل معاه سكس مجرد زوبر او طيز وخلاص ده من غير اهانه اسمه شغل كلابى.
ليه بتسمح لواحد هيجان عايز ينيك وخلاص انه يفضى شهوته معاك ويرفض انه يتصنف انه مثلى او خول ويعيش عليك دور الدكر؟
ليه الميل اللى بتسموه سالب معناها انك تبقى مومس ومره و و مع احترامى مش كل واحد هتعمل سكس معاه هتوصل لنفس الدرجه من انك تديله؟
اخر سؤال للمثليين فين الحب فى اختياراتكم؟

• عجبني
التفاعلات: احمد الصعيدى, عاشق..الاطياز, Slim bottom و شخص آخر
هذا الذي احاول افهم. الحبايب. ولا فهمو. انا بدي علاقه جاده مع شخص واحد فقط.

انا جربت الحب مع ولد عمي اصغر مني ب٣ سنين مارسنا مع بعض ٣سنين اول سنة كنت انا البنيكه وانا اصلا كنت مرات بتناك من غيرو وبعد سنة تقريبا كنا بنعمل تبادل انا وابن عمي طول ٤ سنين . وبعدين قالي عاوز يوقف يتناك وانا احترمت رغبته

مثلى الجنس ببساطه مطلقه هو كل راجل زبه بيقف على راجل او راجل بيثار من اجسام وازبار مثيله من الرجال ونفس الموضوع بالنسبه للستات.الاسئله هنا خاصه بالمثليين الرجال
انت ليه معندكش اى مواصفات شكليه او جسمانيه او شخصيه ف اللى توافق انك تعمل معاه سكس مجرد زوبر او طيز وخلاص ده من غير اهانه اسمه شغل كلابى.
ليه بتسمح لواحد هيجان عايز ينيك وخلاص انه يفضى شهوته معاك ويرفض انه يتصنف انه مثلى او خول ويعيش عليك دور الدكر؟
ليه الميل اللى بتسموه سالب معناها انك تبقى مومس ومره و و مع احترامى مش كل واحد هتعمل سكس معاه هتوصل لنفس الدرجه من انك تديله؟
اخر سؤال للمثليين فين الحب فى اختياراتكم؟
بجد احيكى العلاقه مش إفراغ شهوه وخلاص لازم حب او صداقه قويه مش جنس بغرض إفراغ الشهوه لو كدا مع احترامى شغل حيوانات
احيكى مره تانيه

• عجبني
التفاعلات: جينجر
بجد احيكى العلاقه مش إفراغ شهوه وخلاص لازم حب او صداقه قويه مش جنس بغرض إفراغ الشهوه لو كدا مع احترامى شغل حيوانات
احيكى مره تانيه
خليها احييك احسن 🙂

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%