NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متعة جميلة لنا البنات. و كلّ أحد جرّب لحس كسي و مصّ زنبوري طلب يلحسه في كلّ مرّة نتقابل للنيك
طبعا، ومال انت كنت ناويه ايه، ده لحس الكس والنهود ضروري قبل النيك، واحيانا البنت الدلوعة اللي مش خبرة ومش هيجانة كثير، تحب توقف عند اللحس وبس. يكفيها كده. لو نفسها في شغل الزب تمص وتكتفي.

انا كشاب بحب لحس الكس مع اني مجربتهوش بس بعشقه ونفسي اجربه ويعتبر من اكتر الحاجات الي بتهيجني هو دا انا لوحدي ولا كل الناس زيي
واية الي بيهيجك اكتر وانتي كبنت اية اكتر حاجة بتهيجك
يا ابني بكره تجرب وتتاكد ان كل الستات بتفضل لحس الكس ومص الحلمتين وبوسة الارداف، ولحس فقرات الظهر، والعنق وتحت اىابطين وخلف الركبتين.. هي دي العمايل اللي تخلي الست تحس انك خبرة وتسلم نفسها من غير اي تحفظ. يعني انت معندكش اختيار تاني، ده حاجات ضرورية لو عاوز الست تحبك وتخليك تنيك بعدين قدام وورا

انا كشاب بحب لحس الكس مع اني مجربتهوش بس بعشقه ونفسي اجربه ويعتبر من اكتر الحاجات الي بتهيجني هو دا انا لوحدي ولا كل الناس زيي
ماينفعش تحب حاجة مجربتهاش لكن طبعا هو حلو.

ويسلم بقى لو نضيف و واحده خبره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متعة جميلة لنا البنات. و كلّ أحد جرّب لحس كسي و مصّ زنبوري طلب يلحسه في كلّ مرّة نتقابل للنيك
كلو مفيش حد خالص معجبهوش؟

على حسب لو وحده نضيفه متعه اوى لو وحده معفنه وشعره وكدا بقولك بلاش عشان البكتيريا لو دخلت بطنك هتموت

انا مجربتش بس عندي فضول اجرب

كتير يولع الكس اححححح

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
مفيش أجمل من لحس الكس ومش الكس بس دى من اول شفيفها وحته حته ونت نازل وبرحتك جدا فى النزول ومتسيبش جز غير ما تديلو حقه

مش بهيجنى ولا بحبه لكن بعمله لما احب اهيجها واوقات كتير هى بترفض ده تقريبا مش كل ست بستحمله

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: دعاء هاني
كل الناس بتلحس الكس بلسانها .. انا بحب اكله اكل ❤️ بعشق لحس واكل الكس .. الكس دا لو بيتفك و**** هفكه واحطه فوق دماغي من كتر ما بعشقه ❤️

ولحس خرم طيز البنات برضه جميل جداااااااا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%