NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المتيم بالصدور

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كنت عايز اسال البنات .
هل فى واحدة منكم صدرها نزل لبن او سائل شبيه و هى لسه بنت سواء حصلها اثارة او لا... !!؟

مفيش بنات ف المنتدى و لا ايه

حضرتك الحليب بيبدا يضر بداية من الاسبوع الثاني الى الثالث من الولادة بغزارة فى ثدي المراءه وهذه هي الحاله الطبيعية الوحيده لكن يبوجد حالات لفتيات بكر ويكون السبب هو خلل بالهرمونات ويجب فورا التوجه للطبيب المختص ولا علاقه ابدا بالاثارة وادرار الحليب

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الليدى دجاجه, مروان مدينة نصر, المتيم بالصدور و شخص آخر
حضرتك الحليب بيبدا يضر بداية من الاسبوع الثاني الى الثالث من الولادة بغزارة فى ثدي المراءه وهذه هي الحاله الطبيعية الوحيده لكن يبوجد حالات لفتيات بكر ويكون السبب هو خلل بالهرمونات ويجب فورا التوجه للطبيب المختص ولا علاقه ابدا بالاثارة وادرار الحليب
كنت قريت ف منتدى تانى ان فى واحدة حصلها زى اعتداء من اخوها و فضل فترة كبيرة يمص صدرها و صدرها نزل من كتر الرضع فا كنت عايز اعرف ده حقيقى و لا اى كلام

• عجبني
التفاعلات: Mohamed fathy fouad
لا محصلش

• عجبني
التفاعلات: المتيم بالصدور
كنت عايز اسال البنات .
هل فى واحدة منكم صدرها نزل لبن او سائل شبيه و هى لسه بنت سواء حصلها اثارة او لا... !!؟
على حد علمى مافيش لبن بينزل الا بعد الولادة

• عجبني
التفاعلات: المتيم بالصدور
خليني اقول الاغرب .. اني شفت فيديو لبنوتي بينزل لبن من بزازه... العلم تطور لدرجه لا يتخيلها عقل
الان اصدق اي شئ

حثلت معايا مره كنت مع خطبتي وانا بحب امص بزازها اوووي فا في وصت ما انا بمص وعمال ارضع حلمتها لقات بزاها جاب لبن في بقي مفهمتش طلعتو ومسكتو جامد راح منزل برضو

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mohamed fathy fouad, Mohamedcarry, دكتور نسا ونيك و شخص آخر
حثلت معايا مره كنت مع خطبتي وانا بحب امص بزازها اوووي فا في وصت ما انا بمص وعمال ارضع حلمتها لقات بزاها جاب لبن في بقي مفهمتش طلعتو ومسكتو جامد راح منزل برضو
تتهني بيها وبلبنها الملبن 😋

• عجبني
التفاعلات: Mohamedcarry و qenawy xx
  • حبيته
التفاعلات: دكتور نسا ونيك
لا فى لبن ممكن ينزل بدون حمل او ولاده هى ظاهره علمية اسمها ثرى اللبن ومن اسبابها الاثاره الشديده والمتكرره للثدى او تناول بعض الهدئات او حدوث ورم فى القناة اللبنيه او الغدد المسئولية عن افراز اللبن

كنت عايز اسال البنات .
دي حالة مرضية مرتبطة بارتفاع هرمون البن وعلي فكرة بتخلي الست في موود زي الزفت مفيش فيها إثارة زي ما انت فاهم.. وانا دكتور ومش بهبد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%