NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هاي ازيكم ،بقالي فترة و انا زائر و بعدها عضو بالمنتديات و الصراحة غالبية اللي تعرفت بيهم
كانو مثليين و بالتحديد سوالب ، و غالبا كانت الموضوعات نفسها بتكرر فحببت اعمل كرسي إعتراف للسوالب هنا في المنتديات و نشوف اجابتكو و تجاربكو
1- ازاي تعرفت على موضوع المثلية ؟
2- أول مرة كانت إمتى ؟
3- أول مرة كانت ممتعة و لا مؤلمة ؟
4- عندك لعبة جنسية أو sex toy ؟
اكتفي بهذا القدر من الأسئلة عشان مكونش رخم و اللي حيجاوبك حديو كمان بعض الأسئلة الإضافية

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: سالب طري, الزبير الأول, الجحدان و 6 آخرين
أول مره من زمان كانت سوفت وبعدين بقت ممتعة وماعنديش تويز

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و Bebo Tigher
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول مره في المدرسه من زميل في المدرسه
انا كان شكلي حلو الولاد همه الي عرفوني على المثليه وكيف يكون النيك ويرتاح السالب من يدخل الزب في طيزو
صراحه اول مره كانت ممتعه فتحت طيزي بايدي وهو دخل زبو في مكان خلف المدرسه
نفسي يكون عندي لعبه جنسيه ونفسي في بلك الطيز

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, نزيه الخاطر, منى بنوتى888 و شخص آخر
اول مره مع ابن خالتي كان عندي 12 سنه كانت سوفت وحلوه اووووي

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و هشام الملك سالب
1- ازاي تعرفت على موضوع المثلية
من النت و اهتمامي بنفس الجنس و بالتدريج قصص و صور و بورن و مقابلات و بعدها جنس و رفض و قبول
2- أول مرة كانت إمتى ؟
مع ابن الجيران فاخر ثانًوي فالصيف 19سنة
مزيج
عندي اتنين واحد هزاز و بلوغ لكن ما بستعملهمش

للتوضيح : بلاش تحكولنا حكاياتكم و انتم اقل من 18 سنة لان ده مخالف

عايز انتاك في خرم طيزي المربربه الكبيره عايز زبر ينيكني وريحني عايز اتفتح يا ناس انا تعبت انا هيجان قاعد بمشي في الشارع وببص على ازبار الناس اللي في الشارع في حد ينيكني وريحني عايز اتفتح يا ناس ولا كلكو خولات زيي مفيش فحول ولا ايه انا تعبان ياناس حرام عليكو حسو بينا شويه بس احنا مش عايزين حاجه عايزين نتناك بس

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, نزيه الخاطر, موجب و تبادل و 3 آخرين
الصورة المرفقة بالموضوع مثيرة جداااااااااااااااااااااا

عايز انتاك في خرم طيزي المربربه الكبيره عايز زبر ينيكني وريحني عايز اتفتح يا ناس انا تعبت انا هيجان قاعد بمشي في الشارع وببص على ازبار الناس اللي في الشارع في حد ينيكني وريحني عايز اتفتح يا ناس ولا كلكو خولات زيي مفيش فحول ولا ايه انا تعبان ياناس حرام عليكو حسو بينا شويه بس احنا مش عايزين حاجه عايزين نتناك بس

تعالى خاص افشخ طيزك

ملبن اووي وخرمك عايز يتلحسسسس ويترزع

• عجبني
التفاعلات: سالب طري

تعال. خاص

• حبيته
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
اول مرة كانت اكتر من 10 سنين كان عندى تقريبا 13 سنة سوفت وقلبت بهارد مولمة وبقت ممتعة جدا بقات مدمن وكانت مع ابن عمتى ومحاولة اغتصاب بس دى في شارع من ناس غريبة

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
اول مرة مع ابن عمتي وكانت مولمة وبقى ينيكني كتير لحد ما اتعودت وبقى ممتع اووووي

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل

انت بحتكي عشان تستعرض وتتسلى أم انت جاد ؟ اذا كنت تستعرض وتتسلى :: فلقات الطيز اللي في الصور مخليّة خرم الطيز مخفي فضروري تكون مشدوده كل فلقه على جنب / عند الجدية فالبحر متسع وبه الكثير من الشامخين ولما يكون جسدك شهي ومرغوب حتتناك حتتناك / انا من دولة أخرى وبعيد عنك وإلا لكنت فشختك وحتنتاك مني بكل احساس حلو وأمان / كلمني خاص ممكن اوضح لك

• حبيته
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
هاي ازيكم ،بقالي فترة و انا زائر و بعدها عضو بالمنتديات و الصراحة غالبية اللي تعرفت بيهم
كانو مثليين و بالتحديد سوالب ، و غالبا كانت الموضوعات نفسها بتكرر فحببت اعمل كرسي إعتراف للسوالب هنا في المنتديات و نشوف اجابتكو و تجاربكو
2- أول مرة كانت إمتى ؟
اكتفي بهذا القدر من الأسئلة عشان مكونش رخم و اللي حيجاوبك حديو كمان بعض الأسئلة الإضافية

1-لما بداءت احب اللبس البس الحريمي من سنتين
2- مجربتش
3- مجربها مع خيار😅
4- لا

لوحدي وانا صغير في بداية البلوغ بالاحساس والرغبة وكنت بحب العب في نفسي وكان بعض زمايلي بيحبو يتحرشو بي ساعات ويحسسو ويقفشوا ويبعبصو ويحاولو معيا

2- أول مرة كانت إمتى ؟
اول مرة سوفت كنت عندي 16 سنة واول مرة هارد كنت 19 سنة
كانت ممتعة جدا وحببتني في الموضوع
عندي تويز بس اكترهم ضاعو

2- أول مرة كانت إمتى ؟

1_ عندما جربت
2_في صغير 12 سنة
3_ مؤلمة
4_ لاشيئ

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Jordn و هشام الملك سالب
اول مره في المدرسه من زميل في المدرسه
انا كان شكلي حلو الولاد همه الي عرفوني على المثليه وكيف يكون النيك ويرتاح السالب من يدخل الزب في طيزو
صراحه اول مره كانت ممتعه فتحت طيزي بايدي وهو دخل زبو في مكان خلف المدرسه
نفسي يكون عندي لعبه جنسيه ونفسي في بلك الطيز
تعال

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
عاوز سالب يكون عايش في جدة

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%