NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعه هو انا الوحيده اللي بحب اللبن طعمه او احساسه جوايا لدرجه اني بقيت اعمله مكعبات تلج واطلع اكل منه او احطه فيا يطفيني ؟
السؤال هنا جبتى كل اللبن ده منين 😂 انا عاوز اعمل خط انتاج واوردلك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو انا بحب اللبن وهو سخن لسه 😅 بس حوار التلج دا عايز كمية

يا جماعه هو انا الوحيده اللي بحب اللبن طعمه او احساسه جوايا لدرجه اني بقيت اعمله مكعبات تلج واطلع اكل منه او احطه فيا يطفيني ؟
لا بقا كدا كتير هو انتى بتحبيه اوى كدا يابت يخربيت جنانك 😂😂😂
صحيح عملتى اى مع حماتك لسا بضايق فيكى ولا خلاص الدنيا تمام 😁😁

اتمنى من معاميق عقلى ان يكون البوست دا هبد وميكنش حقيقى

• بيضحكني
التفاعلات: Shylad91
  • عجبني
التفاعلات: يوسف مانو
من اكتر الحاجات الي بتعجبني فيكي و قولتهالك قبل كده ان حبك للمتعة و طريقة ممارستك للمتعة تفكريرك مختلف و متميز الي زيك مش كتير زي الكنز كده يا بخت الي معاكي+ اجمد لبوة هنا فالمنتدي و الي اهم من كده انك لبوة قلبي قبل زبي♥️♥️😍🥵
يا حمودي بتكثف قلتلك

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Mohamed66524 و Adam Afndena
بعيد عن انتى بتعملى ايه وكل واحد حر فى متعته مالم يضر حد . أنا عايز بس اعرف حاجه واحده بتجيبى منين كميه اللبن اللى بتجمديها دى 🧐
الرجاله

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
الموضوع جديد اول مرة حد يسمع بيه بس دا يدل انك وصلتي لمرحله من الجنون باللبن أو متعه اللبن لدرجه انك تخزنيه عشان تريحي نفسك بس شكلك بتتمتعي بدأ ف ليه لا
طمنتني

أزاى ممكن تساوى بين اللبن المتجمد و اللبن الطازجة ؟ و الف من يحب يعملك أمدادات طازجة كل ساعة :ROFLMAO:
حبيت في الصيف اعمل آيس كوفي اعمله بلبن سخن؟

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: fucker one و msaied13
انتي تعملي أي حاجه نفسك فيها

يا جماعه احنا الصبح نطلع نروح نحفر سد يأجوج ومأجوج لا الوضع بقى خطر علينا على كدا حد جاى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%