NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شخص جديد

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انتو ازاي بقيتوا كدا عادي يعني تتكلمو في الجنس ومنفتحين انا سني ٢١ ولسه بادئ اخد فكره ازاي وصلتو لمرحله متقدمه كدا وبقيتو بتعملوا حاجات وتخرجو جبتو الجرائه دي من فين وازاي وازاي بقيتو متقدمين

• عجبني
التفاعلات: ahmedhusn
انتو ازاي بقيتوا كدا عادي يعني تتكلمو في الجنس ومنفتحين انا سني ٢١ ولسه بادئ اخد فكره ازاي وصلتو لمرحله متقدمه كدا وبقيتو بتعملوا حاجات وتخرجو جبتو الجرائه دي من فين وازاي وازاي بقيتو متقدمين
يا عم عادى الحاجات دى مكتسبة مش حاجة واو اوى زى ما انت متخيل كدة ..
ده غير ان هنا فى حوارات كتير مش كل حاجة تصدق انها صح

من التعامل والسكس وانا اصغر منك بسنة لو حابب تدردش انا موجود

المعاملات الكتير والدنيا هتعلمك كل حاجة
ما تضايقش نفسك
وهنا في هري كتير عشان تبقى عارف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
اغلب اللي هنا بيحورو وانت تعمل نفسك مصدق وهم يعملو نفسهم عرفو يحورو وتدوم الاونطة😂

• عجبني
التفاعلات: ME KOKO و خبير معتزل (الخال)
  • أتفق
التفاعلات: Lucifer horny
يابني خليك. زي مانت.
هاتندم.وقت لا يفيد الندم

جو كل واحد استعداد يعمل اللى بيحبه اى كان ده غلط ولا صح لان فيه فتره اللى بتحبه هو اللى بيحركك

عشان شات و محدش شايفك ولا يعرفك لكن في الحياة العادية مش كدا

انتو ازاي بقيتوا كدا عادي يعني تتكلمو في الجنس ومنفتحين انا سني ٢١ ولسه بادئ اخد فكره ازاي وصلتو لمرحله متقدمه كدا وبقيتو بتعملوا حاجات وتخرجو جبتو الجرائه دي من فين وازاي وازاي بقيتو
الزمن بيعلمك لكل شيء لا تستعجل على رزقك في كل شيء حتى في الدياثه

الدياثه دي ليكم انتو مش انا

• عجبني
التفاعلات: DAREDEVILĪ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%