NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طب ما تعمل خدمة رضع اللبن 😂😂😂😂🔥

وريني صور شبه اختك

طب ما تعمل خدمة رضع اللبن 😂😂😂😂🔥
مش هينفع اخلى كل الناس تشوف بزاز اختى
انا اخرى بس اشربهم من لبنها كانه لبن جاموسي عادى

اختى متجوزة وعلى قد صغر سنها بزازها حجمها كبير ولما خلفت بزازها بقيت كبيره جدا وابنها مش بيرضع منها كتير وكتير بشوف لبسها غرقان لبن من حلماتها بتسيل
بفكر احلب بزازها واعبى فى كياس وابيع وافهم منطقتنا انه لبن طبيعى لسه طازة ومقولهمش من فين ومنها اكسب
انا أشفط اللبن وادفع إلى انت عايزوا

اختى متجوزة وعلى قد صغر سنها بزازها حجمها كبير ولما خلفت بزازها بقيت كبيره جدا وابنها مش بيرضع منها كتير وكتير بشوف لبسها غرقان لبن من حلماتها بتسيل
بفكر احلب بزازها واعبى فى كياس وابيع وافهم منطقتنا انه لبن طبيعى لسه طازة ومقولهمش من فين ومنها اكسب
اتمني نتمتع مع بعض بلحمناااااااا

• عجبني
التفاعلات: Youssefyoyo
انا أشفط اللبن وادفع إلى انت عايزوا
مينفعش ادخلك بيتنا واقولك تعالى امسك بزاز اختى وارضع منها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب تمام عاوز كيلو

مشروع حلو بس جيبلى كيس هدية

انا هشتري منك بس اشرب من المنبع

يا اختك مليانة لبن كدة حتدينى كمان هدية من لبنها
هى عندها مرض معين فى الغدة مخلى بزازها بتتملى لبن كتير وبتوجعها فلازم اللبن دا يفضي
هى دلوقتى زى الجموسه العشر اللى بترضع وفيها خير كتير

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%