NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خلااص عرفت😂😂😂😁سديتو نفسي😂😂😂😂اتقفلت ف وشي خلاص
اصله مش نهايه العالم يعني ولا المتعه وقفت عنده بس لو مصممه وعند قرارك .. انا قولتلك الطريقه ولو عايزة حاجه اكتر امان استبدلي الدش الخلفي بدل مايه خليها محلول ملحي ولازم كاندوم ..انجوي

دلوقتي...اللي جربت فيكوا الجنس من الموخره...ايه هيا مراحل النضافه اللي عملتيها قبل ما تدخلي العلاقه...انا جربتو قبل كدا..وكان تمام...لكني بعد شويه حسيت اني عايزه ادخل الحمام سوري يعني😁😁....ف اللي جربت وخبره ف الحته دي تعرفني ازاي ممكن انضف نفسي كويس...عشان ناويه عليها ومش عايزه اي أحراج ليا أو كسوف😁😁اي انثى هتفهمني طبعااا

والرجاله يطلعوا منها ها😂😂😂
😂ده انتي قدامك ليلة تجيبي كشكول وتذاكري معلومات لو ناوية الاستمرار فيه تأكلي ايه والمشكلة أن ممكن حاجه تطلع كده في وسط العلاقة 😂😂.لو علي استعداد بالمخاطر
ابحثي عن موقع بابونج

• عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
😂ده انتي قدامك ليلة تجيبي كشكول وتذاكري معلومات لو ناوية الاستمرار فيه تأكلي ايه والمشكلة أن ممكن حاجه تطلع كده في وسط العلاقة 😂😂.لو علي استعداد بالمخاطر
ابحثي عن موقع بابونج
ايوه طلعى الديب ويب انتى كمان 😂

😂موقع كويس وكمان دكاترة هتصدق دكتور ولا ام حنان اللي هنا
ام حنان طبعا .. يطلع ايه الدكتور ده جنب ام حنان وابنائها هنا ده حي**** حته دكتور معاه بكالريوس على سنه امتياز على طول اليوم من مذاكره ومستشفي وطواري .. انما ام حنان دي الجينيس

😂😂طبعاا طبعا اوووماللل ده حي**** دكتور
انتي لخصتي المصريين في جملتين و**** شعب يستاهل ضرب الجزم😂😂😂🤦🏻‍♀️
ام حنان طبعا .. يطلع ايه الدكتور ده جنب ام حنان وابنائها هنا ده حي**** حته دكتور معاه بكالريوس على سنه امتياز على طول اليوم من مذاكره ومستشفي وطواري .. انما ام حنان دي الجينيس

😂😂طبعاا طبعا اوووماللل ده حي**** دكتور
انتي لخصتي المصريين في جملتين و**** شعب يستاهل ضرب الجزم😂😂😂🤦🏻‍♀️
انتفق

• بيضحكني
الستات كلها تجمع هنا حالا😁😁😁😁عايزه اسألكم سؤال....بس ياريت الانثى اللي تيجي تكون خبره...بجد محتاجه واحده خبره اوووي ف السؤال اللي هسألو دا😁🙏

الرجاله...هششش بعيد....بلاش تحشورو نفسكم ف حاجه😂😎
اما نشوف اختبار الخبرة دا😂😂😂
صراحة لو فالحة هقولك 😂

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
اصله مش نهايه العالم يعني ولا المتعه وقفت عنده بس لو مصممه وعند قرارك .. انا قولتلك الطريقه ولو عايزة حاجه اكتر امان استبدلي الدش الخلفي بدل مايه خليها محلول ملحي ولازم كاندوم ..انجوي
طبعا معاكي حق..وميرسي اوي❤️

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
ابحثي عن موقع بابونج
يييييييي..خلاص مش هعمل كدا اصلا خلاص😅😅😅😅😅

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️ و LEGEND KYSER
الستات كلها تجمع هنا حالا😁😁😁😁عايزه اسألكم سؤال....بس ياريت الانثى اللي تيجي تكون خبره...بجد محتاجه واحده خبره اوووي ف السؤال اللي هسألو دا😁🙏

الرجاله...هششش بعيد....بلاش تحشورو نفسكم ف حاجه😂😎
فين السسسؤال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%