NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

000000

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا حملت اربع مرات وطول فترة حملى كانت شهوتى و متعتى مضاعفه تلات مرات على الاقل لدرجه انى كنت بتناك يوميا
وكنت بتمتع اكتر من العادى . وبعد الحمل كنت بفتقد الشعور دا لدرجه انى فكرت انى احمل تانى علشان اجربو

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: King'S Man, freemind, ديوث امى ايمان و شخص آخر
انا حملت اربع مرات وطول فترة حملى كانت شهوتى و متعتى مضاعفه تلات مرات على الاقل لدرجه انى كنت بتناك يوميا
وكنت بتمتع اكتر من العادى . وبعد الحمل كنت بفتقد الشعور دا لدرجه انى فكرت انى احمل تانى علشان اجربو
تعالي وانا هخليكي تحسي اكتر من الاحساس دا كمان

الراجل اللى معاكى لو بيفهم يقدر يهيجك ويخليكى عايزه عمود نور فى كسك

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher و 000000
  • عجبني
التفاعلات: العربجى
ملهاش علاقه
بالراجل اللي معاها
هيا شهوتها بتزيد كدا

خلل هرموني

• عجبني
التفاعلات: 000000
بصي ياست الناس الواحدة بطبيعتها اثناء الحمل بيحصل تغير في الهرمونات وفي الجسم كمان لان المهبل بيضيق يعني لو دخل صابعك هتحسي بهيجان غير طبيعي فبالتاكيد بيبقي عندك غريزة استمتاع وعايز تجربي ده دلوقتي في كريمات في الصيدلية بتضيق المهبل هتحسي بنفس الموضوع بالظبط بس هيبقي ناقصك احساس الهرمون بس

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و 000000
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تردي على الخاص

لبونة وعايزة تتناكي بإستمرار شكلك

استغلي الوضع واحملي قبل ما تفوتي بسن اليأس اللي قربتي منه .. رغم انه عمر ال 46 بجنن بس الحقيقه تقتل احيانا

استغلي الوضع واحملي قبل ما تفوتي بسن اليأس اللي قربتي منه .. رغم انه عمر ال 46 بجنن بس الحقيقه تقتل احيانا
دي حملت اربع مرات يافنان يعني كويس كدة اوووي

دي حملت اربع مرات يافنان يعني كويس كدة اوووي
فترات حملها كانت قبل السن اللي وصلتلو هلأ .. بس شفت كومنت الها انه عمرها 46 ف علقت باللي رديت عليه انت ..😅

• بيضحكني
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر و 👑Godzila👑
فترات حملها كانت قبل السن اللي وصلتلو هلأ .. بس شفت كومنت الها انه عمرها 46 ف علقت باللي رديت عليه انت ..😅
اه كدة فهمتك انت عايزها تجرب اخساس الحمل في السن ده صح كدة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%