NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه لعبة خلتني عايزها حقيقة

موجب راقي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
من فترة كده حوالي شهرين حملت لعبة سكس عن ولد ابوه مديون لراجل عصابة عنده بيت دعارة للسوالف والستات
واللعبة بدور على ان كل الشخصيات بتحول الولد دا لسيسي بوي بصراحة العبة جميلة وشدتني لدرجة اني بقيت عايز اعمل بيت دعارة زي كدا واجيب رجاله وولاد احولهم لسيسي بوي واجيب ستات كمان عارف انها فكرة مستحيلة وضرب من الخيال بس اهو بفضفض معاكو شوية

• عجبني
التفاعلات: اياد سمير و حماده_سليف
من فترة كده حوالي شهرين حملت لعبة سكس عن ولد ابوه مديون لراجل عصابة عنده بيت دعارة للسوالف والستات
واللعبة بدور على ان كل الشخصيات بتحول الولد دا لسيسي بوي بصراحة العبة جميلة وشدتني لدرجة اني بقيت عايز اعمل بيت دعارة زي كدا واجيب رجاله وولاد احولهم لسيسي بوي واجيب ستات كمان عارف انها فكرة مستحيلة وضرب من الخيال بس اهو بفضفض معاكو شوية
لعبتها فين دي

لعبت لعب كتيره كده
بس دي انهي واحده؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابقا غطيها😂

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف
رابط اللعبه

جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام smartman35

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%