NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لما بيتقال لي افتحي تفتكروا بافتح ايه

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
من اول مرة جوزي قال لي افتحي وند ايده من تحت الطربيزة في المطعم ووسع نا بين رجليا وكنت لابسة اندر فتلة حرفيا .. واتأكد ان ال٣ رجالة اللي قادنا بيتفرجوا وانا كل ما احاول اقفل يمد ايده ويفتح رجليا وكسي
من يومها كل محد يقول افتحي قدامي حتى لو عالى باب أو جواب الاقي كسي بيدق وينبض ويشررر💦💦💦 ولو قاعدة باقتح رجليا فعلا🤭 وباحسن بنفس الاثارة
تفتكروا ليه 🤣😂
علشان آنتي لبوه جامده آوي

• حبيته
اححححح

• عجبني
دا انا مخلوع بسبب اني كنت عندي فرت شهوه مع طلقتى وحكم المحكمه يثبت كلامي ومكنتش باخد حاجه 😂
قصد فرط ... مفيش محكمة بتخلع للسبب دا .. بتطلع للعكس😜

• عجبني
التفاعلات: الولد
من اول مرة جوزي قال لي افتحي وند ايده من تحت الطربيزة في المطعم ووسع نا بين رجليا وكنت لابسة اندر فتلة حرفيا .. واتأكد ان ال٣ رجالة اللي قادنا بيتفرجوا وانا كل ما احاول اقفل يمد ايده ويفتح رجليا وكسي
من يومها كل محد يقول افتحي قدامي حتى لو عالى باب أو جواب الاقي كسي بيدق وينبض ويشررر💦💦💦 ولو قاعدة باقتح رجليا فعلا🤭 وباحسن بنفس الاثارة
تفتكروا ليه 🤣😂
مفتوحه لبوه 😘

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Savage 72
تفتكروا ليه 🤣😂
طب افتحي ورني 😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
قصد فرط ... مفيش محكمة بتخلع للسبب دا .. بتطلع للعكس😜
الحكم بتاع المحمكه ان هي خايفه متقمش العلاقه مع انها مش متقبلاني واني مبصرفش عليها وديما فيه خلاقات بنا في كذا سبب بس الخلع عدا عليه سنتين ف مش فاكر الحكم دلوقتى بس براءت اللى براءته من نفسي وفي الاخر دخلت قلت للقاضي اخلع وسبب اللى خلاني اقولو اخلعها انها فعلا مكنتش باخد حقي الشر عي واهلها كانو مدخلين في حيتنا اوى وكمان الموضوع وصل للمحكمه فعشان الاسباب دي قلت للقاضي اخلع وبعد مبراءت نفسي وودتلها حاجتها اللى هي جابتها بس باوضه النوم الكبيره اللى انا جبتها وشكرا هي بقت من طريق وانا من طريق

• بيضحكني
اولا اسمه تحرر مش دياثة
ثانيا اه بيثرني اكتر اني احكي اللي كان بيعمله فيا .. واه لو باحكي لحد غريب .. ممتع اكتر واكتر
ما تحكي يا لبوة و نشوف عمل ايه ؟

• بيضحكني
  • بيضحكني
اللبوة بتهيج من اى طيف جنسي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: loveyoumissyou
مجهود يحترم ي قمر 😂♥️

• حبيته
  • بيضحكني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%