NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعه هو انا الوحيده اللي بحب اللبن طعمه او احساسه جوايا لدرجه اني بقيت اعمله مكعبات تلج واطلع اكل منه او احطه فيا يطفيني ؟
من اكتر الحاجات الي بتعجبني فيكي و قولتهالك قبل كده ان حبك للمتعة و طريقة ممارستك للمتعة تفكريرك مختلف و متميز الي زيك مش كتير زي الكنز كده يا بخت الي معاكي+ اجمد لبوة هنا فالمنتدي و الي اهم من كده انك لبوة قلبي قبل زبي♥️♥️😍🥵

هوة الموضوع مش قله ذوق منى انى هزرت وضحكت فيه
لاكن هوة فعلا كوميدى ومحدش يقتنع أن ممكن تفكير حد يوصله لكده
وبرضه مكعبات دى يبقى استخدامه سخن ولا ساقع
تقبلى كلامى أنه هزار مش اكتر
**** يوفقك ويسعدك دايما ويهنيكى
هي عندها اسلوب خاص جدا فالمتعة + ان التغير هو اساس المتعة العلاقة الروتينية ممله جدا

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
يا جماعه هو انا الوحيده اللي بحب اللبن طعمه او احساسه جوايا لدرجه اني بقيت اعمله مكعبات تلج واطلع اكل منه او احطه فيا يطفيني ؟
اللبن صراحة لطيف بس ف ساعتها

• عجبني
التفاعلات: joxxx و زوج راقى فكريا
هي عندها اسلوب خاص جدا فالمتعة + ان التغير هو اساس المتعة العلاقة الروتينية ممله جدا
واخد بالى و**** وعليها تلقائيه فالردود. رهيبه
مكنتش تريقه يعنى عشان كده ضحكت وهزرت بس محبتش أنها تزعل وتفكره انتقاد

لبن cum طب بيبقى فيه طعمين مالح سنه و مسكر بتحبي انهي

اي لبن الي تحبيه ؟؟​

طب و هو مين بيسمحلك تحلبيه و تاخدى لبنه تجمديه...أصلي أنا أعرف إن اللبن يا أما بيتجاب فى الكس أو البوق و يتف أو البوق و يتبلع أو على الوش أو البزاز و يتمسح بمنديل و المنديل يترمى فى الزبالة
لا دلوقتي بيتحاب في المكعبات بتاعة التلج ويتشال في الفريزر 🤣🤣🤣 دي ناقص تقولك بتحطة في الميكروويف 🤣🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
قاتلة الحيوانات المنوية 😂

بعيد عن انتى بتعملى ايه وكل واحد حر فى متعته مالم يضر حد . أنا عايز بس اعرف حاجه واحده بتجيبى منين كميه اللبن اللى بتجمديها دى 🧐

احا هو في كدة بجد 😂😂😂

الموضوع جديد اول مرة حد يسمع بيه بس دا يدل انك وصلتي لمرحله من الجنون باللبن أو متعه اللبن لدرجه انك تخزنيه عشان تريحي نفسك بس شكلك بتتمتعي بدأ ف ليه لا

بتحبيه فين؟

براحتك طالما مبسوطة والموضوع ممتعك

لو دا حقيقي ياريت تسألي دكتور هل الموضوع امان ولا لأ

ميول غريب جدا ده كسك بحر
تصدقي هجت علي فكره بس
لو عايزه ترتاحي كلميني عايز اشوف موضوع لبن مجمد ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بشرب بتاعى من وقت للتانى طعمه تحفه

أزاى ممكن تساوى بين اللبن المتجمد و اللبن الطازجة ؟ و الف من يحب يعملك أمدادات طازجة كل ساعة :ROFLMAO:

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%