NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة لسه مفهوم الأنوثة والرجولة غلط

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لسه فى ناس فاهمه الرجوله غلط

وميفرقوش عن الحيوانات حاجه اللى يصور بتاعه ويقولى انا هعمل واسوى وهو حد كان قالك انى عامله مسابقة فى المقاسات واللى يقول انا اعمل كذا واللى يشتم واللى عامل مؤدب وداخل ينصح وداخل المنتدى واول ما تكلمه البنت يقولها تعالى نعمل ليه عايز دلوقتى لما انت محترم ؟ عارف ليه عشان منافق زى مانت حر فى اختيارك وكلامك حاجه تخصك كمان فى ناس كلامها حاجه متخصكش انت حر وانا حره فى صفحتى بشوف العجب فى الخاص و**** وتخلف كتير وناس كويسه بس قليل متغلطش وخلاص اما متدخلش تعلق لو مش عاجبك رد فعل البنت اللى عايز تكلمها وانت بتشتم عشان هى مش عايزاك مايمكن وحشه وعارفه انها مش هتعجبك او يمكن عندها ظروف تمنعها تكلمك رغم انها بتدخل منتدى جنسي وبعدين مطلوب من الست تلبس محتشم ولو طالت محدش يشوف منها حاجه او يسمع صوتها طيب انت ليه مدام محموق كدا بتبص اصلا ما تخليك فى نفسك ؟ او ليه تعيب على حد متعرفش اللى حاسس بيه اتوكس مش كل واحد قال كلمتين بقى ارجل واحد 😂

ولسه فيه بنات فهمه الأنوثة غلط

فيه بنات عامله زى الحيوانات كل اللى عليها تدخل الشات وتعمل اللى عايزاه وكل يوم مع واحد شكل وبأسلوب شكل واهى تجارب وبتعدى والأحسن بيستمر لحد مايجى اللى احسن منه حد كان قالك ان الرجالة مفتوحين للتزوق واللى تعمل شعرها وتصبغ واللى توهم اللى قدامها انها بتحبه عشان فلوس ولا عشان جواز ولا عشان شوية متعه وكأن الرجالة رخيصة عندها واللى بتضحك على واحد وتبعتله خاص وتقوله تعالى ما امتعك المتعه اللى عمرك ما اتمتعتها وفى الاخر يقولها مولع تقوله سلام وتفضل تضحك كأنه مش بنى آدم واللى تهين اهله ودينه واللى تقول تعالى متعنى بس هتكون جزمتها ولما الجزمه تعفن وتزهق منها تقول بلوك واللى تروح تكلمها على الخاص تقولك هعمل بيك ايه خاص قمه التخلف الست اللى فاهمه لأنوثتها وسيله تفك عن نفسها وكمان تتعامل زى الحيوانات واللى تصور نفسها وتعمل صور كتير ياعالم صورها ولا صور غيرها وتبعتهم هنا وهناك طيب مقراتيش عن مصطلح Single mother واللى تبقى متجوزه وتنام فى الشات مع غير جوزها على اساس ان دا تسليه يعني ولا ايه مش عارفة انها خيانه يعني لو بتتكلموا فى مواضيع عامه هتتقبل لكن نايمه معاه بتاع ايه واللى شايفة نفسها على غيرها المتخلفين كتير بيعاملو الرجاله كانها شئ لرغباتهم

اللى عايز اقوله ان البنات كتير وفيه منهم كتير محترمين فبلاش تحكم على بنت قبل ماتعرفها حتى لو كانت فى منتدى جنسي ساعات احساس الوحدة عند البنت بيبقى صعب اوى ومش بتلاقيه الا فى ابسط وسيله ممكن تتكلم فيه وبلاش تحكمى على ولد من اول كلمتين قبل ماتعرفيه واللى هتعرفيه هتلاقيه بيحافظ عليكي حتى لو كلامه فى الجنس عمره ماهيقولك تعالى نعمل ويوريكي صور قذرة ملهاش اى لازمه

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و SultanNeswangy
صديقي كلامك جميل جدا
البنات و الاولاد درجات و مستويات و ما في شخصين بالعالم الهم نفس الميول و الشخصية
المنحرفين و الخلوقين درجات من الجنسين
و لانهم درجات فلا تستغرب وجود شهوانيين و شهوانيات و منافقين و منفقات بكل مكان و درجات مختلفة

احترامي الك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احسنت القول للاسف ناس قليلة الى هتفهم كلامك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%