NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

zeid20

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هو الواحد لو بيدور على اي ست يركبها وهو متجوز ومراته هي كمان عايشه قصه حب مع واحد تاني وبتتركب طب ميطلقوا او ميركبوا مع بعض بيقرطسوا بعض ليه

• عجبني
التفاعلات: الجعرانة وسطيف وسكاكة و Cuckold hubby
دايمآ الممنوع مرغوب

• عجبني
التفاعلات: جوني إحساس
هو الواحد لو بيدور على اي ست يركبها وهو متجوز ومراته هي كمان عايشه قصه حب مع واحد تاني وبتتركب طب ميطلقوا او ميركبوا مع بعض بيقرطسوا بعض ليه
انا بحب التحرر عشان كده ، كل طرف يعمل كل حاجه هو عايزها بحرية بدون قرطسه

انا بحب التحرر عشان كده ، كل طرف يعمل كل حاجه هو عايزها بحرية بدون قرطسه
انت كده في غيرك كتير مش كده ولا متحررين يعني كل واحد عامل نفسه حاكه وهو بيعمل حاكه تانيه

• عجبني
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
لو الاتنين عارفين مفيش مشكله بس الخيانه لو مش بيقولوا لبعض

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
الاحلى مش الطلاق
يعملوا تبادل زوجات احلى

• عجبني
التفاعلات: حنفي الابهة
عشان مصالح و أبناء هم بيفضلوا كده.. الحياه تبقى أحسن متجوزين صوري يعني.. وكل واحد بيغطي ع التاني

• عجبني
التفاعلات: حنفي الابهة
  • عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان مصالح و أبناء هم بيفضلوا كده.. الحياه تبقى أحسن متجوزين صوري يعني.. وكل واحد بيغطي ع التاني
بس انا اشوف كده غلط مكده ممكن يدمروا الابناء بتصرفاتهم الصبيانية والغير مسؤله ويتربوا داخل بيت مشتت

الاحلى مش الطلاق
يعملوا تبادل زوجات احلى
واذا كان مش عايزين ينكشفوا على بعض ماهو الحل خصوصا انهم بيعملوا نفسهم مش عارفين ار بسريه

اصل بعد الطلاق حتبقى العينين عليهم كثير راحو و جو منين و جلسو مع مين .
اما تحت مظلة الزواج الاغلبية لا تدقق .

اصل بعد الطلاق حتبقى العينين عليهم كثير راحو و جو منين و جلسو مع مين .
اما تحت مظلة الزواج الاغلبية لا تدقق .
وجهة نظر تحترم

• عجبني
التفاعلات: كسموت
بس انا احسها صعبه

الخيانة حلاوتها في قرطستها :ROFLMAO:

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%