NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش لقيت صور عريانة لحد تعرفه قبل كدة؟

Shadyjo18

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مفتوح للنقاش .. لقيت صور عريانة لحد تعرفه قبل كدة؟ سواء ع النت او على موبايله او اتبعتلك.. وعملت ايه او حسيت بـأيه؟

اه لقيت لي اختي وبنات خالتي وبنت عمتي وبنت خالي وصحاب اختي كلهم علي فون اختي رنا المنيوكة ولقيت صور ليهم وهما بيتناكو كمان معملتش حاجة ضربت عشرة عليهم وهجت فشخ

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى
اه لقيت لي اختي وبنات خالتي وبنت عمتي وبنت خالي وصحاب اختي كلهم علي فون اختي رنا المنيوكة ولقيت صور ليهم وهما بيتناكو كمان معملتش حاجة ضربت عشرة عليهم وهجت فشخ
م تباصى

حصل لقيت صور لبنات من نفس بلدى اعرفهم شكلا و اتفاجئت الصراحه لانهم فى الحقيقه او فى الظاهر من كدا خالص

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
لقيت البوم لبنت شغالة في شركة في نفس الدور إللي أنا فيه وكنت معجب بيها من بعيد كده بس مكلمتهاش 😂😂😂

كان في واحد كان بينزل صور بنات و الغريبة انه عارف اساميهم و عارف بيتهم و عارف عنهم كتير
عامل صفحة علي الفيس بوك و بينزل عليها صور البنات دي و اساميهم و بيقول كلام وسخ اوي عليهم
من نوعية القحبة دي حامل من خطيبها و بتروحله بيته بالليل ينيكها و حاجات زي كدة
و اللي اكتشفناه ان الواد دة يعرف واحدة بتتعرف على البنات بحجة انه اخوها بيدور على عروسة و الكلام دة
و بتفاجئ ان في بنات بتبعتلها صور بهدوم البيت و بشعرهم
منهم بقا واحدة انا اتقدمتلها قبل كدة كنت شايف صورتها قبل كدة و مخدتش بالي انها هي الا لما روحتلها البيت و شوفتها

• عجبني
التفاعلات: Tarek Tito
أنا شفت فيديو نودز لواحدة جارتنا تقريبا كانت مصوراه لجوزها و حد خده من علي تليفونها ووزعه علي معارفه

ماما عند قرابتي

• عجبني
التفاعلات: Tarek Tito و Teka44
مرة لقيت ألبوم كامل على النت لواحدة مومس كانت جارتنا

• بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
بكل التعاسه لاااا

ع النت لأ .. لكن الفترة من 2011 وحتي2015 البلد كان حالها واقف ومكنتش لاقي شغل ، فأخدت كورس هارد وسوفت وفتحت مركز صيانة وخدمات المحمول ، وكانت بتجيلي موبايلات فاصلة باور للإصلاح ، بعد عمل اللازم وتشغيل الجهاز كنت بلاقي درر ، صور وفيديوهات خاصة ، لستات وبنات في المنطقة بشوفهم ماشيين في الشارع محترمين ، فكنت بحذفها وأعمل للجهاز ضبط مصنع ، ولما تيجي صاحبته تستلمه أقولها الجهاز إشتغل باور لكن كان فاصل شبكة ، فإضطريت أعلمه سوفت وير علشان أنزله ملف الشبكة ، معلش.. الصور والفيديوهات اللي عليه إتمسحت ، فتفهم إني شوفت .. كنت ببقي عاوز اعرف إنطباعاتهم إيه ، فتتكسف وتاخد الجهاز وتمشي ، فيه اللي مكنتش يشوفها تاني ابدا وفيه اللي كانت بعد ما تستوعب الصدمة بترجع تتعولق وتحكها ، بس مكنتش بأدى ريق لحد !

ع النت لأ .. لكن الفترة من 2011 وحتي2015 البلد كان حالها واقف ومكنتش لاقي شغل ، فأخدت كورس هارد وسوفت وفتحت مركز صيانة وخدمات المحمول ، وكانت بتجيلي موبايلات فاصلة باور للإصلاح ، بعد عمل اللازم وتشغيل الجهاز كنت بلاقي درر ، صور وفيديوهات خاصة ، لستات وبنات في المنطقة بشوفهم ماشيين في الشارع محترمين ، فكنت بحذفها وأعمل للجهاز ضبط مصنع ، ولما تيجي صاحبته تستلمه أقولها الجهاز إشتغل باور لكن كان فاصل شبكة ، فإضطريت أعلمه سوفت وير علشان أنزله ملف الشبكة ، معلش.. الصور والفيديوهات اللي عليه إتمسحت ، فتفهم إني شوفت .. كنت ببقي عاوز اعرف إنطباعاتهم إيه ، فتتكسف وتاخد الجهاز وتمشي ، فيه اللي مكنتش يشوفها تاني ابدا وفيه اللي كانت بعد ما تستوعب الصدمة بترجع تتعولق وتحكها ، بس مكنتش بأدى ريق لحد !
يا سلام على الامانه ياسلاااااااااااااااااااام :mad:

• بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: دندوشه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%