NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لما بيتقال لي افتحي تفتكروا بافتح ايه

منيكه ما فيش كلام انتى تاخدى لقيب خبيرة الشرمطه المصريه احلى منيوكه فى نسوانجى دانا لما بشوف اسمك بيوضى بتقف يا وحش الكون انت

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
منيكه ما فيش كلام انتى تاخدى لقيب خبيرة الشرمطه المصريه احلى منيوكه فى نسوانجى دانا لما بشوف اسمك بيوضى بتقف يا وحش الكون انت
ميرسي

• نار ياحبيبي نار
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: كابووو
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: كابووو
من اول مرة جوزي قال لي افتحي وند ايده من تحت الطربيزة في المطعم ووسع نا بين رجليا وكنت لابسة اندر فتلة حرفيا .. واتأكد ان ال٣ رجالة اللي قادنا بيتفرجوا وانا كل ما احاول اقفل يمد ايده ويفتح رجليا وكسي
من يومها كل محد يقول افتحي قدامي حتى لو عالى باب أو جواب الاقي كسي بيدق وينبض ويشررر💦💦💦 ولو قاعدة باقتح رجليا فعلا🤭 وباحسن بنفس الاثارة
تفتكروا ليه 🤣😂
يا بخته بيكى. احلا لبوه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مريض نفسى
كان فسى اتجوز وحده زيك. كل يوم اقيه بتقولى انه اتناك وهى فى الباص من البواب من مديره من صحبى اهم حاجه تخلينى الحس كسه بعد النيك واشرب لبن فحوله

• نار ياحبيبي نار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من اول مرة جوزي قال لي افتحي وند ايده من تحت الطربيزة في المطعم ووسع نا بين رجليا وكنت لابسة اندر فتلة حرفيا .. واتأكد ان ال٣ رجالة اللي قادنا بيتفرجوا وانا كل ما احاول اقفل يمد ايده ويفتح رجليا وكسي
من يومها كل محد يقول افتحي قدامي حتى لو عالى باب أو جواب الاقي كسي بيدق وينبض ويشررر💦💦💦 ولو قاعدة باقتح رجليا فعلا🤭 وباحسن بنفس الاثارة
تفتكروا ليه 🤣😂
طب افتحي

• نار ياحبيبي نار
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Lucifer horny
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Lucifer horny
  • حبيته
  • حبيته
لأنك لبوة ودايما
بدك نيك

• حبيته
تفتكروا ليه 🤣😂
الهياجان ملوش حدود عندك

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%