NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه استشارة لما شاب يعجبنى أجرى وراه ولازم انام معاه

كوكوواكى

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لما اشوف شاب جميل قوى و يحصل لى إثارة و اشتهيه باشعر فتحتى الشرجية توسع و فيها نبض و شفايفها تتفتح و لاقى روحى أجرى وراه واسيب الدنيا كلها و اتعرف عليه واخده فى النادى علشان ننزل مع بعض حمام السباحة و الزق جنبه وهو بيلبس المايوه علشان اشوف و اعاين قضيبه و اردافه و جسمه و فى الماية الزق واهزر معاه واحضنه كثير و المس قضيبه كثير علشان يقف .. و نقعد برة الحمام اهزر معاه و أقبل شفايفه وامصها وانا احسس على جسمه و بزازه و بطنه و اتأمل عضوه الذكرى و احسس عليه و اخرجه من المايوه اتأكد انه يمتعنى و انام على بطنى و اطلب منه يعمل مساج و تدليك طويل فى ظهرى و اردافى و انا كمان أدلك له قضيبه بيدى كثير اشوف رد فعله و اعرفه على زوجتى فى حمام السباحة وهى لابسة مايوة بكينى فتلة واخليها تقعد على فخاذه وحجره وتدعك قضيبه بين اردافها قوى و تبوسه وتحضنه و تخليه يدلك لها جسمها قدامى لغاية قضيبه ما يقف وينتصب عليها قوى.. نقوم نمشى و أدى له ارقام تليفوناتها و تليفوناتى و نعزمه على الغداء و العشا عندى فى البيت و نمشى .. و لما يطلب مراتى يكلمها اخليها تدلع عليه قوى و تكلمه عن متعة الجنس واوضاعه و ان نفسها تتفرج وتشوفه وهو نايم معايا و يفشخنى و يشبعني جنس .. ودايما الخطة دى بتنفع جدا فعلا و ييجى و يركبني قدام مراتى وهى نايمة جنبى عريانة ملط تمارس مع نفسها بقضيب كهربائي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص, فكرى, الفهد12 و شخص آخر
لما اشوف شاب جميل قوى و يحصل لى إثارة و اشتهيه باشعر فتحتى الشرجية توسع و فيها نبض و شفايفها تتفتح و لاقى روحى أجرى وراه واسيب الدنيا كلها و اتعرف عليه واخده فى النادى علشان ننزل مع بعض حمام السباحة و الزق جنبه وهو بيلبس المايوه علشان اشوف و اعاين قضيبه و اردافه و جسمه و فى الماية الزق واهزر معاه واحضنه كثير و المس قضيبه كثير علشان يقف .. و نقعد برة الحمام اهزر معاه و أقبل شفايفه وامصها وانا احسس على جسمه و بزازه و بطنه و اتأمل عضوه الذكرى و احسس عليه و اخرجه من المايوه اتأكد انه يمتعنى و انام على بطنى و اطلب منه يعمل مساج و تدليك طويل فى ظهرى و اردافى و انا كمان أدلك له قضيبه بيدى كثير اشوف رد فعله و اعرفه على زوجتى فى حمام السباحة وهى لابسة مايوة بكينى فتلة واخليها تقعد على فخاذه وحجره وتدعك قضيبه بين اردافها قوى و تبوسه وتحضنه و تخليه يدلك لها جسمها قدامى لغاية قضيبه ما يقف وينتصب عليها قوى.. نقوم نمشى و أدى له ارقام تليفوناتها و تليفوناتى و نعزمه على الغداء و العشا عندى فى البيت و نمشى .. و لما يطلب مراتى يكلمها اخليها تدلع عليه قوى و تكلمه عن متعة الجنس واوضاعه و ان نفسها تتفرج وتشوفه وهو نايم معايا و يفشخنى و يشبعني جنس .. ودايما الخطة دى بتنفع جدا فعلا و ييجى و يركبني قدام مراتى وهى نايمة جنبى عريانة ملط تمارس مع نفسها بقضيب كهربائي لو حابب اجيلك وامتعك انت ومراتك

لما اشوف شاب جميل قوى و يحصل لى إثارة و اشتهيه باشعر فتحتى الشرجية توسع و فيها نبض و شفايفها تتفتح و لاقى روحى أجرى وراه واسيب الدنيا كلها و اتعرف عليه واخده فى النادى علشان ننزل مع بعض حمام السباحة و الزق جنبه وهو بيلبس المايوه علشان اشوف و اعاين قضيبه و اردافه و جسمه و فى الماية الزق واهزر معاه واحضنه كثير و المس قضيبه كثير علشان يقف .. و نقعد برة الحمام اهزر معاه و أقبل شفايفه وامصها وانا احسس على جسمه و بزازه و بطنه و اتأمل عضوه الذكرى و احسس عليه و اخرجه من المايوه اتأكد انه يمتعنى و انام على بطنى و اطلب منه يعمل مساج و تدليك طويل فى ظهرى و اردافى و انا كمان أدلك له قضيبه بيدى كثير اشوف رد فعله و اعرفه على زوجتى فى حمام السباحة وهى لابسة مايوة بكينى فتلة واخليها تقعد على فخاذه وحجره وتدعك قضيبه بين اردافها قوى و تبوسه وتحضنه و تخليه يدلك لها جسمها قدامى لغاية قضيبه ما يقف وينتصب عليها قوى.. نقوم نمشى و أدى له ارقام تليفوناتها و تليفوناتى و نعزمه على الغداء و العشا عندى فى البيت و نمشى .. و لما يطلب مراتى يكلمها اخليها تدلع عليه قوى و تكلمه عن متعة الجنس واوضاعه و ان نفسها تتفرج وتشوفه وهو نايم معايا و يفشخنى و يشبعني جنس .. ودايما الخطة دى بتنفع جدا فعلا و ييجى و يركبني قدام مراتى وهى نايمة جنبى عريانة ملط تمارس مع نفسها بقضيب كهربائي
أحلى حاجه فى الموضوع التفاهم بينك وبين زوجتك .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش محتاجه المشوار الطويل ده
تعالى وانا هنيكك وانيكها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%