NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

10 حظي من كله هههه انا عايز اكو صديق لكل الادارة المعترمة بتاعة المنتدي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
١

• عجبني
التفاعلات: Louay Farid
عايز اتعرف ع ناس حلوه واكون صداقات ملهاش علاقه بالجنس

هههههه حاجة من اتنين أما انتوا مستطيل .. أو عاوزين تعيشوا فى الوهم ... هو المكان تتطلع منه بصاحب .. كلنا بنجرى ورا كس. أو طيز .. يبقى انا اكون صاحبك هنا اكيد حخونك .. هنا مافيش صحاب الصاحب هنا لازم يكون وراه نيكه .. ولو مافيش وراه نيكه . حيبقى فكك منه .... وسع بقى وسع الهجوم وضرب النار .. على رأيى. أجرى يالا .. حيطلع عليك بقى أصحاب الفضيله وكل متفوه حيعمل فيها واعظ .. وازاى تقول كدا على ناس محترمين وعريانين .. لاء لاء انت غلطان ..

• عجبني
التفاعلات: جنون الإثارة, Amigod, متحرر اختي و شخص آخر
هههههه حاجة من اتنين أما انتوا مستطيل .. أو عاوزين تعيشوا فى الوهم ... هو المكان تتطلع منه بصاحب .. كلنا بنجرى ورا كس. أو طيز .. يبقى انا اكون صاحبك هنا اكيد حخونك .. هنا مافيش صحاب الصاحب هنا لازم يكون وراه نيكه .. ولو مافيش وراه نيكه . حيبقى فكك منه .... وسع بقى وسع الهجوم وضرب النار .. على رأيى. أجرى يالا .. حيطلع عليك بقى أصحاب الفضيله وكل متفوه حيعمل فيها واعظ .. وازاى تقول كدا على ناس محترمين وعريانين .. لاء لاء انت غلطان ..
كلامك صح
بس اعتقد القصد من السؤال صداقه جنسيه مش صداقه عاديه

• عجبني
التفاعلات: المغامر بزياده
لو كل واحد او واحده داخلين لعلاقات جنسيه و صداقه جنسيه و بعيد عن لعب العيال الكل هيطلع بصداقه جنسيه مش صداقه و تعارف وشغل الفيس بوك هههه

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان، جنون الإثارة و المغامر بزياده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%