NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حاجه من الاخر

• أتفق
التفاعلات: KHALED13
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كشاب بحب لحس الكس مع اني مجربتهوش بس بعشقه ونفسي اجربه ويعتبر من اكتر الحاجات الي بتهيجني هو دا انا لوحدي ولا كل الناس زيي
واية الي بيهيجك اكتر وانتي كبنت اية اكتر حاجة بتهيجك
خليك كده، كل الرجال زيك يحبوه

لحس الكس دي متعه ماتتوصفشي خالص
دي لوحدها حاجه تاني الانسان اللي مجربش لحس الكس هيكون ناقصه حاجات كتيره لحس الكس ومداعبه الذنبور وبوس شفايف الكس وحاجات تاني دي متتوصفش ليها كيان تاني خالص
دا تشويق ولا بتذلنا اعم😂

لحس الكس دي متعه ماتتوصفشي خالص
دي لوحدها حاجه تاني الانسان اللي مجربش لحس الكس هيكون ناقصه حاجات كتيره لحس الكس ومداعبه الذنبور وبوس شفايف الكس وحاجات تاني دي متتوصفش ليها كيان تاني خالص
اااه تعبتني

• عجبني
التفاعلات: Sexy man1، KHALED13 و اياد سمير
هو جاااحد
اهم شئ نظافة الكس وغسله كويس قبل بداية العلاقة

انا كشاب بحب لحس الكس مع اني مجربتهوش بس بعشقه ونفسي اجربه ويعتبر من اكتر الحاجات الي بتهيجني هو دا انا لوحدي ولا كل الناس زيي
اللحس ليه متعه فشيخه كدا

• أتفق
جامد اووي

• أتفق
مقرف نيك حتي لو بتعمله سويت

موش كل كس يتلحس
لازم يكون نظيف بشهادات و تحاليل طبية عالمية موثقة
لازم يكون جميل جدا و موش مهم جمال وجه صاحبته ف الكس عالم مستقل تماما فى دولة جنوب الخصر المستقل . لازم تسمع صوت صاحبته تشكى وتغنج و توحوح و تتوسل كمان كمان يووووه دخل زوبرك فيا باة موتني.. لازم تكون النتاية تحبه وتعشقه ومهما كانت خجولة تطلبه بلسانها بصوت عالى كل دقيقة . و للحس الكس فنون فى مص البظر وشفطه بقوة و إدخال اللسان جوة المهبل و اللعب جوة جوة الكس و معاه لحس خرم الطيظ و إدخال صباعين بفن و بطؤ تدخيل وإخراج منتظم الصباع فى الطيظ و اللسان جوة الكس
وقبل كل شىء لحس وتقبيل و مص وعض خفيف دلع للفخذين من الداخل من الركبتين الى شفايف الكس نفسه ذهاب وعوده و تبص فى عنيها وتقول لها اعبدك اموت فيك من غيرك مفيش انا ابدا ياحياتي قل لها احبك واعبدك و افهمك حتى لو ان كل رجال وذكور الدنيا ناكتك و كل الاناث نامت معاك وعملت السحاق احبك واعبدك لو الدنيا كلها حاربتنى علشان تفوز بلحسة بس من كسك و انت كسك ده بتاعى انا بس و علشان خاطرك ح انيك كس امك كمان الليلة

• عجبني
التفاعلات: KHALED13 و a3ntelmisir
مفيش حاجه احلي من طعم عسل الكس و هو بينزل ع لسانك و انتا بتلحس و بتاكل ف الكس و سامع صوت اهات اللى بتلحسلها
من الاخر كده
النيك و البوس و الدلع ده ف كفة
و لحس الكس و طعمه و رضع البزاز و طعمها ف كفة تانية متعة بنت قحبة🤤🤤

مفيش حاجه احلي من طعم عسل الكس و هو بينزل ع لسانك و انتا بتلحس و بتاكل ف الكس و سامع صوت اهات اللى بتلحسلها
من الاخر كده
النيك و البوس و الدلع ده ف كفة
و لحس الكس و طعمه و رضع البزاز و طعمها ف كفة تانية متعة بنت قحبة🤤🤤
اتفق جدا

احلى حاجه فى العلاقه اللحس والمص
حاجه كده تخدك لاعلى ليفل من المتعه

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%