NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه لبن الراجل ..حلاوته فى كدا بس

حبيبى عاليه تبقه اعلى منها
انت امتى ممكن تعمل معاها ؟
أنا بنزل اجازة كل ٢٠ يوم طول الاجازة بعمل تقريبا كل يوم
هي بتبقي هايجة اكتر وبزيادة وقت التخيلات

أنا بنزل اجازة كل ٢٠ يوم طول الاجازة بعمل تقريبا كل يوم
هي بتبقي هايجة اكتر وبزيادة وقت التخيلات
منا بقولك لو عوزها تبقه نافوره هيجان بخصوص لما تنزلهم وكدا
وتفاجأها
ممكن اقولك تعمل اى

منا بقولك لو عوزها تبقه نافوره هيجان بخصوص لما تنزلهم وكدا
وتفاجأها
ممكن اقولك تعمل اى
تمام اعمل ايه

تمام اعمل ايه
هتجيبهم قدامها على كفك ..وفولها تعالى وتدهن بلبنك على طول خدودها ورقبتها وسدرها ..وطيظها
وحتدعي لاختك

• عجبني
التفاعلات: Hamona
هتجيبهم قدامها على كفك ..وفولها تعالى وتدهن بلبنك على طول خدودها ورقبتها وسدرها ..وطيظها
وحتدعي لاختك
اجرب ده المرة الجاية
هي ساعات كنت بجبهم علي وشها كنت خايف تفتكرها كنوع من الاهانة لكن لقيتها مبسوطة جدا وبتلحس بلسانها الي تعرف تطوله

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مجدي ٢٧ و مدام زوزو
اجرب ده المرة الجاية
هي ساعات كنت بجبهم علي وشها كنت خايف تفتكرها كنوع من الاهانة لكن لقيتها مبسوطة جدا وبتلحس بلسانها الي تعرف تطوله
لا مش اهانه
متعه بالنسبه لنا

• عجبني
التفاعلات: Hamona
لا مش اهانه
متعه بالنسبه لنا
اه منا لقيتها بتهيج اكتر كنت خايف يعني تزعل
هي ساعات بتطلب معاها تقولي اجبهم في حتت غريبة شوية

اه منا لقيتها بتهيج اكتر كنت خايف يعني تزعل
هي ساعات بتطلب معاها تقولي اجبهم في حتت غريبة شوية
هههههههه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER، Hamona و Hassan7080
هههههههه
مرة خلتني اجيبهم علي سوتها
ومرة بين وراكها
ومرة علي ضهرها
ومرة تقولي علي بطنها
واخر مرة بقا لقيتها بتقولي هاتهم علي الأندر بتاعها وراحت مصوراه معرفش ليه صورت بس هجت اوي

• بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ramyRohy، مدام زوزو و Hamona
هههههههه
انتي مصدقة الواد الخول ده اصلا انا كلمته ده بيحور عليكي علشان يفضل يتكلم معاكي عجباه بزازك 😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ومرة بين وراكها
ومرة علي ضهرها
ومرة تقولي علي بطنها
واخر مرة بقا لقيتها بتقولي هاتهم علي الأندر بتاعها وراحت مصوراه معرفش ليه صورت بس هجت اوي
هقولك لى
بتبقه هايجه خالص وجسمها حساس جدا لاى حاجه هتنزل عليه وبتبقه عوزه تحس يقلبي انها شرموطه فى نفسها ودكرعا ناكها وفضى لبنه عليهااا كمان ..بص اخنا الستات مش حتفهمنا مهما عملت هههههه

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER، Hamona و Hassan7080
هقولك لى
بتبقه هايجه خالص وجسمها حساس جدا لاى حاجه هتنزل عليه وبتبقه عوزه تحس يقلبي انها شرموطه فى نفسها ودكرعا ناكها وفضى لبنه عليهااا كمان ..بص اخنا الستات مش حتفهمنا مهما عملت هههههه
هههه فعلا تصرفات علي اد ما هي غريبة لكن بتبقي مهيجاني جدا عليها

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: ramyRohy و مدام زوزو
ومرة بين وراكها
ومرة علي ضهرها
ومرة تقولي علي بطنها
عارف ليه في ستات كدة بيحبو يلعبو علي اوتار الرجالة و اعاصبهم الحساسة و تخليك تجرب حاجت غريبة و ممتعة و بيها تعالي هرموناتك و تلعب باعصابك لغاية ما تخليك تنطر و تبقي اعصابك مش قادر بتستغل كل جزء في اونثتها علشان تخلي هرموناتك عالية و تخليك مهري علي الاخر و باسلوبها دها انتا بتعشقها و دياثتك بتعلي اكتر علي اسلوبها ده الي بيخلي قرونك تولعي علي لحمها في حاجات كتير انتا مش واخد بالك منها

• عجبني
التفاعلات: Hassan7080
انا ماعرفش النسوان اللى بتبلع لبن الراجل اى المتعه فى كدا ..انا عن نفسي بقرف ..وبالنسبه لى رغم عشر سنين جواز بس لبن جوزي بلعتو مره واحده بس و كات غصب عنى .. كان جوزي ساعتها بتاعه في حلقي وانا بمص وهاج اوى و قام داس دماغي اوى واتبلعو غصب لحظتها و لما بلعتهم ماكانش ليه طعم خالص ولو كان بيهيج فعلا زى ما نسوان هبله كتير بتقول كنت حبيتو بس لقيته ولا حاجه خالص .
انما الممتع بقه صح وبقه ادمان عندي من اول مره وحتى بعد ما انفصلنا بقيت احن ليه ..
لما كان ينترهم على بزازي ..كنت بهيح موووت و بحس انى شرموطه حرفيا رغم انى مدرسه و من بيت ملتزم جدا وخجوله فى الواقع . ولما كام بينطر لبنه نطر وينزل على بزازي .. مش تقطير يعنى .. ولبنه يكون كتير كنت باحس بأكلان فى بزي جامد وحلماتى بالاخص بحسها بتاكلنى وعوزه ارضعوو جامد ..والمتعه الاكبر والاكبر ..بس دى كنت بخش الحمام بعد ماينترهم واعملها ..انى ادهن بيه بزازي ..او طيازي علي حسب نترهم ..كان بيدينى منديل ويقولى امسحى كنت بقوله ماشي ومش بمسحو ..بخش الحمام وادهن بيه بزازي ..كنت بهيج هيجان مش طبيعى واحس انى بره راجل شديد اوي وانا شرموطه جوه ..
كان معايا واحده صحبتى قبل الجواز كانت تقولى ماتخلهوش ينترهم على سدرك ولا ورا ..دى اهانه ..
بس لما جربت بعد الجواز ..احيه بجد ..دى كانت بتحسسنى بانوثتى فوق الوصف ولا حسيت باهانه ولا نيله
وبس
دي كانت تجربتى 😂
فكره بلع بتختلف من شخص الي شخص زي ما انتي بثيرك لمن ينزل في صدرك او في لحم طيزك في جماعه بتحبه يكون جوه بقه عادي

انا ماعرفش النسوان اللى بتبلع لبن الراجل اى المتعه فى كدا ..انا عن نفسي بقرف ..وبالنسبه لى رغم عشر سنين جواز بس لبن جوزي بلعتو مره واحده بس و كات غصب عنى .. كان جوزي ساعتها بتاعه في حلقي وانا بمص وهاج اوى و قام داس دماغي اوى واتبلعو غصب لحظتها و لما بلعتهم ماكانش ليه طعم خالص ولو كان بيهيج فعلا زى ما نسوان هبله كتير بتقول كنت حبيتو بس لقيته ولا حاجه خالص .
انما الممتع بقه صح وبقه ادمان عندي من اول مره وحتى بعد ما انفصلنا بقيت احن ليه ..
لما كان ينترهم على بزازي ..كنت بهيح موووت و بحس انى شرموطه حرفيا رغم انى مدرسه و من بيت ملتزم جدا وخجوله فى الواقع . ولما كام بينطر لبنه نطر وينزل على بزازي .. مش تقطير يعنى .. ولبنه يكون كتير كنت باحس بأكلان فى بزي جامد وحلماتى بالاخص بحسها بتاكلنى وعوزه ارضعوو جامد ..والمتعه الاكبر والاكبر ..بس دى كنت بخش الحمام بعد ماينترهم واعملها ..انى ادهن بيه بزازي ..او طيازي علي حسب نترهم ..كان بيدينى منديل ويقولى امسحى كنت بقوله ماشي ومش بمسحو ..بخش الحمام وادهن بيه بزازي ..كنت بهيج هيجان مش طبيعى واحس انى بره راجل شديد اوي وانا شرموطه جوه ..
كان معايا واحده صحبتى قبل الجواز كانت تقولى ماتخلهوش ينترهم على سدرك ولا ورا ..دى اهانه ..
بس لما جربت بعد الجواز ..احيه بجد ..دى كانت بتحسسنى بانوثتى فوق الوصف ولا حسيت باهانه ولا نيله
وبس
دي كانت تجربتى 😂
عاوز بس اوضحلك نقطة ..الوظيفة المحترمة و التربية و البيت الملتزم ماينفعش يلغى الشهوة والرغبة و الاستمتاع .. و كذلك الاستمتاع و احساس الشرمطة للست و أن الراجل فلاتى و زبير مش معناه انك مش متربية أو الراجل مش محترم .. احنا بنى ادمين اتخلقنا كده

هو ممكن البلع وحش لانه بيقف او بيلزق فى الحلق
بس انا بستطعمه جدا و بحب طعمه و بحب طعم الزب معاه

بس انا بقى العكس مش بحبه على صدرى ولا بحء باى حاجه لو نزل على صدرى ممكن احبه على بطنى او حتى على طيزي من ورا

بس طبعا احلى حاجه ينزل جوه فى اعماقى و يفضل جوه لحد ماينام و اول مايطلعه اخده الحسه

بس هو الموضوع تفضيلات شخصيه مش لازم الناس كلها تلتزم بنفس الحاجه
فعلا ارتياح و مزاج شخصى زى ما قولتى

• عجبني
التفاعلات: لذة الجنون 2
وبس
دي كانت تجربتى 😂
اللبن مكانه جوا يا البي سواء ورا أو ادام

كلامك م
وبس
دي كانت تجربتى 😂
كلامك مظبوط جدا.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%