NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية لعنه النهايات ـ حتي الجزء الثالث 15/10/2022

The Dark Knight2

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا هلاا وحشتوني فشخ يا خواتي بجد وحشتوني جدا عارف اني مقصر معاكو وفاتح قصتين ومنهتهمش بس غظب عني و**** كان عندي شويه حورات كدا ويادوب رقت منهاا وقولت ارجع لخواتي مرا ثانيه وباذن **** هحاول انزل جزء من القصه القديمة النهارده المهم يلا نبداء واسف علي الاطاله
...........................
الجزاء الاول
يوم بضين زي اي يوم المنبه بيرن 7 الصبح عشان اصحي اغسل وشي وسناني والبس وانزل في عز الثلج (بس دا ثلج حرفيا عشان انا بدرس في روسيا ) اروح الجامعه .. اسف نسيت اعرفكو بنفسي يا خواتي انا فارس 22 سنه طالب مغترب بدرس في روسيا . . . نرجع لموضعنا نزلت الجامعه ودا يوم غير اي يوم بالنسبالي لسه مخلص تحضيري (لغه روسيه) وهبداء دراسه معي روس بقا وانتو عرفين يعني اي روسيات بس كل دا مكنش فارق معايا انا كل الي كان فارق معايا اختلاف الثقافات( ودا عملي مشكله حقيقي هنا) تعاملهم بيبقا مختلف جدا عن مبادئنا وتعاليمنا ودنيتنا احنا كل حاجه مختلفه لحد ما روحت واخدت الصدمه انا لوحدي في وسط ٩ بنات وكلهم قمرات انما كل دا مكنش في دماغي لاني بصراحه مشفتش غيرهاا مشفتش غير قطعه من السمه حوريه من حوريات الجنه حاجه بجد وهم دنيا نفسي اعشها ومحستش بنفسي غير وهيا وبتهز فيا وبتقول
هيا/ فارس فارس هناك مشكله
انا/ لا لا لايوجد شئ
هيا/ اذان لماذا لم تجيبني
انا/ اسف لم اكن اصغي لكي كنت تائه في بحر اوهامي اخبريني ماذا كنتي تقولي
هيا/ ارد ان اعرف عنك المزيد ف انا لا اعرف سو اسمك
انا/ حسنن فلنزهب الي الكافيه واخبرك بكل شئ
والصراحة يا جدع انا كنت بمط معاها في الوقت بأي طريقه مش عايزها تمشي من جنبي
لحد ما لقيت جته طول بعرض زي الجموسه داخل عليا وبيشدها من ايدها وعايز يمشي بيهاا روحت ماسك ايده وقيله
انا/ انت مين وازاي تتعامل معاها كدا
الشخص/ اطلع براها انت عشان متتاذاش
انا/ احا لا وكمان عربي دانت حلو قوي اهو
الشخص/ وممكن اوريك الاحلي لو عايز
انا/ لا دي سبهاا عليا انا
ورحت رزعه روسيه بنت حرام في منخيره وماسك راسه وملبسهاا في الطربيزه وخدها وماشي
انا/ ممكن افهم مين دا
هيا/ دا ابن شريك بابا في الشغل والمفروض كنا بنحب بعض لحد ما شفته معي غيري فبعدت عنه بس هوا مش عايز يفهم كدا ومصمم علي اني ملكه وبيبعت ورايا جواسيس في كل مكان واكيد هيبعتلك حد من الشرطه عشان يحبسك بس انا هحاول اسعدك ..
ولسه ما خلصتش الكلمه ولقيت عربيات الشرطه محوطاني من كل حته ولسه حتي ما نطقتش لقتهم ضربوني بمسدس الكهرباء ومن الالم أغمي عليا ومفقتش غير وانا متكتف في القسم وعينك ما تشوف يا جدع كلت علقه موت انضربت ضرب وفي الاخر لقتهم رموني في زنزانه معي شب قمحي البشره وشكله بيقول انه مش روسي بش دخلوني وانا مش قادر اقف علي رجلي من كتر الضرب وجسمي كله بيجيب في ددمم لقيت الشب جرا عليا وقال
الشب/ شو بيك يا اخي ليش عملو فيك هيك
انا/ معرفش كل الي اعرفه اني اتخنقت معي شب عربي وقاله أنه ليه وسطه كبيره هنا
الشب/ اكيد ابتقصد امير السوري مش هيك
انا/ معرفش بس .. وحكتله علي كل حاجه حصلت
الشب/ **** لا يوفقه هاد الكلب ولك مسيره واقع تحت دياتي و**** لقتله قتل
انا/ بس انت معرفتنيش عليك
الشب/ انا اسمي عدنان من سوريا وانت
انا/ اسمي فارس من مصر
عدنان/ ولك مرحب بالمصاروه
ومن وقتها بقيت انا وعدنان اكتر من خوات ومفيش كلب من كلاب امير قدر يعمل معانا حاجه لاننا دايما كنا بنخلص عليهم لحد ما عملنا اسم وعلاقات كتير وهنا تتغير حياتي من طالب ل عاشق الدماء ويطلع عليا اسم القاتل الوسيم (красивый убийца,)
ومن هنا تبداء حياه جديده خالص وبعد كام يوم او شهر او سنه معرفش قد اي خرجت من السجن وكانت اول حاجه اعملها هوا الانتقام بس انا مش هنتقم بقتل امير وبس لا دا الموت راحه ليه انا هدمره واخليه يموت بحسرته علي فلوسه وسطوته وعزوته الي راحت ومن هنا بدأت اجمع فلوس باي طريقه قاتل مؤجور فرد من المافيا تجاره مخدرات تجاره سلاح تجاره عبيد للجنس كل حاجه لحد ما صيتي زاع وسط المافيا باسم الشبح الان وانا بعمل كل دا مفيش حد قدر يشوفني او يعرفني وبعد ما جمعت فلوس كتير كلمت حد من المعارف وطلعت عدنان من السجن ومن هنا بداء الانتقام ياترا عملت اي ولي عدنان عايز يدمر امير كدا وهل الحكايه هتخلص بتدمير امير وبس واي وضع البنت دي كل دا هنعرفه في الجزاء الجاي ..... سلام يا جدع وعايز اسمع راي كل واحد فيكو لان دا يهمني قوي

الجزء الثاني

يا هلاا بيك يا زوز بجد وحشتني ومتاخرتش عليك اهو عشان تعرف بس انك حبيبي وحاضر يا جدع هطول في الاجزاء ويلا بينا بقا نخش علي الاحداث
................
ومن هنا بداء انتقامي ف امير ابوه عنده شركه امن سيبراني ودا كان اول جزاء في التدمير اسست شركه البلاك جاك للامن السيبراني والحمايه من الاخترقات وبسبب علاقاتي في الدرك ويب قدرت اجند كتير من احرف هكرات العالم وعشان معظم المؤسسات الحكوميه كانت بتتعامل معي وايت هاك ودي شركه ابو امير ( ودا كان سبب قوته ) قدرت بجنودي ادمر اكثر من ٢٠٠٠ سلفر في كذا منظمه حكوميه منهم الكيجي بي نفسه وهنا عمت الفوضه وتسببت في خساره ٥٠ ٪ من اسهم شركه وايت هاك وهنا الحكومه انقلبت عليه وكا العاده ظهر المخلص وبدات اعرض برامج شركاتي الي هيا من اقوي برامج الحمايه في العالم وقدرت في خلال ٣ شهور بس اني ابقا المحتكر للسوق وهنا شركه وايت هكر اعلانت افلسهاا ودي كانت الفرصه الي بجد اشتريت الشركه ووافقت اني اسيب رايس مجلس الإدارة في منصبه ودا عشان ازل امير وفي يوم نقل الملكيه وتنصيبي دخلت وقعدت علي مكتب رايس المجموعه ومدي ضهري للباب ودخل امير وقال
امير/ شكرا لسعدتك انك سبتني في منصبي
وهنا انا لفيت الكرسي وتخيل يا عزيزي لما تشوف الانسان الي كونت السبب قي تدمير حياته قاعد علي كرسي شركتك الي دمرهالك واستوله عليهاا وهنا ظهرت الصدمه علي وش امير وقال
امير/ كنت متاكد ان الامور دي كلهاا مش من فراغ مهو مش معقول شركه تطلع في خلال ٣ شهور وتاكل الجو كله علي شركه بقلهاا سنين في المجال بس الي مكنتش متخيل انه يحصل انك تبقي انت يا حقير الي ورا كل دا ..
وهنا يدخل عدنان وقال
عدنان/ الحقير بجد هوا الشخص الي ميصونش العيش والملح ويعض الايد الي اتمدتله يا ابن الحرامي..
وهنا عدنان بدا يحكي عايز تعرف انا ليه بكرهه الكره دا كله يا فارس انا اقولك ......فلاش باك
من خمس سنين كنت لسه طالب في جامعه كاذان الفدراليه لعلوم الكمبيوتر وفي الوقت دا كان ابويا من اكبر الهكرز الي في العالم ف بخبرته قدر يفتح شركه كراسني بيل (الابيض والاحمر) لعلوم الكمبيوتر والاختراق السيبراني وهنا ظهر في حياتي امير وكان بيتودد لي بطريقه غريبه وبدا يدخلني في سكه الشرب والخمور وفي خلال ثلاث سنين قدر يسلبني كل حاجه فلوس عربيه ومضاني علي اكتر من مليار دولار وانا سكران وبدا يهدد أبويا انه لو متنزلش عن الشركه هيسجني وهنا ابويا اخترني وكنت السبب في كسره ضهره وضياع تعب سنين بس الكلب منفزش وعده وبالفعل سجني وهنا ابويا من الصدمه مقدرش يتحمل ومات بحسرته ومكفهوش كدا وبس لا راح ولف علي حبيبتي عشان يتجوزهاا عشان ابوها كان رجل اعمال كبير في نفس المجال(البنت الي كانت سبب المشكله يا زوز) وقدر بالفعل يضحك عليهاا وهنا كان الكلب دا السبب في خسارتي كل حاجه حتي حريتي ( مش اي معرفه يبقا صاحب ومش اي كلام حلو يبقا حب عشان مش كل البشر ادم وحواء لازم تفهم أن الي قرب منك بشكل مفاجئ دا موقعش في حب سيادتك ولا كل الي بيضحك في وشك يبقا صحبك وحبيبك بلاش تبقا نقضه ضعف لابوك بدل متبقي نقطه قوه يتسند عليها لما الزمن يجي عليه) وهنا انا كنت مدمر حرفيا عايش ميت لحد منتا ظهرت وحيات فيا الامل من جديد اني ارجع كل الي انسرق مني ... عوده من الفلاش ودي كانت كل حاجه عني يا خوي
امير/ هههههه **** تصدقو ضحكتوني انتو الاثنين بهايم واحد مش مقدر النعمه وعمال يوزع فيها شمال ويمين واحد مش عارف قيمه كل جنيه بيصرفه وابوه سايبه كل ما يطلب خد وناسي ان في ناس مش لقيه اليابس عشان كدا كان لازم تتاخد منه أما الثاني عملي فيها شجيع السيمه بدين امه مفكر نفسه الواد الي البت هتعجب بيه لما يضرب عشنها لا فوقو انا امير الحاكمي فهمين محدش فيكو هيعرف يعمل حاجه معايا
عدنان/ وانا هوريك هعرف ولا لاء معايا يا صحبي
انا/ اكيد معاك في كل حاجه يا قلب اخوك
امير/ هتعملو اي يعني ولا حاجه
وهنا ضغط علي زرار جنب المكتب ودخل منه جوز بهايم من بنادمين
وهنا امير كان بيرتعض من الخوف شايف مصير اسود قدامه شايف عمل هباب هوا عمله شايف نهايته الحتميه وهنا انا امرت الجاردات انهم يخدو امير علي المخزن وبعد ثلاث ايام من النيك امير بقا شرموطه وهوا الي بيطلب الزب وهنا خليت الجردات تنيكه وتصوره وينشرو الفيديو في كل مكان وهنا من الصدمه ابوه مستحملش ومات ودي كانت ثاني خطوه في الانتقام اما الخطوه الاخيره يا زوز كانت هيا
وكان في يوم عادي بالنسبله ل امير يصحي بتضرب ويتناك وياكل زي الكللابب وينام بس هنا صحه لقاني في وشه بس ملقاش فارس لا لقي القاتل الوسيم واول حاجه عملتها اني حقنته بحقنه ادرينالين عشان يحس بكل لحظه عزاب وميغماش عليه وبدأت في خلع ظوفره وبعد كدا تكسير صوابع الايد والرجل وهنا كان امير بيترجاني اضربه بالنار بس لا لازم تتعزب وتعيش كل لحظه عيشتهاا لغيرك وبعد تكسير الصوابع خلع الفكين بدون بنج حرفيا كان الصويت جايب اخر المكان بس دا مكان في الريف وتحت الارض هات الي يسمعك وبعد خلع الفك خليت الرجاله تكسر عضمه وتخده في طياره وترميه في احد البراكين بس بعد ما اخد حقنه ثانيه من الادرينالين عشان ميموتش بالساهل كدا وهنا كان الانتهاء من انتقام امير وبدات ارجع ثاني لدرستي طبعا جنب شركاتي وضفنا الشركتين علي بعض انا وعدنان وعدنان رجع لحبيبته الي كان امير الكلب حبسها في مخزن والحياه مشيت عادي بس يا ترا حياه القاتل الوسيم هتمشي عادي كدا اكيد لا وفي احد الأيام وانا مروح من الجامعه رايح القصر بتاعي يقف قدام عربيتي ثلاث عربيات ويغمو عيني وافقد الوعي ........ ياترا مين دا وعايز اي وهل هنعرف نعمل الي عايزه ولا واي علاقه عدنان وامير بيه دا الي هنعرفه في الجزء الجاي سلام يا زوز

الجزء الثالث

يا هلاا بالي وحشني سامحني يا رايق معرفتش انزلك جزاء امبارح بس معلش كنت تعبان شويه ومقدرتش اكتب وبصراحه مبعرفش اكتب اي كلام وانزله الازم الكلام الي بكتبه ابقا رايق فيه عشان اعرف اعيشك معايا في القصه يا زوز .... يلا بينا بقاا علي الجزاء الجديد عشان بصراحه حابب اندب الذيب .. ( بيني وبنكو زعلان منه بقاله كتير منزلش وسايب المجال ) ها يا ذيب انا بندبك قدام الكل اهو وبتحداك ( وطبعا دا ميقللش من الذيب عارف انه افضل واحسن مني بمراحل بس حابب انه يرجع للكتابه ثاني ) المهم يلا بينا ............
...........
فوقت في مكان تحسه انه بيت الشيطان حاجه مش سوده لا دا مش سواد دا قطعه من الدرك الاسفل مكان من كل الظلام الي فيه يقلع قلبك من مكانه يحسسك ان نهايتك هتكون هنا وانا بدات افوق وبعد ما عيني اتؤقلمت علي السواد بدات الاحظ نقتطين حمر وهنا قلبي اتخلع من مكانه الانه دول طلعو عيون وبدأ يطلع من الظلام ويقرب مني وتخيل معايا يا زوز سواد في سواد بيقرب منك سامع نبض قلبك من الخوف وفي لحظه لقيت ايد نساؤيه بتحسس علي وشي وتقول
الست/ انت بقا القاتل الوسيم سمعت عنك كتير وحبيت اقبلك
وانا هنا بدات خلاص استجمع شجعتي مهو اكيد مش هيبقا نهايتي بعد دا كله اموت وانا خايف لا حتي لو هموت اموت وانا واقف علي رجلي راديت عليهاا وانا بحاول إداري خوفي
انا/ هه‍ههههه واديكي حصلك الشرف وانكتب في كتاب انجازاتك انك وقفتي قدام القاتل الوسيم
ومرا واحده سمعت صوت ضحكه تخلع قلبك من مكانه من كتر الحقد والجبروت الي فيهاا ومرا واحده سكتت الضحكه وقالت بصوت يمزق قلبك من الخوف تحس بجد انه مش من بنادم لا دا جاي من الدرك الاسفل من النار وقالت
الست/ الثقه حلوه يا فارس بس مش معي الكل
انا/ وانتي مين بقاا
الست/ انا السواد انا الشر انا سبب القتل انا سبب الدمار انا الايد الخافيه الي بتحرك دول انا الي اطلقو عليها حفيده ابليس من شري انا اميره الشر وممثله ابليس في الأرض انا انيستاسيا جرمدوف
وانا هناا قلبي كان هينخلع من مكانه بعد ما سمعت الاسم مهو دي يا زوز مش اي حد دي حفيده ابليس دي عاشقه الدم اسمهاا مرتبط باي دمار في العالم
وانا هنا حسيت انه خلاص نهايتي فلازم امسك نفسي
انا/ وحفيده ابليس محتاجه مني انا ايه بقا
انستاسيا/ حفيده ابليس مبتحتجش حفيده ابليس عندهاا عبيد بعدد شعر راسك وبتامر وبس
انا/ تامري علي كلابك مش عليا انا
انستاسيا/ بلاش فتحه صدك انت هنا في مملكتي وموتك ممكن يبقا تؤديبك
انا/ موتي جاي جاي سواء دلوقتي او بعد كدا فدي حقيقه احنا مؤمنين بيها فمش دا الي هيخوفني
لقتهاا نفخت وبدون مقدمات شدت اجزاء سلاح وهنا انا خلاص اتؤكدت اني ميت ومستني الطلقه الي هتسكن في راسي او في قلبي وهنا غمضت عيوني وافتكرت اهلي في مصر وبدات اراجع ذكرياتي والسبب الي خلاني هنا دلوقتي وفي لحظه لقيت صوت طلقه وسكنت جسمي وهنا انا خلاص حسيت اني ارتحت كدا ووقعت علي الارض ودي كانت نهايتي ....... خد ياعم رايح فين لسه مخلصتش مهي مش هتخلص كدا او حتي تخلص هنا كل دا كان الي متخيله ارجع ورا ورا كمان من اول ما الطلقه طلعت بس احا اي دا مفيش حاجه سكنت جسمي اه يعني انا مش ميت هنا سمعت صوت حفيده ابليس بيهمس في ودني وقالت
حفيده ابليس/ دلوقتي اقدر اقول انك عديت الاختبار وتستاهل تبقي جوز حفيده ابليس وهنا فتحت عيني بس احااا دي انستاسيا حبيبتي طب اذاي وفين وامتي دي غلبانه نيك وهنا محستش غير بشفيفهاا حاضنه شفايفي وانا هنا من الرعب قررت انتقم ورحت قايم مسكهاا من رقبتهاا وخنقهاا في حيطه وبايدي الثانيه رزعتهاا كذا قلم ورا بعض وانا ماسك شفيفهاا بين شفايفي وبعد كدا سبت وشهاا وقطعت هدومهاا وبدات اضرب علي بززهاا بكل عنف لحد ما لقيت بززها ازرقو وهنا روحت مسكهاا من شعرهاا وحطيتها تحت زبي ورحت حاشر زبي في زورهاا وكل ما تتخنق اطلعه تكح وتاخد نفسهاا وارجعه ثاني لحد ما بقيت في قمه هيجاني وهنا روحت جيبهاا من شعرهاا ورميهاا علي الكرسي الي كنت قاعدي عليه وركبتهاا بالعكس وخليت طيزهاا ليا ورحت حاشر زبي كله مرا واحده في كسهاا وانا شادد شعرهاا وهنا بداء صوتهاا يعلي وتصوت وكل ما احس انهاا همدت اروح ضاربهاا علي ضهرها لحد ما حسيت اني هجيب روحت شاددها من شعرها وضربها علي وشهاا لحد ما فتحت بوقهاا ورحت جايب لبني علي وشهااا وهنا هديت وهيا من التعب راحت مرميه علي الارض تاخد نفسهاا وبعد خمس دقايق قالت
انستاسيا/ خلاص كدا ارتحت تعال بقاا نطلع مملكتك الجديدة يا حبيبي
وهنا اخدتهاا وطلعت وهنا كانت الصدمه قصر ولا في الاحلام مملكه خاصه في اعلي جبل من جبال روسيا متؤمن من كل اتجاه متعرفش تدخله او تخرج منه الا عن طريق طياره هيلكوبتر وهنا نطقت وقولتهاا
انا/ قبل اي كلام أنا عايز اعرف انتي مين انتي انستاسيا البنت الطيبه الي بحبهاا وبتحبني ولا حفيده الشيطان
انستاسيا/ انا معاك حبيبتك وكلبتك وخدمتك الي تعمل فيهاا ومعاها كل حاجه انما معي غيرك حفيده الشيطان عاشقه الدماء
انا/ و اشمعنا انا الي اخترتيني اكون حبيبك
انستاسيا/ قدرك
انا/ عايز اعرف انتي عرفتيني ازاي وليه عايزه نتجوزه
وهنا بدات تحكي فلاش باك علي لسان انستاسيا
انا حفيده الشيطان عاشقه الدماء اميره الشر والضمار بس دا جوا مملكتي بس لكن دلوقتي انا بنت زي اي بنت ودا اول يوم جامعه ف لبست ونزلت اخدت تاكسي ورحت الجامعه لحد ما قبلتك وهنا قلبي بدا ينبض ويحس احساس اول مرا يحسه من سنين وبدات اتعرف عليك واتكلم معاك وطول الفتره دي مش عايزه اعمل عنك اي تحريات الانه انت كنت طبيعي شب عربي زي اي شاب بيدرس هنا وبصراحه اكتر مكنتش حابه اخسرك عشان كدا سبتهاا مشيه لحد امبارح ودا يوم زي اي يوم صحيت. ونزلت اشوف مملكتي لحد ما عرفت ان فيه مشكله وان البوص بيتحداني وهنا كان لازم يموت فقولت لي اندريه المساعد بتاعي
انا/ اندريه لازم نخلص علي البوص في اسعر وقت وجوه مملكته عشان محدش يفكر يتحدانا ثاني
اندريه/ دا الي احنا فكرنا فيه وجبنا امهر قاتل واسمه القاتل الوسيم .
انا/ اذاي عرفت تجيبه دا من مهرته خمس سنين محدش يعرف شكله حتي
اندريه/ واحنا مش اي حد احنا اعوان حفيده الشيطان وهوا ميعرفش هوا هنا ليه وموجود تحت
انا/ تمام نزللاله دلوقتي
وهنا انا قولت ارن عليك اطمن عليك بس لقيت تلفونك مقفول فقولت انزل اشوف القاتل الوسيم وبعد كدا اكلمك وغيرت ولبست لبس حفيده الشيطان ونزلت بس هنا كانت المفاجأة اني شوفت شوفت حبيبي مغمي عليه واندريه جنبك بيفوقك
هنا انصدمت ونديت اندريه قولتله
انا/ مين دا يا اندريه
اندريه/ دا القاتل الوسيم امهر قاتل حاليا
انا/ انت متاكد
اندريه/ طبعا دا بقاله شهر مدوخنا وراه
انا/ طب خده تحت عشان لو نجح في الاختبار هيبقا امير الجحيم
عوده من الفلاش باك
ودي القصه يا حبيبي والباقي طبعا انت عارفه
أنا... هنا إحنا رجعنا للواقع يعني انا الي بتكلم الي هوا فارس عشان متوهش مني يا زوز
انا/ تمام يا قلبي
وبالفعل جهزنا كل حاجه عشان الجواز وجه يوم الفرح وكنت مبسوط جدا لحد العصر وهنا لقيت اندريه داخل يجري عليا وبيقول
اندريه/ الحقني يا فارس في مصيبه
انا/ انطق اتكلم
اندريه/ الاميره......... وهنا نهايه الجزاء الثالث لو عايز تعرف اي الي حصل للاميره وهل هعرف اتصرف ولا لا والفرح هيكمل ولا انتظروني الجزاء الجاي واهو يا زوز طويل زي مانت عايز عشان الناس الي بتشتكي من قصر الاجزاء ... وهنا في موضوع عايز اتكلم معاكو فيه بصراحه يا زوز بقا فيه ناس في المنتدى لا يصلح ان يتقال عنها كتاب واحد منزلي قصه يقولي زبي ٤٧ سنتي وبطير في الجو واشخ رابصو لازم عشان تبقا كاتب تحترم عقول القراء اصل احنا مش بهايم بتقرا احنا عندنا عقل ونعرف نميز الصح والحقيقه من الغلط والخيال ف بصراحه بطلب من الاداره أنها تراجع الحاجه الي بتنزل قبل ما تنزل الان المنتدي دا مشهور بكتابه التقال وقصصه الي بجد بتمتعك فمش معقول منتدي زي دا يدهور بيه الحال وينزل عليه كلام تافه زي الي موجود وياريت الكل يدخل يقول رايه في التعليقات ويلا سلام يا جدع ..

• عجبني
التفاعلات: malek 112
هي جامده فشخ بس الجزء صغير مستني جديدك

• عجبني
التفاعلات: فارس العنتيل المفتري 112
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه رائعه

• عجبني
بدايه رائعه جدا+ بس الجزء صغير بس مش مشكله عاش 💖

• عجبني
البدايه جميله والاسلوب حلو اوي

• عجبني
اكيد الجزء دا تمهيد مش جزء خالص
ونستني الجاي تعرفنا كل حاجه
وياريت الأجزاء تطول عند كدا
بالتوفيق ف اللي جاي

• عجبني
بدايه حلوه بس راعي الأخطاء الإملائية علشان منتوهش منك

• عجبني
بدايه جميله ..
بـ التوفيق ..
فى انتظار الجديد
(y) 👌

• عجبني
هي جامده فشخ بس الجزء صغير مستني جديدك
تسلملي يا رايق +دا جزء تمهيدي مش اكتر وبإذن **** هحاول اطول في الاجزاء علي قد مقدر

• عجبني
التفاعلات: AL NESR AL SAHER
بدايه رائعه جدا+ بس الجزء صغير بس مش مشكله عاش 💖
مرورك اروع يا حبيب اخوك+دا جزء تمهيدي مش اكتر وبإذن **** هحاول اطول في الاجزاء علي قد مقدر

• عجبني
التفاعلات: معقد نفسيا
  • حبيته
التفاعلات: Le loup
اكيد الجزء دا تمهيد مش جزء خالص
ونستني الجاي تعرفنا كل حاجه
وياريت الأجزاء تطول عند كدا
بالتوفيق ف اللي جاي
باذن **** الي جاي يعجبك

بدايه حلوه بس راعي الأخطاء الإملائية علشان منتوهش منك
هراجع علي الاجزاء كويس قبل ما تنزل حاضر

• حبيته