NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لجميع يمارس العادة السرية يا ترى هل ممكن شرح كيف تم هذا الأمر اول مرة

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
الجميع يمارس العادة السرية يا ترى هل ممكن شرح كيف تم هذا الأمر اول مرة وماذا كان الشعور وقتها ؟
وكيف عرفتم أن العضو يدخل المهبل عند الزواج ؟؟
/ (/ />

عندما كنت بسن الابتدائي بدأ شعر منطقة العانة بالظهور لدي و بدأت ألاحظ ان عضوي في بعض الأحيان يتصلب وخاصة عندما استيقظ من النوم , و بدون أن أعرف لماذا يحدث ذلك , وكان ذلك يسبب لي حالة من الخوف وخاصة بأنني لا استطيع أن اسأل أحد عن ذلك .
وفي أحد الأيام كنت على الفراش مستلقيا ً على بطني و عضوي يلامس الفراش ( وكنت بالكلسون فقط ) , وأنا أتحرك خرج رأسه من الجانب, فمددت يدي لكي ادخله , وهنا لمسته واذا به بدأ يكبر, أحسست بشيء يدفعني لكي اضغط به على الفراش وكل ضغطة يزداد تصلبه لدرجة اني لم أعد استطيع أن اتوقف عن الدعك والضغط , وبعد فترة تواصل تصاعد هياجي و معه ضغطي على الفراش.
حتى انتابتني رعشة غريبة فريدة من نوعها سرت في كامل جسمي، و ماهي إلا لحظات حتى بدأ يقذف دفقات متتالية.ولها رائحة غريبة وكانت أول مرة أشعر بهذا الشعور الغريب ولم اكن اعلم ان هذه هي العادة السرية .
وصرت كل يوم أكرر ذلك بأن استلقي على بطني واحكه حتى انزل وكنت أجهز محارم لكي لا أبلل الفراش ويفتضح أمري .
يقيت فترة وانا على هذا الحال , وفي أحد الأيام عندما كنت في الحمام استحم فبدأت العب بعضوي و انا انظر اليه لكي اشاهده كيف ينتصب لأنني لم اشاهد ذلك في الفراش لأن الغرفة مظلمة وانا تحت الغطاء لكي لا يراني احد , كان منظره رهيب وهو يكبر , وعندها تمنيت لو استلقي على بطني لكي استمتع بخروج المادة ( ولم أعرف وقتها أن اسمها ضهر او مني ) فخطر ببالي أن افركه بيدي , وماهي لحظات وحتى لم استطع بعدها أن اتوقف عن ذلك وبعد دقائق أحسست بنفس الرعشة التي كنت اشعرها على الفراش ليبدأ بعده القذف وهذه اول مرة اشاهده وهو يقذف ..
شعور رائع جدا ولا يوصف ..
هذه التجربة تكررت في الحمام منذ هذا اليوم ( والى الآن ) .
ومع مرور الوقت عرفت أن هذا الذي قذفته هو أن وصل الى بطن المرأة يحصل الإنجاب عند الزواج ولكن وقتها لم يكن لدي أي فكرة عن طريقة الإنجاب و كيف يصل لداخل المرأة , الى أن قرأت في أحد الأيام درس في أحد كتب العلوم عن شرح للجهازس التناسلي الذكري و الأنثوي وعندها عرفت أن العضو اسمه قضيب وعضو المرأة أسمه مهبل , وقرأت بأن القضيب يدخل مهبل المرأة عند الاقتران ووقتها كان هذا الأمر صدمة كبيرة بالنسبة لي ( وأظن أنها اول مفاجأة بحياتي ) ...
أيام وتجارب لا تنسى ......

• عجبني
التفاعلات: الشيف الكبير
بالنسبه ليا كانت اول مره احس الاحساس دا كان في نفس اليوم اللي اول مره اشاهد فيه فيديو اباحي عرفت من اصدقاء ليا بعض الامور عن الجنس فبحثت عنها وبدات اتفرج وانا بتفرج لقيت حاجه بارزه في البنطلون مدتش اهتمام وكملت فرجه بس بعدها بدات احسس شويه علي المنطقه البارزه دي ومعدتش ثواني الا ولقيت بقعه سوده شويه في نفس المكان البارز ساعتها خفت لحد يكتشف حاجه فغيرت كل حاجه ولبست حاجات جديده وبحثت بعدها في الموضوع وعرفت بعدها انه اسمه مني ومن ساعتها وانا تقريبا كل يوم بعملها الكلام ده من وانا علي اواخر الصف السادس الابتدائي

كويس ان الشباب بتكتشف جسمها ومهامه بدرى
بالنسبة للبنات بيكون جحيم وبنكتشف زيكم صدفة ليلة الدخلة كل شئ

• عجبني
التفاعلات: Man888
كويس ان الشباب بتكتشف جسمها ومهامه بدرى
بالنسبة للبنات بيكون جحيم وبنكتشف زيكم صدفة ليلة الدخلة كل شئ
اتفق وحتي لو في بنات بتكتشف وهيا صغيره بتخاف تعمل حاجه علشان متتفتحش علشان طبعا بردوا هتعوز تتجوز وكدا

• عجبني
التفاعلات: totafrota
اتفق وحتي لو في بنات بتكتشف وهيا صغيره بتخاف تعمل حاجه علشان متتفتحش علشان طبعا بردوا هتعوز تتجوز وكدا
شيى اكيد الخوف بيكون شئ متملك مننا غير الشباب

• عجبني
التفاعلات: كريم_1
كنت فى ابتدائى و دخلت الاوضة لقيت اخويا الكبير بيمارس العادة السرية
و خوفا منه انى اقول لحد اقنعنى انى اجرب و اعمل زيه وانى هتبسط
وفعلا جربت و حسيت بالرعشة لكن مفيش حاجة نزلت
و فضلت كدة سنتين تلاتة لغاية ما اول نقطة نزلت
وساعتها قلت لواحد صاحبى اكبر منى بشوية
و هو اللى فهمنى ان ده منى و انه هو اللى بيخلى البنت تحمل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مكنتش اعرف يعنى ايه عادة سرية كانوا اصحابى فى المدرسة بيعملوها ويجوا يحكوا عنها طبعا الكلام ده كان فى اعدادى لحد ما قررت اجرب بنفسى فضلت اجرب لحد ما وصلت للرعشة اللى كهربت جسمى كله احساس مش قادر انساه لحد النهاردة بالرغم انه بقاله اكتر من 14 سنة بس وقتها مفيش حاجة نزلت منى كانت رعشة بس لحد ما جربت مرة كده وابتدى المنى ينزل ومن ساعتها بقى لحد النهاردة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%