NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صورة البروفايل بتاعك انتي ؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مبحبش انزل صورى وتبقا على فون حد بس مش عارفة ليه طالبة معايا اوى اشوف لبن ازباركم على صورة بزازى حاسة الموضوع يهيج نيك وهيخليني انزل بصورة طيزى وكسي😂
ابعتي خاص 😉

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
التفاعلات: Manbisexual
  • بيضحكني
رودي ... فينك ابت مش لقيلك موضوع حتي نايم علي بطنه 🤣🤣🤣🤣🤣

مطحونه شغل وحياتك 🙄... رجلي ورمت من الوقفه بقالي يومين ... حتى مطبقه من امبارح مش نمت وربنا ... خف انت شوي انت ناقص تغتصب البوست 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: zebhayegnar و Cool samy
مبحبش انزل صورى وتبقا على فون حد بس مش عارفة ليه طالبة معايا اوى اشوف لبن ازباركم على صورة بزازى حاسة الموضوع يهيج نيك وهيخليني انزل بصورة طيزى وكسي😂
نزلي و احنا نغرق الصورة

مطحونه شغل وحياتك 🙄... رجلي ورمت من الوقفه بقالي يومين ... حتى مطبقه من امبارح مش نمت وربنا ... خف انت شوي انت ناقص تغتصب البوست 🤣🤣🤣
النهاردة اخر يوم اجمدي شوية 😂

• بيضحكني
هو اي جاب السرير هنا يخواتي

تاثير الحر ... نمت في العز الحر والكهربا قطعت قايم غرقان 🤣🤣🤣🤣
**** يعينك ابت ياخسرتك في البهدله يا صغنن انتا . وجيه اليوم اللي رجليك تورم وتتتطبقي شغل كمان 🤣🤣🤣

• بيضحكني
قليل اوي لما بنزل جوه مراتي دايما بحب انزل علي جسمها
انا كمان زيك بحب اجبهم علي بزازها و وشها وسعات طيزها

تاثير الحر ... نمت في العز الحر والكهربا قطعت قايم غرقان 🤣🤣🤣🤣
**** يعينك ابت ياخسرتك في البهدله يا صغنن انتا . وجيه اليوم اللي رجليك تورم وتتتطبقي شغل كمان 🤣🤣🤣

شوفت وربنا شغاله بنفسي مع البنات ... مش جديد انا زمان كنت ببات في السنتر بالاسبوع ... وايام العيد زمان قبل ما ازيد عدد البنات في الشغل كنت بطبق ثلاث ايام وقفه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
شوفت وربنا شغاله بنفسي مع البنات ... مش جديد انا زمان كنت ببات في السنتر بالاسبوع ... وايام العيد زمان قبل ما ازيد عدد البنات في الشغل كنت بطبق ثلاث ايام وقفه
خلينا نفضح نفسنا ... عن نفسي بعد المشاكل الاقتصاديه طردت العمال وبشتغل الورديه كاشير ومحاسب وسرفيس وبوفيه لوحدي ماشتكتش 🤣 اتعودت 🤣🤣🤣✋

• بيضحكني
علي فكره يا رودي انا سبت المحاماه 🙂✋

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و مجنونة مطرقعة
خلينا نفضح نفسنا ... عن نفسي بعد المشاكل الاقتصاديه طردت العمال وبشتغل الورديه كاشير ومحاسب وسرفيس وبوفيه لوحدي ماشتكتش 🤣 اتعودت 🤣🤣🤣✋

لا انا الحمد لله جات عليا ايام كرونه والتعويم... الدنيا ريحت معايا قفلت ست شهور ودفعت مرتبات من فلوسي ... بس الحمد لله أن مكاني مميز بيعمل عميل بسرعه وقدرت اعوض الخساره وتقريبا مش بروح اصلا الا نادر... يعني لو تابعت زي زمان المكان هيفرق جدا عن كده

• عجبني
التفاعلات: 17 Ahmed، LEGEND KYSER و الصقر_الجارح
علي فكره يا رودي انا سبت المحاماه 🙂✋
الاعمال الحره احسن 😎😎

المحاماه فلوسها العين عليها خاصه لو كتير ✊🏻✊🏻

لا انا الحمد لله جات عليا ايام كرونه والتعويم... الدنيا ريحت معايا قفلت ست شهور ودفعت مرتبات من فلوسي ... بس الحمد لله أن مكاني مميز بيعمل عميل بسرعه وقدرت اعوض الخساره وتقريبا مش بروح اصلا الا نادر... يعني لو تابعت زي زمان المكان هيفرق جدا عن كده
نفس المشكله ... ضاع عليا ١٥ الف ايجارات بس دا غير العمال القدام الممتازين اشتغلو سواقين تكاتك .. والجداد عيال لبسهم مقطع مشتهم ... انا بدراعي احسن من ١٠٠ زيهم 🙂✋

• أتفق
الاعمال الحره احسن 😎😎

المحاماه فلوسها العين عليها خاصه لو كتير ✊🏻✊🏻
فلوسها دخان.. وبصراحه محبتش اقبض حاجات مش لطيفه 🤣🤣🤣

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%