NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يومها ابعدوا عن اي اكل تقيل في الهضم .. اعمل دش خلفي ويفضل مش اقل من اربع مرات وبين كل مره والتانيه ربع ساعه ..فيزلينك وجونسينيك وهابي امراض
ايوه ركزي علي هابي امراض دي 👌

غريبه الحكايه دي انتي قولتي في موضوع قبل كده ان انتي جربتيه وعجبك بس مع التكرار معتش بيعجبك ومش ممكن تجربيه تاني لأنه ليه اضرار صحية كتير ليه دلوقتب راجعه عايزه تجربي تاني .. فيه ناس بتقول انا اللبن لما بينزل في طيظ الست بتشتاق تتناك تاني في طيظها هل الموضوع ده حقيقي وايه اسبابك للرجوع
حصل فعلا وانا مش بحبو حقيقي...لكن مش هعرف اقول السبب

• عجبني
التفاعلات: fares07 و SNIPER89⛓️
قد يكون كافيًا أن يتم تنظيف الشرج من الخارج واتباع نظام غذائي غني بالألياف لضمان خروج البراز بشكل كامل بعد التبرز وعدم بقاء ما قد يعيق الجنس الشرجي، ولكن قد يفضل البعض أيضًا الدش الشرجي، حيث يتم ضخ الماء بقوة عبر فتحة الشرج مع استخدام البعض لمواد صابونية، ولكن ينصح بتجنب هذه الطريقة فقد تؤدي إلى تخريش منطقة الشرج وبعض الالتهابات.

يجدر الذكر أنه لا يمكن التحكم بحركة الأمعاء فحتى مع اتباع الطرق المذكورة فمن الممكن أن يكون قد نزل بعض البراز إلى منطقة الشرج بين فترة التنظيف والجماع، وهو ما يؤكد على مخاطر الجنس الشرجي، وإمكانية تسببه بعدوى المسالك البولية في حال انتقال البراز إلى القضيب والدخول إلى فتحة القضيب.

هناك أيضًا مخاطر أخرى للجنس الشرجي، ومنها الآتي:

توسع فتحة الشرج وسلس البراز.
التشققات الجلدية والعضلية في المنطقة.
البواسير.
أمراض العدوى المختلفة.
انت عامل نسخ من ع جوجل😂😂لسه قرآها الصبح

• عجبني
التفاعلات: ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨
  • حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
  • عجبني
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات
عارفه كل الكلام دا وقرأت كتير جدا...بس انا مش مدمنه ع حاجه زي دي خاالص انا مش بحبها اصلا...بس لو عملتها مره بغرض زياده المتعه مش نهايه العالم يعني
بصي إلي انا سمعته حقنه شرجيه بس معرفش الماده المستخدمه ايه دي اضمن حاجه

دلوقتي...اللي جربت فيكوا الجنس من الموخره...ايه هيا مراحل النضافه اللي عملتيها قبل ما تدخلي العلاقه...انا جربتو قبل كدا..وكان تمام...لكني بعد شويه حسيت اني عايزه ادخل الحمام سوري يعني😁😁....ف اللي جربت وخبره ف الحته دي تعرفني ازاي ممكن انضف نفسي كويس...عشان ناويه عليها ومش عايزه اي أحراج ليا أو كسوف😁😁اي انثى هتفهمني طبعااا

والرجاله يطلعوا منها ها😂😂😂
بيسبب ارتخاء فى فتحة الشرج يا دكتورة وبيسبب امراض زهيمر وبيسبب اكتئاء وبيسبب امراض البروستاتا حتى لو استخدمتى واقى او استخدمت ايم منظفات فى المعمل او فى البيت وهيسبب لك تهتك فى الاثنى عشر غير العقاب الربانى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بيسبب ارتخاء فى فتحة الشرج يا دكتورة وبيسبب امراض زهيمر وبيسبب اكتئاء وبيسبب امراض البروستاتا حتى لو استخدمتى واقى او استخدمت ايم منظفات فى المعمل او فى البيت وهيسبب لك تهتك فى الاثنى عشر غير العقاب الربانى
خلااص عرفت😂😂😂😁سديتو نفسي😂😂😂😂اتقفلت ف وشي خلاص
يومها ابعدوا عن اي اكل تقيل في الهضم .. اعمل دش خلفي ويفضل مش اقل من اربع مرات وبين كل مره والتانيه ربع ساعه ..فيزلينك وجونسينيك وهابي امراض

• بيضحكني
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات، LEGEND KYSER و SNIPER89⛓️
  • بيضحكني
التفاعلات: CESAR
  • بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
متابع بحكم التخصص

انتي مرتاحة للخطوة دي ؟؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%