NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Nancy Ramez

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: أموت فى الجنس, بنوتي اسمر, شاب جنتيل و 35 آخرين
مممم الذ طعم

هو ليه الشباب بيحبوا لحس الكس ؟ هو طعمه حلو كده؟
نفس فكره مص الزب للبنات متعه للطرفين
و مص الكس ممتع آكتر للبنات بس لو إلي معاها خبره 😉🔥

بصى هو مش بالطعم يا نانسى انا شب ١٩ سنة لسه ولا نيكت ولا اتجوزت بس اصلا نظرتك للكس وانت بحاجة لممارسة الجنس بيكون اكنه حتة بسبوسة غرقانة فى عسلها ده غير ان شكله بيكون جميل جداً ممكن يكون مبيهمكيش انتى شكله زى ما الرجاله مش بيهمهم زبهم كاشكل مش اهتمام و نظافة لأن الراجل الى مش بينضف زبه اكتر من جسمه ويجيب معطرات معندهوش ددمم ومش مراعى الانسانه اللى هتكون مراته و كمان بيكون عايزها نضيفه
خلاصة الكلام ان زى ما انتى اكيد بتنجذبى للزب النضيف و بتبقى هتموتى و تمصيه مع انه مش طعمه حلويات ولا حاجة احنا بنكون كده برضه
و موضوع عسل الكس ولين الزب و الكلام ده ليس إلا تشبيه لكل ما يحبه جنسك فى الجنس الأخر ❤️

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و ⚡Zaki⚡
هوا كون اني الحس كس الست اللي انا نايم معاها ده بيديني احساس بالسيطره عليها لانها مع كل لحسه ومصه فكسها شهوتها بتذيد وبتترجاني اني ادخل زبي فيها وكون انها تجيب شهوتها قبل اما امارس معاها علاقه كامله ده بيريحني انا

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو بيبقى اثاره للمعايا وهو طعمه بيبقى لازع شويه او مزز كده

• عجبني
انتي مجربتيش علشان كده متعرفيش معني المتعه ف اللحس بالنسبه للست وكمان المص بالنسبه للراجل هي متعه للطرفين

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و عامر 333111
مش فكرة طعم اد ماهى فكرة امتاع للست ده فى حالة لو الراجل خبرة ويعرف يمص ويلحس كويس

• عجبني
انا لسه متجوزتش وكده بس ع حسب خبرتي وتعاملي ان تقديرك للحس كس ال قصادك ف العلاقة ده بيحسيك بالسيطرة علي الكريزة ال معاك ده غير لو هيا بتحب كده وتبادل الاطراف واهم شيء النضافة ف هذه الاماكن مش ناقصه منيكه

هو مش موضوع طعم حلو ولا وحش هو طعمه لازع شوية إنما الفكرة نفسها حاجة بتخرج من حد بتحبه احساس بالمتعة زي البوس والحضن رائحة الانثي وشهوتها وهايجها بتظهر في الوقت ده بيعمل أثارة للذكر والمطلوب من الذكر يشوف كل شيء يمتع الانثي ويعمله علشان بيظهر قدرته وترويضه للانثي اللي في حضنه فيزيده قوة واحساس بالرجولة وان قدر يمتع انثي وده الفرق بين الراجل العادي والنسوانجي

• عجبني
التفاعلات: Mo.Elgabas و sirsybo
هو بالطعم ؟

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: armoty

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%