NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال لحضارات المتزوجين انا سنى 18سنه ومش متزوج سؤال بس انا حضرتك بفكر لما اتجوز ******* نفسى اجرب الجنس الشرجى مع زوجتى ازاى اقدر اقنعها قريت فالموقع وبتاع بس يحسسك ان الدنيا سهله عاوز واحد مر بنفس فكرى كا وبالتفصيل لانها مشاعر وعلى الحقيقه سؤال واقناع الزوجه لو سمحتم الى مش عاوز يكتب فالتعليقات ابعتولى خاص وشكرا

• عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed و اردني رايق
تخافش بنات الزمن هذا ممحونات هيه رح تحكيلك نيكني من طيزي اذا ما لقيتها مفتوحه اصلا

• عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2
تخافش بنات الزمن هذا ممحونات هيه رح تحكيلك نيكني من طيزي اذا ما لقيتها مفتوحه اصلا
لا حضرتك انا من صعيد مصر ومفيش عندينا الكلام دا وانت واثق كدا ازاى حضرتك

ايوا صعيدي بفرق

ايوا صعيدي بفرق
يعنى سؤال مثلا ايه الى يخلى الزوجه توافق لو زوجها قلها نجرب نيك الطيز وهل هى مطره توافق ولا لا وهل هتعارض معاه ولا لا

سؤال لحضارات المتزوجين انا سنى 18سنه ومش متزوج سؤال بس انا حضرتك بفكر لما اتجوز ******* نفسى اجرب الجنس الشرجى مع زوجتى ازاى اقدر اقنعها قريت فالموقع وبتاع بس يحسسك ان الدنيا سهله عاوز واحد مر بنفس فكرى كا وبالتفصيل لانها مشاعر وعلى الحقيقه سؤال واقناع الزوجه لو سمحتم الى مش عاوز يكتب فالتعليقات ابعتولى خاص وشكرا
لسه مراهق لما تكبر هتفهم ان مش ده المكان اللي تمارس منه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Mst، ghaith1 و Bad Mano
كوني رافضة للموضوع دة من الاساس بس اقدر اقولك ان تقريبا 40 % من الستات معندهاش مانع تمارس الجنس الشرجي اثناء العلاقة الزوجيه والموضوع كله بيتوقف على تقبل الست للموضوع دة ولو هي مش متقبلاه استحاله توافق ولو حبت مرة تجرب من ناحية الفضول الوجع واللي هتحص بيه هيخليها متفكرش فيه تاني طول عمرها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ghaith1, Bad Mano, مصطفى مصطفى و شخص آخر
لا حضرتك انا بس عادى يعنى كل مكان وليه متعه وهدفى هنا اجرب كل حاجه فالجنس مع شريكتى بالحب والقبول بس انت ممكن تكون اتأذيتى قبل كدا فا دا بيهيئلك انو وحش ومقرف لاتحكم على الكتاب من غلافه

كوني رافضة للموضوع دة من الاساس بس اقدر اقولك ان تقريبا 40 % من الستات معندهاش مانع تمارس الجنس الشرجي اثناء العلاقة الزوجيه والموضوع كله بيتوقف على تقبل الست للموضوع دة ولو هي مش متقبلاه استحاله توافق ولو حبت مرة تجرب من ناحية الفضول الوجع واللي هتحص بيه هيخليها متفكرش فيه تاني طول عمرها
اتفق مع راى حضرتك جدا بس يعنى سؤال مثلا ايه الى يخلى الزوجه توافق لو زوجها قلها نجرب نيك الطيز وهل هى مطره توافق ولا لا وهل هتعارض معاه ولا لا

الى هو اجرب مع زوجتى

لى بتنتقضو المراهقين وتفكيرهم...؟!

بلاش اعمل كل ما هوة مرخص ليك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتفق مع راى حضرتك جدا بس يعنى سؤال مثلا ايه الى يخلى الزوجه توافق لو زوجها قلها نجرب نيك الطيز وهل هى مطره توافق ولا لا وهل هتعارض معاه ولا لا
انت لسه صغير بس هقولك حاجة حلوة هل في بني ادم طبيعي يسيب كريزة عشان ياكل تفاحة بايظة ؟

• عجبني
التفاعلات: Mst
بلاش اعمل كل ما هوة مرخص ليك
لى حضرتك ممكن تقلى لى دى مراتى مثلا وانا حابب اجرب كدا وهى وافقت مثلا مش هظلها وهأذيها اكيد يعنى

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
لى حضرتك ممكن تقلى لى دى مراتى مثلا وانا حابب اجرب كدا وهى وافقت مثلا مش هظلها وهأذيها اكيد يعنى
هوة حرام في الأساس

• عجبني
التفاعلات: _Xmo7amedX_

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%