NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

asd man

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
24 فبراير 2023
المشاركات
2
مستوى التفاعل
12
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
الجزء الاول


انا مراد 22سنه ابويا مطلق امي من خمس سنين وساكنين في منطقه شعبيه عندي اربع اخوات كلهم بنات انا اصغرهم مكملتش تعليم مفيش حد كمل اصلا من العوز والفقر الي احنا في خصوصه لامه ابويا سابنا وطفش

امي حنان سبعه واربعين سنه جسمها فلاحي مدهنن بيضه بزاز مدلدله طياز بلدي بيترجرجو وهيه ماشيه


اختي الاولي مايسه ثلاثين سنه مطلقه سمرا شويه وجسمها رفيع شويه بس لبوة قووو.

اختي التانيه سلمي نسخه من امها لبن مدهنن 28سنه
الثالثه سماح مطلقه محترمه وبتلبس **** زي ماما 32سنه

اارابعه
هبه 34سنه كرفي بس بحسها مش علي بعضها






شقتنا في حارة شعبيه ايجار اوضين وصاله وحمام ومطبخ كله منفذ علي كله

تبتدي الحكايه وانا قاعد في الصاله وامي جايه من السوق للسه العبايه السودة الي ماسكه علي لحمها تفتح الباب وتدخل
امي. خدي يا واد امسك الشنط مش قادرة ظهري وجعني قوي
.انا هاتي يا حجه
خد منا الشنط وهيه جريت جري علي الحمام من لهفتها مقفلتش الباب عدل ببص عليها لقيتها اول ما دخلت قلعت الكلوت وبتغسل كسها وطيزها بصابونه ولبست الجلبيه البيتي وجت قعدت في الصاله تقور الكوسه
امي الشرميط فين لسه نايمين
انا. اة كلهم
امي خش يا عرص صحيهم .
انا قومت دخلت الاوضه لقيت كوم لحم علي بعضه الي كسها باين والي طيزها باينه والي بزازها خارجه من الجلابين وكلوتات مرميه في كل حتا كلوتات في الحمام في الصاله حتا في في المطبخ كلوتات

صحيتهم كلهم يروقو الشقه وانا رحت قعد حنب امي
امي . هتفضل قاعد زي الخول كدة لشغله ولا مشغله البيت مفهوش جنيه ولازم كلنا نتصرف انا تعبت من كتر ما اتصرفت علشان ناكل وغير الايجار المكسور علينا
انا هو فين الشغل بس وانا اروح
امي عم سيد النجار عايز حد يشتغل ما روح من بكرة

انا حاضر يا ماما
تاني يوم الصبح روحت لعم سيد راجل صعيدي عامل زي التور كف ايدو وصوابعه شكلهم يخوف
انا ازيك يا عم سيد انا جاي علشان الشغل الي قولت لامي علي
عم سيد. تعاله يا مراد خش انقل الخشب حطه جنب المكنه وانا حروح اريح شويه وجاي

انا ماشي يا عم سيد
بعد ربع ساعه هموت واعمل حمام دخلت علي حمام الورشه يععع قرف مش هقدر اشخ هنا
انا الشقه بتعتنا قريبا قولت اما اروح بسرعه اعمل حمام وارجع في الخفيف

واقفت قدام الشقه وسامع زعيق وصوت جوة. فتحت ودخلت وكانت اكبر صدمه حصلتلي في حياتي



انتهاء الجزء الاول





ا
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى, Ahmed Fadel, Bebo Tigher و 7 آخرين
فين القصه
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ahlawy77 و وهم الأقنعه
الجزء الاول


انا مراد 22سنه ابويا مطلق امي من خمس سنين وساكنين في منطقه شعبيه عندي اربع اخوات كلهم بنات انا اصغرهم مكملتش تعليم مفيش حد كمل اصلا من العوز والفقر الي احنا في خصوصه لامه ابويا سابنا وطفش

امي حنان سبعه واربعين سنه جسمها فلاحي مدهنن بيضه بزاز مدلدله طياز بلدي بيترجرجو وهيه ماشيه


اختي الاولي مايسه ثلاثين سنه مطلقه سمرا شويه وجسمها رفيع شويه بس لبوة قووو.

اختي التانيه سلمي نسخه من امها لبن مدهنن 28سنه
الثالثه سماح مطلقه محترمه وبتلبس **** زي ماما 32سنه

اارابعه
هبه 34سنه كرفي بس بحسها مش علي بعضها






شقتنا في حارة شعبيه ايجار اوضين وصاله وحمام ومطبخ كله منفذ علي كله

تبتدي الحكايه وانا قاعد في الصاله وامي جايه من السوق للسه العبايه السودة الي ماسكه علي لحمها تفتح الباب وتدخل
امي. خدي يا واد امسك الشنط مش قادرة ظهري وجعني قوي
.انا هاتي يا حجه
خد منا الشنط وهيه جريت جري علي الحمام من لهفتها مقفلتش الباب عدل ببص عليها لقيتها اول ما دخلت قلعت الكلوت وبتغسل كسها وطيزها بصابونه ولبست الجلبيه البيتي وجت قعدت في الصاله تقور الكوسه
امي الشرميط فين لسه نايمين
انا. اة كلهم
امي خش يا عرص صحيهم .
انا قومت دخلت الاوضه لقيت كوم لحم علي بعضه الي كسها باين والي طيزها باينه والي بزازها خارجه من الجلابين وكلوتات مرميه في كل حتا كلوتات في الحمام في الصاله حتا في في المطبخ كلوتات

صحيتهم كلهم يروقو الشقه وانا رحت قعد حنب امي
امي . هتفضل قاعد زي الخول كدة لشغله ولا مشغله البيت مفهوش جنيه ولازم كلنا نتصرف انا تعبت من كتر ما اتصرفت علشان ناكل وغير الايجار المكسور علينا
انا هو فين الشغل بس وانا اروح
امي عم سيد النجار عايز حد يشتغل ما روح من بكرة

انا حاضر يا ماما
تاني يوم الصبح روحت لعم سيد راجل صعيدي عامل زي التور كف ايدو وصوابعه شكلهم يخوف
انا ازيك يا عم سيد انا جاي علشان الشغل الي قولت لامي علي
عم سيد. تعاله يا مراد خش انقل الخشب حطه جنب المكنه وانا حروح اريح شويه وجاي

انا ماشي يا عم سيد
بعد ربع ساعه هموت واعمل حمام دخلت علي حمام الورشه يععع قرف مش هقدر اشخ هنا
انا الشقه بتعتنا قريبا قولت اما اروح بسرعه اعمل حمام وارجع في الخفيف

واقفت قدام الشقه وسامع زعيق وصوت جوة. فتحت ودخلت وكانت اكبر صدمه حصلتلي في حياتي



انتهاء الجزء الاول





ا
ازاى خلصت دى مقدمه اصلا 😂😂
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
اسلوب حلو بس دي حتي مش مقدمة قصة
 
فين القصة ؟
 
كمل حبيبي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداية غير موفقة نهائي
 
  • عجبني
التفاعلات: سمسم حسين
الجزء الاول


انا مراد 22سنه ابويا مطلق امي من خمس سنين وساكنين في منطقه شعبيه عندي اربع اخوات كلهم بنات انا اصغرهم مكملتش تعليم مفيش حد كمل اصلا من العوز والفقر الي احنا في خصوصه لامه ابويا سابنا وطفش

امي حنان سبعه واربعين سنه جسمها فلاحي مدهنن بيضه بزاز مدلدله طياز بلدي بيترجرجو وهيه ماشيه


اختي الاولي مايسه ثلاثين سنه مطلقه سمرا شويه وجسمها رفيع شويه بس لبوة قووو.

اختي التانيه سلمي نسخه من امها لبن مدهنن 28سنه
الثالثه سماح مطلقه محترمه وبتلبس **** زي ماما 32سنه

اارابعه
هبه 34سنه كرفي بس بحسها مش علي بعضها






شقتنا في حارة شعبيه ايجار اوضين وصاله وحمام ومطبخ كله منفذ علي كله

تبتدي الحكايه وانا قاعد في الصاله وامي جايه من السوق للسه العبايه السودة الي ماسكه علي لحمها تفتح الباب وتدخل
امي. خدي يا واد امسك الشنط مش قادرة ظهري وجعني قوي
.انا هاتي يا حجه
خد منا الشنط وهيه جريت جري علي الحمام من لهفتها مقفلتش الباب عدل ببص عليها لقيتها اول ما دخلت قلعت الكلوت وبتغسل كسها وطيزها بصابونه ولبست الجلبيه البيتي وجت قعدت في الصاله تقور الكوسه
امي الشرميط فين لسه نايمين
انا. اة كلهم
امي خش يا عرص صحيهم .
انا قومت دخلت الاوضه لقيت كوم لحم علي بعضه الي كسها باين والي طيزها باينه والي بزازها خارجه من الجلابين وكلوتات مرميه في كل حتا كلوتات في الحمام في الصاله حتا في في المطبخ كلوتات

صحيتهم كلهم يروقو الشقه وانا رحت قعد حنب امي
امي . هتفضل قاعد زي الخول كدة لشغله ولا مشغله البيت مفهوش جنيه ولازم كلنا نتصرف انا تعبت من كتر ما اتصرفت علشان ناكل وغير الايجار المكسور علينا
انا هو فين الشغل بس وانا اروح
امي عم سيد النجار عايز حد يشتغل ما روح من بكرة

انا حاضر يا ماما
تاني يوم الصبح روحت لعم سيد راجل صعيدي عامل زي التور كف ايدو وصوابعه شكلهم يخوف
انا ازيك يا عم سيد انا جاي علشان الشغل الي قولت لامي علي
عم سيد. تعاله يا مراد خش انقل الخشب حطه جنب المكنه وانا حروح اريح شويه وجاي

انا ماشي يا عم سيد
بعد ربع ساعه هموت واعمل حمام دخلت علي حمام الورشه يععع قرف مش هقدر اشخ هنا
انا الشقه بتعتنا قريبا قولت اما اروح بسرعه اعمل حمام وارجع في الخفيف

واقفت قدام الشقه وسامع زعيق وصوت جوة. فتحت ودخلت وكانت اكبر صدمه حصلتلي في حياتي



انتهاء الجزء الاول





ا
هذا جزء ؟؟؟؟؟؟
😂😂😂😂😂😂
 
جميله بدية جميله
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
فين الجزء الثاني
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%