NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لقيت صور عريانة لحد تعرفه قبل كدة؟

• بيضحكني
التفاعلات: Zezo1980
انا اعرف ناس وبنات كتير منصورين ومعاى فيديو لوحده وكانت متزوجه وكانت هتطلق بسب الفيديو دى وجاتلى و عرفتنى بالموضوع كله وعرضت عليا انيكها بس أخلص الموضوع ده وخلصنا الموضوع والدنيا تمام ولا خر ضحكت عليا لا بس معاى الفيديووو

يا سلام على الامانه ياسلاااااااااااااااااااام :mad:
الحفاظ علي شرف وسمعه بنات الناس.واجب قومي ووطني وتلزم به جميع الاعراف والقوانين لبيوت الدعاره طالما مرخصه 😜😜😜😜

• بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
يا سلام على الامانه ياسلاااااااااااااااااااام :mad:

لما تشتغلي في مجال صيانة الموبايلات .. هتعرفي إنك لما تشغلي جهاز جاي فاصل باور لازم بعد الجهاز ما يفتح تجربي كل إمكانيات الجهاز ، لازم تتأكدي أن التاتش أو الزراير شغالين ومفيش زرار بايظ ، لازم تتأكدي أن الشبكة شغالة ، لازم تتأكدي أن IC الصوت سليم ، لازم تتأكدي أن الشاشة سليمة والوانها مظبوطة ، فلازم كل شيء يتجرب ، لأن الزبون لو أخد الجهاز ودفع فلوس وخرج ولقي الصوت او الشبكة مثلا مش شغالين ، بيرجع تاني يقول أنت اللي بوظته ، ده كان شغال كويس قبل ما يفصل !

الأمانة أني مأخدش الحاجات دي وانشرها ع النت زي اللي نشر لعنتبل المحلة أو الشيخ ممدوح عنتيل السنطة !!

لما تشتغلي في مجال صيانة الموبايلات .. هتعرفي إنك لما تشغلي جهاز جاي فاصل باور لازم بعد الجهاز ما يفتح تجربي كل إمكانيات الجهاز ، لازم تتأكدي أن التاتش أو الزراير شغالين ومفيش زرار بايظ ، لازم تتأكدي أن الشبكة شغالة ، لازم تتأكدي أن IC الصوت سليم ، لازم تتأكدي أن الشاشة سليمة والوانها مظبوطة ، فلازم كل شيء يتجرب ، لأن الزبون لو أخد الجهاز ودفع فلوس وخرج ولقي الصوت او الشبكة مثلا مش شغالين ، بيرجع تاني يقول أنت اللي بوظته ، ده كان شغال كويس قبل ما يفصل !

الأمانة أني مأخدش الحاجات دي وانشرها ع النت زي اللي نشر لعنتبل المحلة أو الشيخ ممدوح عنتيل السنطة !!
تصدق صح انا اقتنعت فعلا اصلا بالعقل كده الجهاز منتاكدش من التاتش بتاعه شغال ولا لا الا لما نخش على الجاليرى ونقلب فى محتواه كله صور بقى فيديوهات محادثات خاصه ميضرش انت لازم تتطمن على التاتش برضوا لا وكمان التاكيد ميكملش الا لما نجرب كده نعمل ضبط مصنع عشان كل اللى على الجهاز يتمسح وكله فى سبيل نجرب التاتش
لا انا مصدقاك بجد
الحقينى يا ماااااااااااااااااااااااااااااااااماااااااااااااااااااااااااااا

• عجبني
التفاعلات: the predator
تصدق صح انا اقتنعت فعلا اصلا بالعقل كده الجهاز منتاكدش من التاتش بتاعه شغال ولا لا الا لما نخش على الجاليرى ونقلب فى محتواه كله صور بقى فيديوهات محادثات خاصه ميضرش انت لازم تتطمن على التاتش برضوا لا وكمان التاكيد ميكملش الا لما نجرب كده نعمل ضبط مصنع عشان كل اللى على الجهاز يتمسح وكله فى سبيل نجرب التاتش
لا انا مصدقاك بجد
الحقينى يا ماااااااااااااااااااااااااااااااااماااااااااااااااااااااااااااا

ياماما ... الزبون بيجيب الجهاز وهو فاقد فيه الامل ، والإتفاق معاه من الأول أنه يا يتصلح يا ميتصلحش ! يعني ممكن تاخد حتة حديدة زي ماهو ! ويبقي الإتفاق أن الجهاز ممكن يحتاج سوفت والسوفت هيمسح كل اللي عليه !

ومش كل الحالات زي بعضها ، فيه جهاز بيشتغل من اول مرة ، ويادوب اجربه ع السريع والزبون ياخده ! فيه جهاز بيكون واقع في مياة ، والشاشة غرقانة مياة ، لازم افصص الشاشة نفسها وأنضفها من جوة علشان متعملش خيالات ! فيه تاتش بيشتغل مساحات ومساحات لأ ، فلازم يتجرب كل منطقة فيه وخصوصا منطقة زرار ال play للصوت والفيديوهات وزراير الاتصال ! فيه جهاز بيقطع شبكة ولازم له سوفت وتنزيل ملف شبكة !

فكانت الحاجات دي بتقع في إيديبالصدفة ، وطبيعي لمام أشغل فيديو أو افتح صورة علشان اشوف جودة الشاشة وتلاقي حاجة زي كدة الفضول بياخدني لأني اشوف غيرها ! ما أنا بشر يعني من لحم ودم !

ياماما ... الزبون بيجيب الجهاز وهو فاقد فيه الامل ، والإتفاق معاه من الأول أنه يا يتصلح يا ميتصلحش ! يعني ممكن تاخد حتة حديدة زي ماهو ! ويبقي الإتفاق أن الجهاز ممكن يحتاج سوفت والسوفت هيمسح كل اللي عليه !

ومش كل الحالات زي بعضها ، فيه جهاز بيشتغل من اول مرة ، ويادوب اجربه ع السريع والزبون ياخده ! فيه جهاز بيكون واقع في مياة ، والشاشة غرقانة مياة ، لازم افصص الشاشة نفسها وأنضفها من جوة علشان متعملش خيالات ! فيه تاتش بيشتغل مساحات ومساحات لأ ، فلازم يتجرب كل منطقة فيه وخصوصا منطقة زرار ال play للصوت والفيديوهات وزراير الاتصال ! فيه جهاز بيقطع شبكة ولازم له سوفت وتنزيل ملف شبكة !

فكانت الحاجات دي بتقع في إيديبالصدفة ، وطبيعي لمام أشغل فيديو أو افتح صورة علشان اشوف جودة الشاشة وتلاقي حاجة زي كدة الفضول بياخدني لأني اشوف غيرها ! ما أنا بشر يعني من لحم ودم !
وهو جوده الشاشه مش بتبان الا من الصور اللى على الجاليرى مفيش خلفيات مثلا فى الموبايل مثلا يعنى
الصوت مش بيشتغل الا من فيديو مينفعش مثلا نجربه من يوتيوب مثلا واهو بالمره نشوف هيتصل بالواى فاى ولا لا
بس بعيد عن كل ده موضوع انك بتمسح ده عشان تعرف البنات انك شوفت الصور والحاجات اللى على موبايلاتهم عشان تعرف انطباعهم دى حلوه قوى
تصدق ويحصل اللى يحصل اقسم ب**** انت لو كنت وقعت تحت ايدى فى موقف زى ده لكنت فرجت عليك امه لا اله الا **** وعرفتك مقامك ولبستك قميص نوم فى نص الشارع وعرفتك ساعتها التاتش شغال ولا لا

• بيضحكني
اه لقيت لي اختي وبنات خالتي وبنت عمتي وبنت خالي وصحاب اختي كلهم علي فون اختي رنا المنيوكة ولقيت صور ليهم وهما بيتناكو كمان معملتش حاجة ضربت عشرة عليهم وهجت فشخ
ابعتلي صور منهم

وهو جوده الشاشه مش بتبان الا من الصور اللى على الجاليرى مفيش خلفيات مثلا فى الموبايل مثلا يعنى
الصوت مش بيشتغل الا من فيديو مينفعش مثلا نجربه من يوتيوب مثلا واهو بالمره نشوف هيتصل بالواى فاى ولا لا
بس بعيد عن كل ده موضوع انك بتمسح ده عشان تعرف البنات انك شوفت الصور والحاجات اللى على موبايلاتهم عشان تعرف انطباعهم دى حلوه قوى
تصدق ويحصل اللى يحصل اقسم ب** انت لو كنت وقعت تحت ايدى فى موقف زى ده لكنت فرجت عليك امه لا اله الا ** وعرفتك مقامك ولبستك قميص نوم فى نص الشارع وعرفتك ساعتها التاتش شغال ولا لا
بااااااااااس.
روستخ روستخ.

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تصدق ويحصل اللى يحصل اقسم ب** انت لو كنت وقعت تحت ايدى فى موقف زى ده لكنت فرجت عليك امه لا اله الا ** وعرفتك مقامك ولبستك قميص نوم فى نص الشارع وعرفتك ساعتها التاتش شغال ولا لا

قميص نوم ! 🤣🤣

لأ معلش .. مكنتيش هتعرفي ، كان هيبقي صعب عليكي أوي لأسباب كتير ، أهمها أنك في محل فيه فلوس وبضاعة وإمسك حرامية ، ولما قفشناها بتسرق صوتت وبتعمل فيلم ، وأصحاب المحلات اللي جنبي شهود مجانيين وكنتي إنتي اللي هتلبسي ، فأنصحك متحاوليش تعمليها مع حد 😀

ولحد هنا و Stop علشان الكلام الكتير بيجيب غلط .

وتصبحوا علي خير 🌹

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس

احلى مسا عليك قول انك كنت بتفتح وتتفرج على صورهم بدافع الفضول كنت فى يوم من الايام عندنا محل موبيلات وعدى علينا كل ده .. متقولش بنجرب 🙂 ممكن تجرب الكاميرا وتصور وتتاكد من كل حاجه
بس قولى هى كل الموبيلات ملهاش باسورد ولا حتى على الابلكيشنز ده انت عفريت اوى 😉😂

• عجبني
احلى مسا عليك قول انك كنت بتفتح وتتفرج على صورهم بدافع الفضول كنت فى يوم من الايام عندنا محل موبيلات وعدى علينا كل ده .. متقولش بنجرب 🙂 ممكن تجرب الكاميرا وتصور وتتاكد من كل حاجه
بس قولى هى كل الموبيلات ملهاش باسورد ولا حتى على الابلكيشنز ده انت عفريت اوى 😉😂

هو أنا قلت كل الموبايلات ؟ وكل الستات ! أو إن كل المواقف زي بعضها ! أحييه ع الدماغ والفهم 😄

ماهو فعلا بيبقي بدافع الفضول ، لكن دافع الفضول ده بييجي بعد ما أفتح صورة أو فيديو بالصدفة ، وأنا بقلب في التليفون والاقي حاجة !

وبعدين أنا قلت في 2011 وحتي 2015 يعني ايام نوكيا N70 ونوكيا N73 والصيني كان لسة طالع بشريحتين وتلاتة وصوته عالي فمغرق الدنيا زي ال G-Tide .. أبلكيشنز إيه اللي بتتكلم عنها ياصديقي ! 😄

بسسسسسسسس بسسسس لا كدا كتير يا برنسيس

انا مشفتش صور لحد بس بحكم انى ست شفت ستات كتير من العليه او معارف ملط او بملابس مكشوفه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نزيه الخاطر, فلاح مصري, Tarek Tito و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%