NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اولا احب اشكر كل النسوانجية اللى علقوا على قصتى لكل شىء بداية رغم ان المشاهدات كثيرة و التعليقات قليلة لكن اشكركم جدا على تعليقتكم المميزة التى تدفعنى وتحفزنى على الاستمرار KIMOKIMO79

هذه القصة من وحى الخيال ولا تمت للواقع بصلة

واى تشابه صدفة ليس الا
هذه القصة من تأليفى و غير منقولة

مساء الخير انا رامز ومعايا انجى تسمحوا ليا اكمل انا الجزء ده طبعا انا دخلت السرير ويدور فى رأسى اشياء كثيره لكن هناك سؤال واحد يتردد على ذهنى كثيرا هل سوف ادع رجل يشاهد جسد زوجتى ؟؟؟ كان هذا هو السؤال المهم لكن غلبنى النوم قبل ان اجد اجابة
فى الصباح استيقظت على الساعة 2 ظهرا وجلست بالخارج ماذا وفى ذهنى نفس السؤال اخرجت الموبايل وبدءت اتصفح المجموعة على الفيس بوك لم تمر دقائق معدودة حتى استيقظت انجى
انجى : صباح الخير حبيبى
رامز : صباح النور حبيبتى
انجى : فطرت
رامز : لا مليش نفس
جلست انجى بجوارى
انجى : بتفكر فى الموضوع صح
رامز : موضوع ايه
انجى : دينا و تامر
رامز : لا طبعا
انجى : طيب بص فى عنيا كده
رامز : عايزة ايه انجى
انجى : انت عايز تجرب الموضوع بس خايف صح
رامز : لا طبعا
انجى : لا يا رامز بلاش تكذب عليا
رامز : مش عارف بقى يا انجى
انجى : بص يا رامز احنا حنجرب زى ما جربنا مع مى ايه رايك
رامز : يعنى انتى موافقة
انجى : انا عايزة ارضيك يا رامز
رامز : بس ...
انجى : من غير بس يا رامز احنا لو اتكلمنا فى الموضوع اكيد حيحصل بنا خناق و زعيق بلاش الكلام نجرب ونشوف اتفقنا
رامز : اتفقنا
خرجت وروحت اشتريت عدد 2 ماسك زى ما قالت دينا وبعد كده جبت كاميره للاب توب ورجعت اكلنا وانتظرنا لحد ما دينا اتصلت بصيت الى انجى وانجى بصت ليا وقمت بالرد صوت فقط
دينا : الو
انجى : الو
دينا : اهلا انجى وحشتينى
انجى : اهلا دينا وانتى وحشتينى اكتر
دينا : انا فرحانة انكم راديتوا علينا انا عارفة ان القرار كان صعب بس حتحسوا بمعتة كبيره انا متأكده
انجى : حنشوف
دينا : انا حفتح الكاميرة لحد ما تامر يجى
انجى : اوك
رامز : هو تامر فين
دينا : تامر نزل يشترى حاجة وراجع على طول وقال اكلمكم لحد ما يجى
فتحت دينا الكاميرة وكانت لابسة اندر وبرا بس وطبعا حاطة الماسك
دينا : شايفينى
انجى : ايوة
دينا : طيب يلا لفتحوا الكاميرة
فتحت الكاميرة وكنت لابس تى شيرت و بنطلون و انجى لابسة استريتش و بادى زطبعا الماسكات
دينا : مممم انا شيفاكم كويس واااو شكل جسمك نار يا انجى
انجى : متشكرة
دينا : وانت كمان يا رامز شكلك يجنن
رامز : شكرا يا دينا
دينا : تعالوا بقى نتسلى لحد ما يرجع تامر اوك
انجى و رامز : اوك
دينا : تحبوا تشوفوا كسى الاول ولا بزازى
انجى : اى حاجة
دينا : هههه ماشى بس ارجوكم بلاش كسوف حاولوا تندمجوا معايا انا حوريكم بزازى الاول
قامت دينا بخلع البرا وظهر بززها
دينا : ايه رايك يا رامز
رامز : حلوين
دينا : حلوين بس قولى حاجة يا انجى
انجى : جمال جدا
دينا : يعنى مش نفسكم ترضعوا منهم
نظرت الى انجى التى نظرت لى
دينا : شكلكم لسة مكسوفين طيب بصى يا انجى انتى ارضعى بزى اليمين ورامز يرضع الشمال
بدءت دينا تفرك بيدها حلمتها الاثنين باصابعها وكان انجى ورامز يرضعون حلمتها وبدءت تتأوة
دينا : ممممم ايوة يا رامز انت وانجى ارضعوهم جامد اححححح اووووف رامز طلع بزاز انجى عايزة ارضعهم وانت بترضع بزازى
امسكت بزاز انجى من اعلى البادى وبدءت افركهم ثم اخرجت بز انجى اليمين
دينا : اوووف بزازك تجنن يا انجى نفسى تكونى معايا دلوقتى وانا حقطعهم مص ارضع بززها يا رامز
انحنيت وبدءت ارضع بزاز انجى
دينا : تجننوا انتم الاثنين انا كس غرق خالص
قامت دينا وخلعت الاندر وفتحت ارجلها وبدءت بمداعبة كسها
دينا : ايه رايك يا رامز انت وانجى شايفين كسى غرقان ازاى عايز يتناك بس الاول تعالى الحس كسى يا رامز انت وانجى أأأةة أةةةة
كانت دينا تفرك كسها بهياج شديد واليد الاخرى تداعب بززها الجميلة
دينا : ورينى كسك يا انجى اقلعى خالص
قامت انجى وبدءت بخلع الاستريتش و الاندر
دينا : اووووف انا قولت جسمك يجنن يا انجى يلا بقى ورينى زب رامز
وقفت وانزلت انجى البنطال الخاص بى و البوكسر وكان زبى منتصب عن اخرة
دينا : يا لهوى زب رامز يجنن يا انجى تعالا يا رامز دخلة فى كسى اوووف
انجى : انتى تعبانة قوى يا دينا
دينا : انا على اخرى بصراحة انتم احلى كابلز اتكلمنا معاه جسمكم يجنن رامز
رامز : ايوه دينا
دينا : الحس كس انجى عايزة اشوفك وانت بتلحس كسها
بدءت بلحس كس انجى وبدءت تأوهات انجى تخرج منها وكذالك تأوهات دينا
دينا : يلا يا انجى مصى زب رامز
بدءت انجى تفعل ذالك
دينا : ممم ياريت كنت انا اللى بمصة
ثم اتى صوت تامر
تامر : خدى يا دينا زبى جاهز
وظهر تامر عاريا وبدءت دينا تمص زب تامر حاولت انجى ان تدارى جسدها بيدها عندما ظهر تامر
دينا : على فكره تامر موجود من الاول يعنى شايف كل حاجة من بدرى احنا عملنا كده عشان تبقوا براحتكم ونضيع الخجل يعنى شيلى ايدك خلاص تامر شاف كل حاجة
انجى : بقى كده يا دينا على طول كده تضحكوا علينا
دينا : معلش يا انجى اصل عايزاكم تدخلوا فى المود على طول يلا نبدأ العرض
ابعد تامر الاب توب حتى نشاهدهم بالكامل وفعلت انا نفس الموضوع جلس تامر على الكنبة وقامت دينا بالركوب فوق زب تامر ووجهها للكاميرة وبدءت بالصعود و الهبوط امامنا وصدرها الكبير يتأرجح صعودا و هبطوا كان منظرها سكسى جدا ففعلت ذالك وجلست لكن انجى كانت لسة لديها بعض الخجل فجلست على زبى لكن ظهرها هو الذى للكاميرة مع الوقت بدءت دينا و تامر يغيرون الاوضاع وكذالك نحن وبدءت انجى تأخذ على الوضع ولا تهتم بوجود الكاميرة مر الوقت ووجدنا تامر ودينا يقتربون من الكاميرة وكان تامر واقف ودينا على ركبتها وتداعب زب تامر بيدها امامنا الى ان اتت شهوة تامر على بزاز دينا وكأنهم يمثلون فيلم جنسى وهنا طبت من انجى ان نفعل مثلهم واقتربنا من الكاميرة واتت شهوتى على بزاز انجى وهنا قام تامر و دينا بالتصفيق لنا وتعالت الضحكات بيننا
تعددت مقابلتنا على النت لاكثر من اسبوعين كنا نتقابل كل يومين او ثلاثة بالكتير مرة واحده والخجل الذى كان بيننا وبين دينا وتامر قد ذهب وكانت الالفظ الجنسية بيننا عادى جدا
وفى احدى المرات بعد الاسبوعين وكنا جميعا بدون ملابس
دينا : عندى ليكم فكره حلوة يا انجى انتى و رامز
انجى : قولى يا دينا
دينا : ايه رأيكم نتخيل قصة ونمثلها مع بعض
تامر : فكره ممتازة يا دينا
انجى : مش فاهمين انت فاهم يا رامز
رامز : لا مش فاهم
دينا : انا حفهمكم مثلا انا و انجى اصدقاء وقاعدين فى كافية وانت يا رامز و معاك تامر فى نفس الكافية على طاولة تانية حتيجوا تقربوا وتحاولوا تتعرفوا علينا ونروح سوا وننام مع بعض
انجى : وايه الجديد فى ده منام على طول
دينا : فى تعديل بسيط بس
انجى : ايه هو
دينا : انا حيبقة اسمى انجى و انتى اسمك دينا بس زوجك اسمه رامز وزوجى اسمه تامر يعنى انا وانتى بس نبدل اسامينا
انجى : اشمعنى
دينا : بلاش لاماضة جربى ونشوف
انجى : ايه رايك رامز
رامز : ماشى دينا
انجى : انا اللى بسأل مش دينا
رامز : ايوه بقولك انتى هههه
دينا : هههه ضحك عليكى يا انجى ونداكى بأسمى يعنى موافق
انجى : بقى كده ماشى يا رامز
دينا : يلا نبدأ اناو انجى اللى هيا دينا فى الكافية وانت يا رامز معاك تامر حتيجوا تقعدوا جنبنا
رامز : مساء الخير
دينا : مساء النور
رامز : انا رامز وده صديقى تامر
دينا : اهلا بيكم انا انجى ودى صدقيتى دينا
تامر : تشرفنا
انجى : الشرف لينا
رامز : اتمنى ان منكونش ازعجناكم
دينا : لا ابدا
رامز : انتوا بتشتغلوا ايه
دينا : احنا فتيات ليل
رامز : ايه الصراحة دى
دينا : احنا مش بنحب نضيع وقت
تامر : وايه النظام
انجى : مش عارفة قولى انتى يا دينا قصدى يا انجى هههه
دينا : ههههه احنا معاكم ومن غير فلوس لو انبسطنا خلاص لو منبسطناش حناخد فلوس ماشى
رامز : ماشى
دينا : يلا يا دينا انتى ادخلى مع رامز وانا حدخل مع تامر
انجى : ماشى يا انجى
دينا : ايه رأيك فى جسمى يا تامر
تامر : يجنن يا انجى بزازك تجنن وكسك يهبل وطيزك عايزة تتفشخ
فنظرت انجى لهم فى الاب توب وكذالك رامز لكن دينا و تامر مندمجين جدا
رامز : بزازك حلوة قوى يا دينا ممكن ارضعهم
انجى : طبعا يا رامز بزازى وكسى وطيزى ملك زبك
تامر : يلا يا انجى مصى زبى
دينا : حاضر يا تامر ممممم زبك يجنن
رامز : يلا دينا مصى زبى
انجى : مممممم زبك كبير قوى يا رامز نفسى يدخل فى كسى
رامز : تعالى يا دينا انيكك
تامر : يلا انجى عايز ادخلة فى كسك
بدء النيك بينى وبين انجى اللى هيا اسمها دينا وكذالك تامر كان ينيك دينا اللى اسمها انجى فى الاول كان الموضوع بايخ وحسيت كده من انجى برضوا لكن بعد ما اندمجنا فكره تبديل الاسماء كان ليها متعة خاصة حتى على انجى لما تسمع تامر وهو بيتغزل فى جسدها ويتخيل ان دينا هى انجى ولا ايه يا انجى
طبعا يا رامز انا عارفة ان الموضوع مش سهل وان الحكاية دى مش سهلة على اى ست ولا اى راجل لكن لما تفكر فى الجنس بس الموضوع مختلف دون التفكير فى اى اعتبارات اخرى واعتقد ان اليوم ده كان نقطة تحول كبيره فى حياتى انا ورامز ولا ايه حبيبى
طبعا يا انجى اليوم ده كان نقطة تحول كبيره فى حياتنا لان بعد ما خلصنا اتكلمت انا وانجى وكان ده الحوار الداير بينا
رامز : ايه رايك فى اللى حصل النهارده انجى
انجى : مش عارفة يا رامز
رامز : ممكن نتفق على حاجة
انجى : قول حبيبى
رامز : انا وانتى بينا تفاهم كبير بس المشكلة اننا بنخاف نصارح بعض كل واحد خايف على مشاعر التانى صح
انجى : صح جدا
رامز : انا نفسى بقى زى ما فى تفاهم يكون فى صراحة ايه رأيك
انجى : انا موافقة
رامز : تمام اول صراحة بقى انا انبسط جدا بتجربة اليوم
انجى : وانا كمان رغم انى كنت مضايقة لما تامر بيقول اسمى
رامز : وانا كمان كنت مضايق برضوا فى الاول بس معرفش بصراحة كانت ممتعة
انجى : فعلا كانت ممتعة
رامز : انجى ايه رايك ان احنا نعيش الجنس للجنس فقط انا وانتى بنحب بعض انتى عارفة وانا عارف بس عايزين نبقى متحررين بس بشرط
انجى : ايه هو
رامز : لو حد فينا عنده اعتراض من حاجة يقول يعنى لازم الحاجة اللى حتحصل نبقى موافقين عليها احنا الاثنين
انجى : موافقة
وكان الاتفاق بينا انا وانجى فى المره القادمه ان انا و تامر اللى نبدل اسمائنا وفعلا احنا اللى اقترحنا على دينا وتامر الموضوع وكانوا مبسوطين جدا بالتغيير ده ومر اسبوع
دينا : انا عندى فكره جديدة ليكم
انجى : انتى مش بتشبعى افكار قولى
دينا : ايه رايكم نتقابل
انجى : لا طبعا كله الا كده ولا ايه رامز
رامز : طبعا تبادل لا
دينا : براحة بس مين قال تبادل انا قولت تبادل
انجى : امال نتقابل لية
دينا : احنا خلاص اخذنا على بعض وبنشوف اجسام بعضا عادى صح
انجى : صح وبعدين
دينا : طيب ايه المانع ان انتى تبقى مع رامز وانا مع تامر ومحدش حيلمس مرات التانى بس حنكون قدام بعض يعنى بدل النت حنبقى قدام بعض
نظرت لى انجى ونظرت لها
انجى : طيب بصى يا دينا خلينا نتشاور انا و رامز وبكره نتفق
دينا : لا بصى بكره الخميس اتشاورى انتى ورامز دلوقتى وخذوا وقتكم ولو وافقتم نتقابل بكره احنا حنستنا ردكم اليوم ماشى
انجى : ماشى
دينا : يلا سلام منتظرين ردكم اليوم
انجى : خلاص يا بت بااااى
دينا : هههه باى
انجى : ايه رايك رامز
رامز : احنا متفقين على الصراحة
انجى : طبعا
رامز : انا شايف انها هى هى يعنى كاميره زى مع بعض طلما محدش حيتمادا ويمد ايده ولا ايه رايك
انجى : انا مع رأيك يعنى نجرب
رامز : نجرب
انجى : طيب عندهم ولا عندنا
رامز : عندنا اضمن لحد ما نقابلهم أمان اكتر
انجى : معاك حق اتفقنا
قامت انجى بالاتصال بدينا
دينا : ايوه حبيبتى
انجى : ايوه دينا احنا خلاص فكرنا بس لينا طلب ممكن
دينا : طبعا اتفضلى
انجى : انتوا اللى تيجوا عندنا ماشى
دينا : يعنوا وافقتم بس نيجى عندكم مفيش مشكلة طبعا يلا هاتى العنوان
انجى : معلش فى طلب تانى
دينا : قولى حبيبتى
نظرت الى انجى بإستغراب فلم نتفق على شىء اخر يا ترى ايه هو الطلب ده
انجى : طبعا ان تامر يلمسنى ده مرفوض وكمان رامز مش حيلمسك ده شىء مفروغ منه بس طلبى اننا لازم نشوف بعض دلوقتى على الكاميره من غير ماسكات
دينا : طبعا موافقين
خلعت دينا و تامر الماسك وكذالك انا و انجى وتم الاتفاق عل الميعاد غدا الخميس الساعة 7 مساء واعطت انجى العنوان الى دينا
انتهى اليوم واتى الخميس وكنت انا وانجى فى انتظار دينا و تامر وقد اعددت انجى لهم وجبه عشاء خفيفة و عصائر ودقت الساعة السابعة ودق معها جرس الباب
رامز : دول مواعيدهم مظبوطة جدا
انجى : فعلا ايه رايك فيا
رامز : زى القمر
كانت انجى ترتدى جيب اسود مجسم اعلى الركبه بحوالى نصف شبر وبادى نصف كم وبليزر فتحت انا الباب فوجدت امامى دينا و تامر
رامز : اهلا وسهلا اتفضلوا
دخل تامر وقمت بمصافحتة و دخلت دينا وقمت بمصافحتها ثم صافحت انجى تامر بيدها وقامت دينا و انجى بمصافحة بعضهما البعض لكن مع قبلتين على الخدين
كانت دينا ترتدى جينز اسود مع قميص جينز ازرق دخلنا جميعا وجلسنا سويا بالصالون
رامز : اهلا بيكم نورتونا
دينا : شكرا يا رامز
تامر : البيت منور بأهلة
دينا : اخيرا اتقبلنا يا انجى
انجى : اخيرا يا دينا اتفضلوا ناكل حاجة خفيفة كده
دينا : ليه تعبتى نفسك كده
انجى : لا تعب ولا حاجة
ذهبنا جميعا الى طاولة الطعام وبدءنا فى الاكل و الكلام سويا ورغم المده الكبيره اللى تحدثنا بيها على النت الا اننا نشعر اننا لاول مره نتقابل
دينا : طبعا احساس اول مره نتكلم من غير ماسك مختلفة
انجى : فعلا معاكى حق انا حاسة اننا اول مره نتكلم
رامز : فعلا
تامر : عندكم حق انا ودينا كان احسسنا كده اول مره نخلع فيه الماسك ونقابل حد
رامز : كان امتى الكلام ده
تامر : من كذا سنه مش فاكر بالظبط
دار حديث عادى بعد كده بينى وبين تامر و بين دينا و انجى وبعد نصف ساعة انتهى الجميع من الاكل ودخلت انا و تامر الصالون واصرت دينا تساعد انجى فى ادخال الاطباق الى المطبخ واعداد الشاى
قولى بقى انتى يا انجى على الحوار اللى حصل بينك وبين دينا فى المطبخ
حاضر يا رامز حقول بعد ما دخلنا الاطباق وكنا بنحضر الشاى دينا قالت ليا
دينا : بيتك يجنن يا انجى
انجى : ميرسى يا دينا
دينا : لا فعلا اختيارك حلو جدا للديكور و الالوان
انجى : تسلمى حبيبتى
دينا : وعلى فكره انتى احلى من لما بتظهرى فى الكاميره
انجى : هههه وانتى كمان فعلا الكاميره مش بتظهر الواحد كويس انتى اجمل بكتير
دينا : بقولك ايه انجى
انجى : قولى حبيبتى
دينا : احنا متفقين ان تامر مش حيلمسك ولا رامز يلمسنى صح
انجى : صح
دينا : طيب بالنسبة ليا انا وانتى
انجى : انا وانتى ايه
دينا : ممكن نلمس بعض عادى
انجى : مش عارفة بس اعتقد ان رامز مش حيمانع
دينا : طيب وانتى
انجى : واكيد انا معنديش مانع ههههه
دينا : هههه تمام بس لما ندخل ابقى قولى لرامز
انجى : اوك
خرجنا وشربنا الشاى وكلمت رامز على الموضوع اللى قالتة ليا دينا زى ما توقعت ان رامز معندهوش مانع وبعد كده ذهبت احضر العصير وذهبت دينا معايا
دينا : خدى حطى ده فى عصير تامر و رامز
انجى : ايه ده
دينا : دى منشطات عشان يمتعونا كويس هههه
انجى : ههههه ماشى
خلصنا العصير وبعد نصف ساعة تقريبا بدء مفعول المنشطات يبان
تامر : دينا انتى حطيتى حاجة فى العصير صح
دينا : هههه عادى حبيبى انت عارف
رامز : هو ايه اللى فى العصير
دينا : ايه يا رامز زبك موقفش ولا ايه
فضحك الجميع طبعا دى اول كلمه جنسية تتقال واحنا كلنا مع بعض وجه لوجه انا وشى احمر ورامز كمان بس الكلام ده كان عادى بنا على النت
دينا : انا حخلى دلوقتى زبك انت وتامر يطلع لوحده من البنطلون
قامت دينا وتوجهت ليا وانحنت برأسها اتجاهى وقامت بتقبيل شفايفى بنعومه ثم امسكتنى من زراعتى واوقفتنى وهى لازالت تقبل شفتاى
وكان الجو ساكن جدا فالجميع يسمع صوت القبلات بوضوح مووة مووة موووة
احسست بدوخة كالتى اصابتنى من قبل اثناء تقبيل مى واحسست بكسى يغرق من النشوه و اللذه
قامت دينا بنزع البليزر من على جسدى ثم امسكتنى من مؤخرتى من اعلى الجيب وبدءت تتحسسها ومازالت القبلة بيننا مستمرة وبدءت انا الاخرى اضع يدى على مؤخرتها من اعلى البنطلون الجينز فقامت دينا بضمى بقوه الى جسدها واحسست اظافرها وهى تضغط على لحم طيزى من اعلى الجيب ثم قامت برفع الجيب بهدوء وبدءت ارجلى فى التعرى رغم انى كنت خائفة من ان يشاهد تامر جسدى امامه مباشره بدون كاميره لكن لم اشعر بذالك فكانت دينا تأخذنى فى عالم اخر عالم من اللذه و النشوة
اصبحت الجيب مايكرو جيب فظهر جزء من الاندر الان فوضعت دينا يدها على الاندر امام كسى مباشرة فتأوهت مممممم لم تترك دينا شفتاى وانا اتأوه وبدءت بأخراج لسنها لتداعب به شفتى فأخرجت لسانى انا الاخرى لتلامس ألسنتنا بعضا البعض ويد دينا تداعب كسى بمتهى المهاره و الحرفية
انتهت القبلة بيننا وانا مازلت مغمضة العينان
دينا : فتحى عينك انجى
فتحت عينى لاجد رامز خلع جميع ملابسة ويداعب زبه بيده و كذالك تامر ايضا كنت متصورة اننى لم استطيع ان ان انظر الى تامر لكن لم اشعر بالخجل مطلقا
بدءت دينا تخلع عنى البادى ثم البرا ثم بدءت برضاعة بزازى بنهم
دينا : يااااه يا انجى من اول مره شوفت بزازك على الكاميرة وانا بحلم امتى حقدر ارضعم و اخيرا اهم بين ايدى ممممم
كانت دينا ترضع بزازى بشوق وحنين كبير جدا وكأنها رجل وليست امرأة ظلت تتنقل دينا بين بزازى وقامت بخلع الجيب و الاندر لى ولم تترك بزازى لحظة واصبحت عارية تماما
اعتدلت دينا وطلبت منى ان اخلع ملابسها فقمت بفك ازرار القميص الجينز فظهرت بززها الكبيره فكانت بدون برا فوجهت رأسى الى بززها فبدءت برضاعتهاعلى الفور اثناء ذالك كانت دينا تفك ازرار البنطلون الجينز فكنت اساعدها وانا ارضع من صدرها الكبير ثم اتى من الخلف تامر و انزل بنطالها ارضا فنظرت بعينى الى اسفل لاجدها ايضا بدون اندر فمدت يدى الى كسها لاداعبة فصدر منها أةةةة كبيره جدا
دينا اخذت يدى وتوجهت بى الى رامز
فى هذه اللحظة اعتقد لو ان دينا جلست على زب رامز واتى تامر وادخل زبه فى كسى فلن اعترض انا ولا رامز لان كان الهياج الكامل مسيطر عليا انا و رامز
دينا : اطلع فوق شوية رامز يلا انجى انحنى ومصى زب رامز
جلس رامز على ظهر الكنبة وارجلة على مقعد الكنبة واقتربت انا منه وبدءت بمص زبة وانا منحنية ثم انحنت دينا وبدءت بلحس كسى بدءت التأوهات تتعالى منى ومن دينا فأخرجت زب رامز من فمى حتى ارى لماذا تتأوه دينا فوجدت تامر يجلس خلف دينا و يلحس كسها كان منظر يهيج بالفعل فبدءت ارضع زب رامز بقوة ودينا تلحس كسى وتدخل اصابعها فى كس و طيزى فأتت شهوتى بقوة
جلس تامر مكان رامز وبدءت دينا بمص زب زوجها وانا خلفها الحس كسها وانيك كسها و طيزها بيدى و خلفى رامز يلحس كسى الى ان اتت دينا شهوتها هى الاخرى
دينا : يلا تامر انزل تحت
نزل تامر على الكنبة ثم جلست دينا على زبه ووجهها لنا وبدءت بالصعود والنزول وصدرها يهتز بقوة
دينا : تعالى ارضى بزازى انجى وانت يا رامز دخلة فى كسها من ورا
بدءت ارضع بزاز دينا وادخل رامز زبه فى كسى وبدء النيك كنت شايفة وانا برضع بزاز دينا زب تامر وهو داخل وخارج فى كس دينا انا شوفتة كتير قبل كده على الكاميرة لكن حقيقى كده امامى كان احساس تانى خالص واتت شهوتى مره اخرى
انجى : مش قادرة اقف يا رامز
نزلت على الارض بظهرى ورفعت رجلى واتى رامز بين ارجلى وادخل زبه وبدء بنيكى مره اخرى لحظات ونزلت دينا بجوارى واخذت وضعية الكلب وانحنت برأسها ترضعى بزازى ورامز ينيكنى و تامر ينيك دينا لم اتحمل المنظر فأتت شهوتى للمرة الثالثة
دينا : ثلاث مرات كده يا انجى
انجى : ايوه
دينا : شايف يا تامر رامز خلاها تجيب 3 مرات يلا شد حيلك شوية خلى كسى يجيبهم
بدء تامر يزيد من سرعتة ودينا تتأوة ثم اقتربت منى ووضعت صدرها فى فمى وانا راضع حلمتها بقوة
دينا : ايوه ايوه اةةة اةةة حجيبهم تانى اةةةةةةةةةة ممممممم
واتت دينا شهوتها لتانى مرة
قامت دينا ووضعت ركبتها على الارض ووضعت جسدها من اعلى على مقعد الكنبة وضعية الكلب لكن متكأة بجسدها على الكنبة وطلبت منى افعل مثلها وخلفها تامر وخلفى رامز وبدء النيك مره اخرى وكانت دينا تنظر لى وانا انظر لها ويدها ممسكة بيدى فكانت دينا تنظر الى رامز وهو ينيكنى وانا كمان منت انظر الى تامر وهو ينيك دينا وطبعا رامز ينظر الى جسد دينا و تامر ينظر الى جسدى كنا قريبين من بعضنا البعض لم يفصل بيننا سوى شبر واحد فقط بفعل نظارات رامز الى دينا و تامر ليا بدءوا الاثنين فى زياده سرعة النيك لنا فصعدت الاهات من دينا و منى اخرج تامر زبه من كس دينا التى اتت شهوتها للمره الثالثة وفرك زبه على طيز دينا فخرج منه السائل المنوى مندفع على طيز و ظهر دينا فلم اتمالك نفسى واتت شهوتى للمره الرابعة وفى نفس الوقت قذف رامز سائلة فى كسى ثم اخرجة وعصر ما تبقى على طيزى ارتمى رامز بجوارى و تامر بجوار دينا لكن دينا اقتربت وقامت بتقبيل شفتى بقبلة طويلة وبعد الانتهاء
دينا : انا بشكرك انتى ورامز بجد انا اتمتعت جدا و اكيد تامر كمان اتمتع
انجى : انا اللى بشكركم مكناش متوقعين اننا كمان حنتمتع كده

مرت نصف ساعة وارتدت دينا و تامر ملابسهم وقامت دينا بتوديعى بقبلة خاطفة على شفتى وذهبوا

نمت انا ورامز بعد هذه المعركة الكبرى لكن ايه اللى حصل بعد كده
ده اللى حنعرفة فى الجزء الثانى عشر انتظرونا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%