NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كريم الحال

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا جماعة انا مش بعدل على حد ولا بفرض رائى
لكن معلش ليه اخون واحد اعرفه او قريبى مع مراته و ليه الناس بتبص لمحارمهم امهاتهم و اخواتهم و هكذا .. ما تشوفلك اى واحدة بفلوس و تريح نفسك بدال ما تدخل سكة فوق الشمال بكتير و اخرتها اوحش مما تتخيل الواقع مختلف عن فيديوهات و قصص الجنس الخيالية ..

• عجبني
التفاعلات: Smahsoso و زبرجي10
لكن معلش ليه اخون واحد اعرفه او قريبى مع مراته و ليه الناس بتبص لمحارمهم امهاتهم و اخواتهم و هكذا .. ما تشوفلك اى واحدة بفلوس و تريح نفسك بدال ما تدخل سكة فوق الشمال بكتير و اخرتها اوحش مما تتخيل الواقع مختلف عن فيديوهات و قصص الجنس الخيالية ..
فيه ناس متعتها في كدا بس نفسي اعرف زيك ليه متعتهم في كدا او بيحسوا ايه مثلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه ناس متعتها في كدا بس نفسي اعرف زيك ليه متعتهم في كدا او بيحسوا ايه مثلا
الموضوع سيئ لابعد الحدود و مش متخيله انا بدخل بيت اى حد اعرفه مينفعش ارفع عينى فى مراته ايه دا الوهم فشخ دماغهم عالاخر

شوف يا كريم الممنوع مرغوب بجد ممكن يبقى واحد عندو الف فيلم سكس جديد و يجننو لاكن زبو يقف لو شاف امو واقفة بالكلوت هو كدا و بيبقى لية طعم خاص و الخيانة مع حد قريبك شعور حلو لانك بتاخد حاجة واحد قريبك فهمت دا ناس بتتمتع بكدا فهمت

الموضوع سيئ لابعد الحدود و مش متخيله انا بدخل بيت اى حد اعرفه مينفعش ارفع عينى فى مراته ايه دا الوهم فشخ دماغهم عالاخر
احب اقولك مش وهم واحد بيعد يقرأ قصص محارم ام و ابنها بيهيج بيحاول و بيعمل المستحيل و بيصور امو بتقلع او بتستحمى او اى حاجة و بيبتدى يتفرج على الصور دى و يضرب عشرة عليها

عشان العندي ممكن معاشرهم من زمان و حبيتهم لدرجه اني عاوز يكون في اكتر من كلام او هما حلوين في عيني عن واحد تانيه

• عجبني
التفاعلات: فاشخ محارمكك
شوف يا كريم الممنوع مرغوب بجد ممكن يبقى واحد عندو الف فيلم سكس جديد و يجننو لاكن زبو يقف لو شاف امو واقفة بالكلوت هو كدا و بيبقى لية طعم خاص و الخيانة مع حد قريبك شعور حلو لانك بتاخد حاجة واحد قريبك فهمت دا ناس بتتمتع بكدا فهمت
انا بشمئز لما بسمع الكلام دا الصراحة لكن رائى مش هفرضو على حد و من رائى ان الطبيعى احلى و اريح زى الجواز او بلاش لو اتعرفت على واحدة غريبة تنيكها عن اتفاق بينكم و لو ارتاحتو تكملو مش عايزين خلاص كدا احلى

عشان العندي ممكن معاشرهم من زمان و حبيتهم لدرجه اني عاوز يكون في اكتر من كلام او هما حلوين في عيني عن واحد تانيه
التودد الزيادة احيانا بيكون سبب و بتكون غلطة من البنت او الست انها تسمح بكدا

انا بشمئز لما بسمع الكلام دا الصراحة لكن رائى مش هفرضو على حد و من رائى ان الطبيعى احلى و اريح زى الجواز او بلاش لو اتعرفت على واحدة غريبة تنيكها عن اتفاق بينكم و لو ارتاحتو تكملو مش عايزين خلاص كدا احلى
عندك حق يا كريم بس انت متعتك ممكن تنيك واحدة او حتى متجوز و بتنيك مراتك و مبسوط غيرك بيحب يضرب عشرة على صور امو و غيرك بيحط منو لامو و بيرفع الجلابية و يحسس عليها و يدخلو فيها و بيحصل كتير جدا جدا جدا دى متعتهم بجد ناس بتحب و بتنبسط بكدا حتى لو بينيك 30 واحدة هيفضل عندو الموضوع دا فى دماغو احلى متعة

التودد الزيادة احيانا بيكون سبب و بتكون غلطة من البنت او الست انها تسمح بكدا
طيب ده ممكن يبقي صح او هيا عاوزه كده مش كله الرجاله البيهيجوا بس في بنات بتقى كده برضو انت فهمت الفكره

• عجبني
التفاعلات: كريم الحال
مظبوط كلامك مش الرجاله بس اللى بيكون البدايه منهم

طيب ده ممكن يبقي صح او هيا عاوزه كده مش كله الرجاله البيهيجوا بس في بنات بتقى كده برضو انت فهمت الفكره
بس تفتكر هنا هؤل انها مش غلطانه مثلا علشان هى اللى عايزة تتناك لاء اللى يمشى عالراجل يمشى عالست و العكس

• عجبني
التفاعلات: ZEROF856
بس تفتكر هنا هؤل انها مش غلطانه مثلا علشان هى اللى عايزة تتناك لاء اللى يمشى عالراجل يمشى عالست و العكس
صح انت مش فاهمني انا بقولك اي الصح و اي الغلط انا بقولك البيشتهى حد من علته بيبقى ليه اي السبب بس انما الصح او الغلط دي مقدرش اجاوبك عليه لان في الجنس في مبادى كتير بتقع

• عجبني
التفاعلات: كريم الحال
صح انت مش فاهمني انا بقولك اي الصح و اي الغلط انا بقولك البيشتهى حد من علته بيبقى ليه اي السبب بس انما الصح او الغلط دي مقدرش اجاوبك عليه لان في الجنس في مبادى كتير بتقع
واصلنى المعنى اللى عايز توضحه صدقنى ماخى دى بردة حكاية تانى كل حاجة داخلة فى بعض

• عجبني
التفاعلات: ZEROF856

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%